mimin var dediler geldik:))



Ebru İ.S. ikisi bir arada mim göndermişti bi kaç gün önce çok çok teşekkür ediyorum ona sayesinde dün moralim yerine geldi blog kardeşliği çok güzel bi şi bi kez daha anladım:))

Hıııh ben bi kaç gün önce dedim ya bu arada deeptone sayesinde tanıştığım Melek Bahar ablam da  bu aynı renkli mimi göndermiş onun da adını anmasak olmaz değil mi ama çok teşekkür ederim ona da:)))

 Favori rengin?


mor benim favori rengim eskiden daha çok sevrdim hala favori rengim ama biraz daha az kullanıyorum galiba geçen yıl özen gösterirdim mor olsun her şeyim diye bu da tam küçük kız tarzı bi şey pembe aşkı mora dönmüş gibi yok yok geçti korkmayın:))


Favori hayvan?


kuş:)) kuş beslemeyi o yumuşak minik şeyi canilik olsa da elimde tutmayı çok seviyorum eskiden ayaklarından korkardım kuşların sert sanardım çocuk aklı işte:)) n son kuşumuz geçen yıl kaçtı şimdi eve kuş alalım baskısı devam ediyor:))


Favori sayı?    


pi sayısı diyomuşum böööğ yok hiç öyle favori sayı düşünmedim ben sayılarla aramı düzeltmem gereken şu dönemde bu soruya cevap verememek üzücü olsa da bu soruyu pas geçiyorum bulunca eklerim bi ara nasıl ama:))



 Favori içecek? 

Vişne suyu olabilir çok severim kendisini ama en çok tükettiğim çaydır çay da güzeldir her derde devadır:))


Facebook mu Twitter mı?  


Feysbuuuk:))


Tutkunuz? 


benimkisi de keşfetmek farklı yönlerden bakmak incelemek çok zevk veriyor bana. mesela bieve girince tüm ayrıntılara dikkat etmeye çalışırım tavanlara kayar gözlerim hemen dolap üzerinde aksesuarlar dikkatimi çeker  hemen. insanların iç dünyasındaki keşfi de çok seviyorum. keşfetmek güzel şey:))


Hediye almak mı, vermek mi?         


vermek:))

  Favori gün? 
 çarşamba, sebepsiz.

Favori çiçek? 

çiçek çiçek, çok fena kokmadığı müddetçe her çiçek favorim olabilir :))

nooot: Sessizgemi çingumda göndermiş düün favori mimini onu da ekleyeyim dedim teşkkür ederiiim :))

nooot2: sevgili çalıkuşu da göndermiş bak bu mimi  onu da analım çalıkuşu teşekkürleeer:))

eveeet gelelim Ebru İ.S. nin çifte mimini tamamlamaya koleksiyonla alakalı bir mim anladığım kadarıyla yaptığımız koleksiyonlardan bahsetmemiz isteniyor.


ben koleksiyon yapamayacak kadar dağınık bir insanım Ebru ablacıım valla bak bugün büyük bi işe giriştim ne diye sor sor bak odamı toplamak cevabı bu sorunun anladın sen beni.


bi ara poster toplayım dedim yok ikiyi geçmedi onlar da maziye karıştııı gitti. başka aa arkadaşımla mektuplaştığımızda mektupları biriktirmiştim atmak olmaz tabi en koleksiyonumsu şeyim odur heralde:))


Yorumlar

  1. çok güzel bir mim olmuş canım,ben teşekkür ederim.
    moralin bozukken de düzgünken de ayrı keyif veriyorsun okuyana:)
    bu arada bir eve girince dolapların üstündeki aksesuarlara dikkat ediyormuşsun ya senden korkulur.her daim derli toplu,tozu alınmış olması lazım evin demek ki:)))
    toplu oda,evet bir nevi kolleksiyon sayılır tabii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toplu olamayan genç milleti toplu olmaya zorluyor kaşif bakışlar tabi suçlu benim suçum ne ki:))
      aa geçen gün bi optikçiye gittim her yer antika yerler o dolapların üstü eski telefonlar gaz lambaları bi de küçücük kuş vardı Allah ım nası hoşuma gitti farkettirmeden süzdüm her şeyi :))
      koleksiyonculara karşı kıskanç tavır da sergileyebilrim hele böcük koleksiyonu hee bi ara çok istemiştim yapmayı da onun tekniği neyin var tabi biyolog değilimkii bi de benim tırsık haliim:))

      Sil
    2. ahahaa,bir biyolog sevgili edin kendine. o da seni tavlamak için hazırlasın hemen:))
      ne romantik ama:)

      Sil
    3. ihihihi her yıl döneminde nadir bulunan böceklerden hediye edermiş bi de vuuuu tavlamayı geçtim yıl bile geçirdim teheey:))
      ay şekerim benimki yıl dönümünde pırlanta aldı seninki ne aldı böcüüük ahaahaay:))

      Sil
    4. ahahaa:)))
      nesli tükenmekte olan bir böcek olursa pırlantadan değerli kızııım:))
      öyle biyolog da olmaz olsun ama.bak soğudum birden bu sevgilinden:)
      sen kendine şöyle doktordu,mühendisdi,öğretmendi öyle garantili,sigortalı birini bul en iyisi:))ahahaa,anne moduna girdim birden:)

      Sil
    5. sigortalı olsun evi olssun arabası olsuun ihihhihi beni ne mühendisler doktorlar istedi de işte:))
      aay ne güzel oldu ki böyle yaa bi dolu güldüm valla:))

      Sil
    6. aynen vallahi:)
      gülesimiz varmış,iyi denk geldik online:))

      Sil
  2. mor pek severim de yine şeker mi şeker yazmışsııın.
    :)
    omo omo.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. omo omo deep mor severmiş mor çook güzel di mi ama :))
      :))) teşekkür ederm deep deeep :)

      Sil
  3. vişne suyu benim küçüklükten beri hastalığım :D miğdem bulandığında nane yerine vişne suyu içen bir manyağım ben >.< sürekli içmiyorum ama çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok içince boğaz yakıyor ama arada müthiş oluyo bak çok seviyoruuum:))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar