garip sokaktan...






düşündüğüm gibi. evet tam düşündüğü gibi hiç değişmemişim. düşündüğü gibi olmaya programlanmışım ya. aa   hiç düşündüğüm gibi olmadı hani daha çok görüşecektiklerle boğulurum üç beş ay sonra ee o da benim düşündüğüm gibime rast gelir sevdiğini düşüneceksin düşündüğünü seveceksin derim bi de üstüne ooh ne de güzel atamsı sözler uydururum ben.

her neyse şu çanta anahtarları ararken neden dibi görünmez çukurlara dönüşür ki. hıh buldum. ışıkları açıyorum bir duş alırsam belki sakinleşirim. telefonun küçük kırmızı ışığını yakalıyor gözüm. biri bana mesaj bırakmış. o ciyak sesimle ben feyza şu an evde yokum lütfen mesaj bırakın demiştim üç yıl önce. üç yıl önce ne büyük heyecandı buraya gelmek.

dııt sesinden sonra bir yerlerde duyduğuma emin olduğum bir etkileyici ses. kendine ait bir telefon numarası vermiş ve onu aramamı söylemiş. haydaa bu da nerden çıktı diyorum kendimi duşa atarken.

biraz rahatlayınca uykum geliyor benim. atıyorum yatağa kendimi. on dakika ya uyudum ya uyumadım telefon çalıyor fırlıyorum yataktan.  evet diyorum uykulu-buyurgan bi sesle. uykum var be benim ah bi de içmeyi unuttuğum üç yıldan beri hayli azalan ilaçlarım var. var olan şeylerimi sayacak değilim şurda. sese konsantre oluyorum yeniden ben ...demiş olmalıydı şimdiye kadar küçük bir alo karşılıyor evet imi.

evet diyorum kimle görüşüyorum?
uyandırdığım için üzgünüm diyor bana.
neymiş üzgün mü?
efendim diyorum sonunda soru işaretim.
ah diyor beni hatırlamadın.
kimsiniz diyorum özür dilemem gerektiğini düşünmüyorum hatırlamamak benim hatam değil bence ama bu sesi bir yerlerden hatırlıyorum.
 sokak diyor.
ne sokağı?
kafam karışıyor tuhaf  üç yıl önce yanlışlıkla uğradığım sokak düşüyor aklıma sonrasında üç-beş kez uğradığım pek bi şey bulamayıp aklımın oyunu dediğim o günü hatırlıyorum ve garip bu sesi sadece bir kez duymama rağmen nasıl hatırlayabiliyorum.
hatırladım diyorum istemsizce.
sesin gülümsediğini anlıyorum hayal edebiliyorum dudaklarının kıvrılışını.
kimsiniz diyorum bu kez korku karışıyor sesime.
bana açıklama yapmıyor yine. korkutmak istemediğini de açıklamıyor  oysaki ben bunu bekliyorum.bir adres veriyor ve gelmemi buyurup kapatıyor telefonu. eski arkadaş eski sokak. garip ses ve şimdi not alırken farketmediğim garip adres.
gitmeli miyim?
neden gideyim ki tanımadığım bir adam buyurdu diye mi ya başıma kötü bir şey gelirse.
uyku tutmuyor beni.
pencereden gürültülü şehrimi dinliyorum.
izliyorum gece dahi azalmayan kalabalığı.
geceyi sabah edecekken sokak lambasının altında bir siluet gördüğümü hatırlıyorum. yüzü bana dönük bir siluet. korkmalı mıyım garip kendimi hiç hissetmediğim kadar güvende hissederek uykuya dalıyorum.

bir öykü denemesi- garip sokak-
öykü denemem garip sokak ın devamı olan bu yazımı bakalım beğenecek misiniz?:)) 

Yorumlar

  1. garip sokak. evet hatırladım şimdi bi daa okudum.

    sen, sokaklar, yollar, seviyorsun, ve gizem. gizemli öyküler bunlar.
    :)
    tabii ki güzel.
    sanırım bi öykü dünyan, tarzın oluşuyo gibi.
    ne hoş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet ben de okumuştum.
      gizem bu öyküde daha da artmış ve merak uyandırmaya başlamış sanki.
      belki öykülerin arasını çok açmazsan hatırlaması daha kolay olur değil mi?
      birbirinin devamı niteliğinde olacaksa bu yazıda ve öncekinde havada kalan sorular için tekrar geriye dönüp okumak gerekiyor çünkü.
      sevgiler

      Sil
    2. deep eveet seviyorum galiba yavaş yavaş çözülen şeyleri seviyorum karmaşık bir yumağı çözer gibi çözülmesini bi şeylerin ama bu öykü nereye gider bilemiyorum şu an. çok değişik bi şey öykü yazmak devam ettirmek keyif verici:))
      Ebru ablacııım evet arayı daha küçük tutmam gerekiyor sanırım bi dahakine öyle olucak inşallah:))

      ve okuyan gözleriniz yorum yazan elleriniz dert görmesin diyorum son olarak çok teşekkür ederim:))
      sevgileeer:))

      Sil
  2. güzel olmuş :):)Öykü yazmak güzeldir..Güzel bir öyküyü yaşamakta öyle..:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim beyaz ablam :))
      güzel bir öyküyü yaşamak vuu :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar