Ölmedik ya!!!(bir final haftası klasiği)

Motive olma durumumu başlıktaki söze kadar taşıyan benden sabahın şu saatinde 4.45 oluyor şu an.

E tabiki Günaydıııın!:)))

Bugünlerde kendime garip yakıştırmalar yapıyorum misal mi vereyim şimdi. Mesela eceli gelen köpek atasözünü bilirsiniz de mi haah işte o cami duvarı meselesi.Benim bunu yumurta kapıya dayanmasına rağmen hala ders çalışmıyor olmamla  özleştiriyor olmam çok mu abes kaçıyor sizce.:DD

Neyse efenim bu ara buralarda yokum demiycem elbet, en çok burda olduğum dönem final-vize haftası. Al işte bir de büt haftası çıkar başımıza. Kafamı hangi çukura soksam beni bulan sınav soruları bi deve kuşu olmayı bile göze almışım bi gidin yahu bi gidin.

Ne diyorduk fiziği sev Şeyma yok efenim yaparsın Şeyma daha çok var Şeyma bu da sana kapak olsun Şeyma diyorum şu an çok pis ters köşe oldum diycem o da olmadı kendi kazdığım kuyuya düştüm. Kötü örnek olarak yapmayın la ben gibi bu hissi hiç sevmiyorum diyorum son olarak.

Ayyyş beni gene afakanlar bastı böğrüme öküzler oturdu da kalkamadı gitti şu hafta başladığından beri.

Ne diyorduk siz iyi olun geçtim beni tamam ben de iyi olsam fena olmazdı ama kader örmüş ağlarını. Acıklı oldu bu şimdi duygu seline kapılmadan şu posta son verelim hadin görüşürüz.

bu şarkı ne diyor çok bilmiyorum ama adıyla çok uyuşuyoruz bi de bu melodiye seviyoruum hadin sağlıcakla kalııın:DD


Yorumlar

  1. istemeyin istenmiyor işte bile bile lades deriz ozamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte aradığım sözcükkler geelmedi aklıma yazarken :DD bile bile lades olmak ....:///

      Sil
  2. bu uyuz vize-final haftalarını bile özleyeceksin canım desem :)
    inan bana tecrübe ile sabit okul biteli 1 yıl oldu ama ben özledim bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hiç inandırıcı gelmiyor desem öteki kısımlar tamam özlerim de sınavları özlemem ya yok hiç öyle huylarım lisedekileri de özlemedm iki yıldır nayır nolamaz özlemiyiciğim:DD

      Sil
  3. dert etme felan demiycem. dert et bi keren :D benimde sınav haftama 2 hafta kaldı elim ayağım şimdiden dolaştı :S herneyse en azından bir geçmiş olsun diyeyim. yorum bırakamasamda yokum sanma >.< seviyorum seni Şeyma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ettim ettim dert ettim zeynebiim etmiyom desem de ediyorumki bi kereee:)) inek bir geçmişim vardı benim o zamanlardan kalma stres alışkanlığım var kronik olarak geliyo sağolsun:DD
      ben de yapıyprum ki öyle sessiz gelip gidişmeler demek kiii:DD
      sen de seviliyosun gelmeyince özlniyosun canımcım :))
      sınablarında başarılar inşallah hepsi çok çok iyi geçer sorular hep bildiğin yerlerden geliiir amiiin:DD

      Sil
    2. saol yaa >.< aminnnnn ikimiz içinde bütün öğrenciler içinde :D

      Sil
  4. Allah yardımcın olsuun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın sulli yeaa Allah yardımcım oldu da bana benden fayda gelmedi galiba bu kez:DD

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar