karmadan daha karışık geciktirilmiş mim(müzikli mim))

ne başlık oldu amaaa:))
üç saatlik fizik dersinden çıkınca beni anlatacak şarkı nefret ettiğim bir şey var evet o da sensin o da sensin fizikti lakin repartuarlarında bu kıymetli esere hiç bir sanatçı yer vermemiş. hayret bi şi:))
taaa ne zaman yazmaya başladığımı ilk paragraftan anladım ben size de anlatayım fizik dersimiz çarşamba günüydü çok çok özür dilerim geçikmiş mimden ötürü Ebru İ.S.  ablama :(((

mime geçeliiim mii?
bunu evet olarak kabul edip başlıyorum.
Sesinizin çok güzel olduğunu farzedin ve ideal sahne performansınızı tarif edin.(Hangi şarkıyı söylerdiniz,nasıl giyinirdiniz,size kimler ya da hangi aksesuarlar eşlik ederdi?)
ideal sahne performansım sade ve şık olurdum heralde. bi orkestra eşlik etsin bak bak bi de arkamda dansçılar olsun ama şu ağır danslardan öyle fıkır fıkır değil :))
tabi ışıklar falan uuuvvv şarkı ne olsun peki .
kaç gündür kafayı taktığım şarkı olsun madem öyle.

Özel bir gününüzde bir koro ya da özel bir kişi sizin için sürpriz bir parça hazırlamış.Parçanın özelliği sizi tarif etmesi.Hangi parça olurdu bu?

işte size kişiliğim bi öyleyim bi böyleyim bu parçayı çok çok severim:)


İçinizde kalmış,söylenmemiş bir takım şeyler var.Uygun şartların biraraya geldiğini hayal edin.O kişiye(yarım kalmış bir aşk,kırgın olduğunuz bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var.Ona hangi şarkıyla duygularınızı anlatırdınız?

ne dedimdi ajda pekkan kime ne demiş. işte öyle bir kime ne laan kime ne modundayım.
insanları çok çok fazla önemsiyorum.
tek şey istiyorum be düşünerek konuşun çok mu şey istiyorum.
doğanızda yok mu düşünmek.
ha diyorsunuzki sen hiç ağzından bi şey kaçırmadın mı.
evet benim de düşünmeden konuştuğum çok oluyor çam da deviriyorum arada ama kimi o masum şeyleri aşıyor işte. senin için çok muhim bi şeyin hakkında yorum yapıyor canını sıkıyor.


öyle sıkıyorki hem de o kişinin yüzüne bakınca direkt o şey geliyor aklına. işte ben bu söz davranış konusunda çok hassas olduğumdan ötürü geri planda durmayı yeğliyorum.
benim çocukluk kabusum neydi biliyo musunuz insanların bana gülmesi.
baya bi süre ağlamıştım insanlar bana gülünce. sonra ötekilerden önce kendime gülmeyi öğrendim. yine de büyük bi duvar var önümde. o kişilere inat aşacağıma inandığım. 

her neyse işte 

benim bet sesimle söyleyeceğim şarkı kime ne?:))


                                    

bu bölüm dolup dolup taştığım anlara denk gelmiş samimiyet eksilmesin bilirsiniz gerçi kızgın halimi de bu da öyle bi şey işte.


Sizi şu an okuyanlara göndermek istediğiniz parça?
sizi anlayanları bulmanız sizi anlayanlarla beraber olmanız dileğiyle:))

not: videoları öylesine seçtim önemli olan müzik dedim de efenim onunla ilgili de kusuruma bakmamanızı istesem çok şey mi istemiş olurum acaba?

not çok muhim: beyaz sayfam blogunun biricik sahibesi beyaz ablamın mimini görmeyerek çok büyük eşşeklik ettim net kendisini çok çok severim çünküm ihmal etmiş olmam ve alttaki yorumu görmem Allah ım çok özür tekrardan ://




Yorumlar

  1. Aynı mimi bende göndermiştim..Okunmuyorum annaşıldı ..Piki o zaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeeeaaa hayır valla vakit bulamıyorum internetle ilgili de problemler oldu gezemiyordum sürekli aklımdasın yoksa bloga girince okuyum diye yeaaa öyle deme çok üzüldüm cidden:((((

      Sil
    2. Çok tatlısın.. sen iyi ol yeter..Mim falan hikaye :):) kendine çok iyi bak ..öpüldün :)

      Sil
  2. canımcım,
    ilk mimleyen kazanır,elması kızarır ilkesi gereğince ben kazandım sanırsam:))şaka bir yana nete girmediğinin farkındayım,yoksam bekliyorum mimi bulalı kaç zaman oldu bu kız hala niye yazmadı diye;)
    lost in paradise'ı ilk kez dinledim çok tatlı bir parça.ruhum dinlendi gecenin br yarısı..bu şarkıya da öyle ağır bir performans yakışır gerçekten.
    seçtiğin şarkılar genelde seni yansıtmış ki bence.sakin,uysal,hassas.
    herşeyin özeti sonda saklı zaten..umarım sen de bulursun güzellik.
    ellerine sağlık,teşekkür ederim yanıtladığın için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kez öyle aksilikler yaşadım işte neyseki geçti ve hoop yetiştim işte:))
      lost in paradise aayy beğenmene çook sevindim sürekli başa sardığımmdan çok güzel parça evet evet di mi ya sözünü söylemeyi bekliyorum tetikte ihihiih:))
      aay çok teşekkür ederim yansıtabilmişim demek şımarık moduma geçmiş bulunmaktayım:DD
      ben teşekkür ederim mimlediğin için geç de olsa keyifle yaptım:))

      Sil
  3. Çok güzel bir mim olmuş :) ilk ve son şarkıları çok beğendim özellikle :) ilk şarkıda Korelilerin halyu su gibiydi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar