16 Temmuz 2012 Pazartesi

daririraraaam Birsen Tezer-İlhan Şeşen:))

şarkı sözleri ve videodan oluşmuş bir post. 
sevdim  bu şarkıyı yüzümde bir tebessüm kaçıncı defadır dinliyorum paylaşsam ne ola ki dedim sizi seçtim blogdaşlarım :))
keyifli dinlemeleeer:))




her şey yarım kaldı yine ne tuhaf 
aşk yarım, nefret yarım, hayat yarım...
her şeyde biraz seni bulurum, 
nerede olsam aklımdasın biraz..

kimse bilmez, kimse duymaz 
bir tek ben bilirim seni sevdiğimi... 
bir de sen bilirsin biraz.. 

kalabalık kuytularda boğulur çığlıklarım... 
kuru bir teselli bulurum ben kendi halime. 
vazgeçilmez tutkularda kaybolur yaşadıklarım.. 
dağılıp giden bir sis halinde... 

uzaktan gelir gibi sesin, 
sanki hep başka bir alemdesin.. 
her şeyde biraz seni bulurum... 
nerede olsam aklımdasın biraz...

kimse bilmez, kimse duymaz 
bir tek ben bilirim seni sevdiğimi... 
bir de sen bilirsin biraz.. 

kalabalık kuytularda boğulur çığlıklarım... 
kuru bir teselli bulurum ben kendi halime. 
vazgeçilmez tutkularda kaybolur yaşadıklarım.. 
dağılıp giden bir sis halinde...

5 yorum:

  1. Aşk üzerine yazılan tüm şarkılar çok hoş..Güzel bir şarkı..

    YanıtlaSil
  2. ne güzel sözler.
    birsen tezer.
    bak çiğdem erken, mabel matiz, jehan barbür.
    hepsi çok iyi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mabel matiz i bildim de diğrelerini yeni duydum uygun zaman da dinlerim deep tenk yu:))

      Sil
  3. ha haaaaa gelicim diyip kaçmak haaaaa.
    :)
    seni seniiii.
    :)

    YanıtlaSil

Ama yorum yaparsanız musmutlu olurum been ^^