ortaya karışık:)



Neydi onun adı algıda seçicilik mi?
Bir şey olur zırt aklına o gelir.
Bir melodi gelir onu gördüğünde kulağında çalan müzikle özdeşleşir.
Bir yazı görürsün harfler karışır birbirine onun ismi, onu betimleyen şeyler dizini.
Nerde olsan karşına çıkmaya hazır gibidir.
En berbat anında görürsün  bir de hakikaten buna tesadüf diyebilir misin?

Dün ne güzel mantıklı şeyler düşünüyordum. Uyuyamamanın verdiği içsel seyahatimde bir sürü kişiyle tartışmış bugün ne yapsam ın kararını da vermiştim. Ve uyandığımda her bir şeyi unutmuş olmamın mümkün olabileceğini düşünemedim. O kadar ayrıntılı düşünmüştüm kiii şimdi uçtuuu uçtuuu not almak lazımmış kalem de yanı başımdaydı ki  can sıkıcııı:))

Yaa blog can lar bu şahıs ne zamana kadar saçmalamaya devam eder bilinmez. Benim için gizemi çözülmemiş     hikayeler lazım.yalnız ve güvenle adım atmam, gerektiği gibi zayıflıklardan sıyrılıp demir gibi sağlam olmam lazım...

Hayır şu an bir video izliyordum ki konser videosunda ağlayan kızın işi nedir çözemedim aklım ona takıldı.Madem konsere gittin eğlen ama madem görünce ağlayacağdın gitme oraya. Hayran olduğun kişiyi görünce ağlama adetini hiç sevmem o derece bağlanılmasını sevmem kedi ulaşamayacağı ciğere....

Pis ciğer eeeeğğğ ciğer  kötü ciğeer yoook yook durum öyle değil kimileri feci abartıyor demedi demeyin:)))

Yorumlar

  1. Yaa bak bişey dicem..yazını okudumda ..Hani şu konserde ağlayan şahsiyetler hakkında konuşmak istedim..geçen Sezen Aksuya gitmiştim..Konser başladı.Öyle bir şarkıdan girdiki..Benim şekil aynen şu..Hiçbir tepki yokmuş gibi gözüküp , gözlerimden şakır şakır gözyaşları aktı..Yanımdakiler şaşırdılar benim o hallerime :):) Tutamadım şeyma öyle etkilendimki..Sonra düşününce Yani ne bileyim..Beni annemle, babamla olan olan eski küçüklük anılara götürdü ki..Bir götürdü ki..Can çekiştim konserde can..Ama seneye yine gitcem o ayrı :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygulu bir şarkıysa ne kadar odun bir şahsiyet olsamda benim de gözlerim doluyor çaktırmıyorum hele canlı söylenirken :)) bazı şarkılar bazı anlarda alıııp götürüyor öyle bir ana denk gelmiş demek ki açılmışsındır ama ağlamak güzeldir bazen:)))

      benim izlediğimde oynak şarkıydı sırf adamı gördükleri için ağlıyolardı biraz da güzeldi kız laf aramızda kafayı mı yedin kızıım dedim kendi kendime:))

      Sil
  2. İşin berbat tarafıda o ya ..Şinanay çalıyordu:):):) Benim içimde şinanaydan başka şeyler çaldı..Ama millet ritim tutarken tuhaf oldu..Bu arada ağlamak güzeldir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheehee:)) dalmışın gitmişsin ama seen aaay yanındakiler cidden şok olmuştur ama :))
      demek ki paradigmamı değiştirmem gerekiyormuş benim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar