vardır zamanı...



Bir programda dinlemiştim Elif Şafak tı sanırım başka biri de olabilir yalan söylemiş olmayım pek emin değilim yani kitaplar hakkında konuşuluyordu haliyle. Yazar malum şahıs kimse artık kitapların bir zamanı olduğunu eline aldığı bir kitabı okumak için kendini zorlamadığını onun zamanını beklediğini söylemişti.

Vaay be demiştim o sıralar yarım bıraktığım kitap hayli çoktu ama geri dönmemiştim hiç birine. Şimdi bu aklıma gelince geçen zaman zarfında gerçekten o kitapların bir kısmını bitirmişim ve beğenmişim de yani dedim ki kitapların zamanını bekleye dur sen Şeyma  okuma tembelliği baş gösteriyor hanıım hanıım demiyorum da bir polyannacılık gidiyorum öyle.

Lafı nereye getireceğim okuma tembelliği dedim blog okumak blog yazarının en büyük zevki değil mi ama ben yazmazken bile okurdum blog blog gezerdim yok anacım nazar mı şey yaptı neyse okuyamıyorum bir türlü kimini çeyrek kimini yarım bırakıyorum sonra kendime kızıp kırmızı çarpıya tıklıyorum olanca gücümle. Zamanını beklediğim yazılar var sözün özü sizi okuyacağım günü iple çekiyorum. 

Yaa işte böyle hani diyorum insanlarında zamanı var mıdır ? ne bileyim şimdi anlamlandıramadığım şeyler curp diye otururmuş yerine böyle söyleyince de korkunç geliyor kulağa neyse neyse uzatmayım kendimi dakikası ayarlanmış fırınlar gibi hissettim sürem dolunca öterim hadi ilgilen benimle:))

haydin esen kalın...

alakasız görsel ama güzel değil mii?

Yorumlar

  1. Moral bozuksa, canın sıkkınsa inan o okuyamama bende de oluyor.
    Ama geçer, geçiyor. :)
    Evet resim çok hoş cidden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçsin geçsin lütfeeen:))

      resim güzel di mii ihihhi beğenmene sevindim:))

      Sil
  2. Hmm sıcaklardandır belkim..
    Ya da yorgunsundur..
    Olabilir, bana da olmuştu atlattım gibi gibi :)
    Bence görsel tam olmuş :)
    Gemi limana ulaşmak için zamanı izler, liman gemiye kavuşmak için zamanı bekler..
    Gemiyle liman yerine insanla blog veya kitap koy oldu bitti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah ben de atlatırım da tüüüm güzel yazıları okurum en yakın zaman da yoksa birikiyo biliyosun:))
      ve gemi liman insan blog hmm çok güzel olmuş açıklama bilinçaltımda böyle mi düşündü acaba yoksa bilinçaltımımı okuyosun:)))

      Sil
    2. hömm.. Bak hiç öyle düşünmedim :) Telepati konusunda uğraşmışlığım vardı ama fark etmeden geliştirdim mi ki acaba ahahaha :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. güldüm kaçtım diyosun senin cevaplardan birini ekleyerek vereyim cevabı zaten -ki bağlacı da yapıştı dilime.
      "piki" gül bakalım :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar