ilk mim ilk heyecan:))

Sevgili biricit içimdeki ses mimini bana da paslamış kendisine tekrardan teşekkür ediyor ve şimcik elimden geldiğince cevaplamaya calışıyorum.:)))
(http://biricitinyeri.blogspot.com/2012/06/icimdeki-ses-mim.html?spref=tw)

öncelikle mimimizin mucidi beyaz sayfa yaa da  teşekkür edip mim tanımlamasına göz atalım.


İçindeki sese bir kulak  ver hele..


Anlat bizde dinleyelim..

Ya da o sesi dinler misin , veya hiç tınlamaz mısın..

Ne yaparsın , ne edersin?

Hadi yazsana..



eveet yazalım bakalım. kötü bir olay olacağını hissetmişsem böyle kötü bir his işte içimdeki ses dedi ki misal yapma Şeyma etme Şeyma can kulağıyla dinlerim. normal zamanlarda da düzeyli bir ilişkimiz var bazen yeteeer deyip susturduğum da olmadı değil ama iyi kötü geçiniyoruz işte.

o değil de,

sağır veya konuşamayan insanların iç sesi nasıl acep diye düşünmüşümdür geçen göremeyen insanların rüyalarının ses, dokunma ve koku gibi hislerle olduğunu duydum bir programda peki doğuştan duyamayan insanların iç sesleri de hani el işaretleri falan mı acaba diye düşünüyor insan yani ben. pek mantıklı gelmedi şu an:))

al işte gene saçmaladım:))

işte bu kadar benim iç sesle arayı düzeltirsem belki daha çok şey yazabilirim başıma gelen veya sayesinde gelmeyen kim bilir?:))

ve bir kez daha sevgiyle kalın esen kalın...


Yorumlar

  1. hahahaaa şu anda tam o kedinin psikolojisindeyim..:)
    imza: mim muciti:)

    YanıtlaSil
  2. garfield süper:) Bende beklerim.
    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bence doğustan hıc duymayan bırınınde ıcsesı var.
    sadece kalpsız ınsanların ıcseslerı olmaz gıbıme gelıo:)
    tskkuler ılk mımıne neden olduğum ıcınde sevındım ayrıca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ilk mimime sebep olduğun için çok sevindim:))bloguma geldiğin için de ayrıca tenk yuuu:))

      herkesin kalbi güzelliklerle dolsun herkesin iç sesi olsun amiiin:))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar