gözüm dalmış:DD


Uzunca bir öykü denemesi~keyifli okumalaar~

Çaprazlama taktım bugün çantamı o koluna takıp ikide bir çekiştirme ben gibi insanların işi değil. Ben gibiler topuklu da giyemez mesela normal etek giymemiz bile risklidir bizim,bahis konusu ben ve ben gibiler değil tabi. İnsanları ikiye de ayırırım ben şimdi ben ve ben gibiler veee benim gibi olmayanlar ohooho yok böyle bişey.

Neyse efendim bugün riskler günü ilan etmişim kendime üstümde yeni aldığım elbisem altında az topuklu -benim için devasa- ayakkabılarım bugün ofisteki şıklık yarışına adımı yazdırmaya kararlıyım.

Şimdi ben böyle şeyler giyinince kendini çok beğenmiş insan modeline dönüveriyorum birden, birinci kaçınma nedenim ve önemilisi budur nerden geldiği belli olmayan güvenimle her saçma olaya karışabilirim.

Neyse efenim o şıklık yarışımımla otobüse binmem lazım gerek ablam her ne kadar taksiyle git bi güncükten bi şey olmaz dese de benim cimri günüm ve cümle alem güzelliğimi görmeli dedim illa otobüs baak beeen. Bekle bekle gelmiyor otobüs baktım, zaten çok uzun olmayan mesafeyi dura yürüye aşacağım böyle olursa güzelliğimi daha çok kişi görebilir işe yarım saat geç kalacağımı amirime bildiriyorum hemen öğlene kadar izinli olduğumu haber ediiyor neymiş efendim toplantı varmış da alt kademeden personele gereksinim yokmuşmuş. Benden alt olma amirim de senin ne işin var demedim diyemedim tabi. Böyle erken haber ettiğin için sağol aslanım dedim ohooho tamam bunu da demedim bir takım samimiyetsiz konuşmalardan sonra kapadık telefonu.

Attım kendimi şıkıdım bir kafeye elimde az önce önünden geçtiğim kitapçıdan aldığım yepisyeni yeni  kitabım.Neymiş efendim Türkler önsöz okumazmış önsözden başladım bir kahve vee çikolatalı bi şeyler istedim pasta mı olabilir tabi neden olmasın.

Önsöz bitti kitap sardı beni tam on beş de falanım bazı kitaplar ilk sayfalardan öyle alıyorki içine. Siparişlerim gelince sıçramışım. Neyse çikolatalıyı çabucak gümlettikten sonra tabağı ittim tee masanın ucuna bunu da kim yemiş ola rolünü başarıyla gerçekleştiririm her seferinde.Kahvemi yudumlaya yudumlaya içerek kitap okuyordum ki kafenin kapısından girerkenki çan beni deli etti.Bi taktım mı takıyorum kapadım kitabı derhal başladım dikizciliğe.Yine çıngırdadı küçük çan anında kalktım ayağa refleks miydi yoksa heyecan mıydı bilemedim hala yarı yarıya dolu kahve bardağımı elime alıp yenisini almaya gittim de başıma ne geldi sormayın. Elimde kahve fincanı arkasında bekliyorum sanıyorum benim sıram gelmiş elimdeki kahve fincanı eğilmiş içinden kahve dökülüyormuş yere uuuuv sen git adamın kremimsi renk pantalonunu maf-ı perişan et sonra adam dönmüş arkaya noluyo diyo benim şapşal suratım enseden başlayan hayallerime yüz hatlarını yerleştirdiğimi bağırıyor resmen. Elimdeki bardağı alırken bir gülümsüyor başım mı dönüyor aman Ya Rabbiii:)Sonra ateş basıyor beni  yavaş yavaş kızarıyorum , beynim gecikmeli olarak ne halt yediğimi anlıyor.Ağzımda bir saçmalayışla son noktayı koyuyorum pardon yea gözüm dalmış:))

Yorumlar

  1. melek bunu çok beğendi :)

    YanıtlaSil
  2. ahaha,bu denli dalanlar var mıdır gerçekten acaba?hele de yakşıklı bir erkek karşısında düşülebileecek en zor durumlardan biri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar değil ama bu büyük itirafı yapıyorum ya şu ben dalarım biraz yeea gerçi gerçek hayatta pek olmadı ama kim hyun joong un videosunu seyrediyorum kore merakımın başlangıçları adam videoda aynadaki kıza gülüyo yavaşça kardeşim de yanımda bana izlettiriyo videoyu adamla birlikte aynı hızla bende gülümsedim resmen erimiştimdi ehheeehe kardeşim nnasıl gülmüştü yeaa :DDDD

      Sil
  3. Sen buraya nerden geldin diye sorma bana, sorma! (takip ettiğim blogların eski yazılarını okumak bir alışkanlığım, "yae ben onu yazıp atmıştım" diye bir kaçışınız yok yani ha! haha!).
    Yalnız ben senin (böyle hitap etmemin bir sakıncası var mı? yoksa siz mi demeliyim :/ ) nerde kalmıştım hikayelerini seviyorum yazdıkça bizimle de paylaşırmısın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay olur mu öyle şey eskilere gelen yorum candır nasıl mutlu ettin beni :)) Tabi ki sen diyebilirsin ben demiyor muydum öyle yoksa hep böyle teklifsiz halim vardır oysaki :D Paylaşırım yazdıkça tabiki böyle bir de şevk geliyor ki sorma epey saçmalayabilirim de yani :D

      Yorumun beni çok çok mutlu etti koccamaaan sarıldımm sanaa :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar