kalmayan kafalar nereye gider?




Kafa mı kaldı ben de dedi yaptığı yanlışlık üzerine ya da bi şey unutmuştu sanırım bilmiyorum. çok takılmadım ya olaylara aklım giden kafalarda.

Sizce de büyük bir muamma değil mi?

Kalmayan kafalar nereye gider?

Ben de hep kafam gidik ne yaptığımın farkında mıyım derim.

Nereye göndeririyoz ki biz bu kafaları.

Uzun müştreri kuyruğuna bakıp iç geçiren bir kasiyerin kafası nereye gider mesela ya da projelerden başını kaldıramayan bir mimarın kafası.

Çocuğunun altını değiştiren bir annenin kafasıyla bir servis dolusu çocuğu taşıyan bir şoförün kafası aynı yere mi gider acaba?

Peki mesleği yazmak olanlarında kafasının gittiği bi yerler var mı ola.

Kafam var ama bana kadar var demek gelmiyo mu içinizden ara sıra.

Şimdi bi şey farkettim

Ben kafam gidik derken bir bütünden bahsediyorum oysaki kafa mı kaldı diyenler sanki bi bölümü ima ediyolar. Haydaa bu benim daha kötü bir durumda olduğumu ima ediyor acaba.hem nası bölüp gönderiyosunuz kafayı şaşılası şey doğrusu haniydi bütünlük haniydi kardeşlik yok yok burda da yalnızım :))

Hadi kafamı gönderip de gidiyorum o meçhul yere 

saçmalarken sıkmayalım değil mi ya sınırı olmalı her şeyin:))

büyümek üzerine...
büyümek dediler sevmediğim bir bardak sütten kurtuluşumdu o 
sokakta sınırsız oynamaktı 
çamurdan tabaklarda dilediğimce servis yapmaktı o muhteşem otları
 büyümek dediler çizgi filmler izlemek abur-cubur yemek tıkanasıya
büyümek dediler yok istemem dedim
 mecbursun dediler vermediler geçen zamanı
 karışık bir kalp ve akıl demedilerki bana 
şimdi büyümek deseler bana
cevabım net
büyük bir debdebe tam bir karmaşa




                     SEVGİYLE KALIIIN:))

Yorumlar

  1. baya bir karışmış senin giden kafan, yolu mu bulamıyor ne :) alttaki yazıyıda sen mi yazdın ? harika olmuşşş >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kafam hep karışık zeynep im yolu bulduğu bi döneme raslanabilemedi henüz olursa söz bahsederim:))

      eveet ben yazdım beğendin mi? ayyy çok sevindim valla gerçi saçma yazıdan sonra kimseler okumaz demiştim ama ehehee çok teşekkür ederiiim:))

      Sil
  2. Altki yazı konusuna ketılıyorum (Zennn)AHH! benim cingumun kafasını bulmak lazım yazık ama benimki de arada gidip geliyor olsun geri gelsinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok mutlu oldum yaa çok teşekkür ederiim:))
      evet benim kadamı bulalım aramaya çıkalım, önemli olan geri gelmesi evet evet benimki de gelir mi bi gün ki kaybedeli çok oldu çünküm ehehee :))))

      Sil
  3. ha haaaa evet yaaaa öle bi yere gidip sonra dönüyorlar mı sahiden. ama buluşun ne hoş, zekice.
    :)
    hiç de saçmalamıyorsun bi kere.
    :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar