gel gel ilk günümü anlattım



dev gibi sınıfta iki sap hayal edin yanyana kaç saat oturabilirlerdi?

tahminleriniz çok büyük olmasın sabrımın inceldiği yerden kopmamak gibi bi inadı olsa da oturarak uyuşmamak ve sıkıntıdan patlamamak adını üç beş adım atmak tercihimdir.

ee böyle olunca sık periyotlarla otura kalka bi gün geçirdim.

neymiş efendim okulun ilk günüymüş gitmesem olmazmış bak hele ne içmiştim acaba bu düşüncelere sahipken.

sonra üçteki ders için koşa koşa gittim ne oldu biz iki sap var iken neden hoca gelmez de biz yokken gelir. ben napiim ne diyiim bu vatandaşa o kadar bekle bekle yok yok demiycem bi şey bugün baştan sona denendim.

başta ne oldu yanlış otobüse bindim. şurdan iki tane otobüs geçerken neden üçüncü şahıs otobüsleri alıyonuz mahalleye neyseki şoför amca çok iyiydi pozitif bi şekilde krizi atlattım.

ne öğrendim ben sonra fakülteden benim eve direkt akşam otobüs yokmuş niye yeaa niyee şimdi çifte otobüs geleceğim ya içim acıyo ben hiç böyle olacağını düşünmemiştim.

neyseki arkadaşım ve kardeşim dolayısıyla benim de arkadaşım olan arkadaşım2 moralimin eksilere düşmesine engel oldular. onların herhangi biri olmasa ne ederdim bilmiyorum bi taraftan şanslıydım.

bilet alırken tüm bozuklarım yere saçıldı bi de topla şeyma topla oldum zira cüzdan bozuk dolu olunca vakit alıyo toplamak sonraa arkadaşım2 yi beklettim bi sürüneyseki bıkıp gitmeden yakaladık arkadaşım1 ve ben. ikisi birbirini çok sevdi bu ayrı güzel.hatta bi ara dışlandım sanki hoop noluyonuz bakiim?

hıııh hoca bekleyen o iki sap arkadaşım2 ve ben öteki arkadaşımın bölümü farklı onu koyduk sınıfına biz döndük bizim kata.hayyda bi amca dolanıyor etrafta bu amca kimdir neden sınıfları gezerdir soriii amca sen bir doçemt olabilirsin ama ders programını tek unutan ben değilim. işte bu doçent fizikçimizmiş ama yanlış gün yanlış saate bize gelip artizim iyi bakın bana dedi ama sesi o kadar az çıkıyoduki anlamak için dudaklarını okumamız gerekti. bi de olmayan ders için imza attık hey Allah ım sonra şeyma suçlu yok öyle. sonra o asıl dersini hatırlayınca beni aldı bi gülme sonra dank dank ya bu bizi çarşambaya kadar unutmazsa. işte o an felaketim olur ağlardım

şimdi ben oturduğum şehirde okuyorum ya liseden bi dolu kişi hepsine selam veremiyorum zira istesemde beynimin bi bölümü bunu engelliyor. sus şeyma yürü yürü yürüüü  oluyorum heleyse çok iletişimim olmayanlarla erkeklerse hiiiç işim olmaz ama bu kadar da göze batılmaz ki gözüme gözüme bakıyore ben görmezden o görmezden görmeyegele   bitirdik günü.

umarım bu sınıfa çok gelmez de rahatım kaçmaz. bi samimi arkadaşlar gülmeler şakalaşmalar mutsuzum ben burda gidin ilerde gülün boşu boşu akşamın yedi buçuğuna kadar bekledim. sonra iki otübüsümle geri döndüm.

dersi olanlara imrenen gözlerle bakan şeyma bugün gerçekten bi kaç kişiyi nası boğarım diye düşündü.

the big bang teori (şimdi yazamadım onu) de sheldon gibi bi askıya kıyafetimi takıp monitörle iletişim kurmaya karar verdim ama benim sanal bedenimi getirip götürecek biri yok isteyince kamerayı kapatır istediğimi yapardım neden olamıyoki sanki.

positifliğimi gömüp yarın yerine dinlenmişliğimi ve sadece huzurumu götürücem diğerleriyle iletişim çabası içinde olan sosyal duygularımı da dolaba kilitliyorum.

sadece bir başlangıç deme çoğu zaman zor olan başlangıçlardır.

negatif dramatik ironik sosyofobik şeyma dan şimdilik bu kadar

sevgiyle kalııın:))


not:noktalama küççük büyük harf için üzgünüüm çok yorgunum çoook.

Yorumlar

  1. İlk günün baya zorlu geçmiş. Ama en azından atlatmışsın. Daha ben ilk günümü yaşamadım.
    Umarım en kısa zamanda mutlu olursun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet atlattık iyi kötü sıra yarın da:))
      amin amin amiiin:))
      umarım senin ilk günün benimkinden kat kat güzel oluuur baya bi kat ama:))

      Sil
    2. ilk günlerde hep bi şey olur canım ya :) ben ilkokula başladığım gün çantamın içinde olan suluğumdaki bütün su çantama aklış haliyle çantadaki herşey pert :) bütün gün ağlamıştım. üniversite konusuna gelince bende kendi memeketimde konya'da okudum. ev kony'nın bi ucunda kampüs diğer bi ucunda hazırlıkla birlikte toplam 5 sene iki vasıta git iki vasıta gel yapıyordum. Günde toplam 3 saatim yolda geçiyordu. öğrencilik bu canım alışman lazım:) hem ne demişler? öğrencilik = sefalet :)

      Sil
  2. alınma ama güldüm ben sana:)
    proflar,doçentler konusundaki bana yaptığın yorumun sebebini şimdi bunu okuyunca daha iyi anladım da ondan:)))
    Yarın herşey çok daha güzel olabilir.evrene pozitif mesaj gönderiyoruz,o da bizi poposuyla selamlıyor:))
    ılık bir duş,hafif müzik,loş ışık,biraz kitap oku,dinlen en güzeli sen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu alınmak gülün diye yazdımki ben dramatik komik bana da okuyunca komik geliyo bu yorgunlukla:))
      ehehee bağlantılı yorum-post eveet:))
      evrenle anlaşamadık biz benim pozitifim çok kaçtı ona dedim ayrılalım evren cevabını bekliyorum daha:)))
      eveeet bu öneriler tam istediğim şeyler tenk yuuu:))

      Sil
  3. kendini daha iyi hissetmene sevindim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim yorumun gerçekten iyi hissettirdi bi önceki de şimdiki de:))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. komik geldi di miii güldürmüşsenm ne mutlu bana:))
      alışınca güzzel olucak inşallah:))

      Sil
  5. Demek gittin:)
    İki otobusle mi gidecekmişsin, bi otobusle olmazmiymiş himm bu kötu maddende manen de
    Komik kiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet iki otobüs zor olacak ama alışcaz artık :))
      bu sabah uyandım doiiink okul be işte niye böyle telaşeyim dedim kendime dünkü haleti ruhiyemden sonra böyle düşünmek müthiş hissettirdi hadi hayırlısı:))

      Sil
  6. geçmiş olsun yaa zor bir gün olmuş senin için.. o bozuk paraların yere dökülme olayı bende de oldu. yürüyen merdivenle çıkıyordum cüzdan açıkmış ve içindeki bozuklukların hepsi yere döküldü. adamın biri yardım etti Allah'tan :) adamın karısıda diyor çocuğuna "ablanın parası çokmuş yere dökülmüş" :D kendimi rezil etmeden birgünüm bitmez zaten benim, eksik kalır :D
    diğer günlerin güzel geçer inşaallah :) ben şuan griple mücadele içindeyim okula bazen gidesim bile gelmiyor.. tatil istiyorum ben yaa~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bakkaldaki amca da bana öyle dedi param çokmuş da bak bak:))
      rezillik deme zeynep iim yaa iki adım da tökezleyen biriyim yaniii eksik hiç bi günüm olmaz böylelikle ahahah:))
      inşallah amin amin hwpimizin tüm günleri güzel olur inşallaah:))
      geçmişler olsuuuun bende de var az buçuk kırıklık bakalım tutulmam inşallah ben de tatil istiyorum yaa geri verin tatilimii:))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar