tereddüt...

Tereddütte kalmak ne kötü şey değil mi?

En kötü karar kararsızlıktan iyidir diyorlar sahiden öyle.

Ya hep kötü kararı hep bu kötü söz yüzünden seçiyorsak ne olacak.

Her şekilde kendime çektirdiğim ızdırapların bir yenisi bulmakta nasıl bu kadar aceleci olduğumu ancak bu sözle açıklayabilirim.

Bugün öylesine yazıyorum madem, gerçek olan hislerimi de paylaşmak istedim. Kendimden sakındığım gerçekleri.
Sözlere takılıp kalan biriyim galiba. Bir yerlerde insanların sizi üzmesine izin verirseniz üzülmezsiniz tarzında şeyler duymuştum.Hep üzüldüğümde kendimi suçlamamın bir sebebi de bu olmalı.

Ne acımasız söz ama düşününce gerçeklik payı da var diyorsun bir yandan.

Ben hep yorgunum.

Beynimde çığlıklar ardı ardına.

Gözlerimdeki sis hiç açılmadı.

Bir aptalın günlüğü olsa gerek bu.

İnsanlar insanları  0 dan başlardı puanlamaya ben 100 alırdım kıyası. Kolay kolay da düşmezdim. Kimse mükemmel değildi elbet güvenmek de fazla cömerttim hep.

-dim, -tim değiştiğimden de değil öyle geldi elime yazdım işte.

Bu aralar fazla sıkılıyorum galiba.

Öyle işte çok üzülüyorum bazen öyle öyle çok ki ne gözyaşının bile anlatmaya gücü yetmeyecek kadar çok.

Yorumlar

  1. sana mail attım, bi bakıver:)

    YanıtlaSil
  2. Ne bu melankolik hava? Öyle bir yazmışsın ki oturup ağlayasım geldi he. Sen doğrusunu yapıyorsun karşına çıkan insanlar yanlış.
    Üzülme böyle ya. Sana yakışmıyor bu haller. Sorun ne onu da tam anlamadım aslında,ne desem bilemedim. Zor günler yaşıyor olabilirsin ama geçici. Elbet geçecek,sabret. Moral vermekte kötüyümdür ama bir şeyler yazmadan edemedim. Hep gül,hep mutlu ol emi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)üzülmek kimseye yakışmaz ki güzel çingum benim keşke keşke kimseler üzülmese ama bu da bir sınav galiba belki de dayanmayı beceremediğim:)
      ben de hiç iyi değilimdir moral vermekte hatta çok fenayımdır hiç açmayalım o konuyu:)
      aman bir şeyler yaşıyoruz doluyoruz işte bu da bir taşma hali.geçecek geçecek bitecek derim ben de hep kendime bugün uzun sürdü işte elim yazmaya gitti.:)
      ben seni ne çok severim biliyosun de mi?:))

      Sil
    2. Biliriim Bende seni çok seviyorum,bil. Sandığımdan da çok seviyormuşum. İçime öküz oturdu şöyle en kocamanından. En kısa zamanda huzur bulur kalbin umarım. Dualarım seninlee

      Sil
    3. ooooy seni üzmek bi kat daha üzerki beni ama sen mutlu ol çingum sayende benim de moralim geliyor yerine yavaştan:)
      Allah ııım ben senin güzel yüreğinde yer buldum demek kendime,canım benim yaa çok çok teşekkür ederim.
      haaa bi de unutmadan ben seni daha çok seviyom bi kere tamam mıı:)benim de dualarım seninle hep, sevdiklerimle aklımda kalbimde dualarımdasın :)

      Sil
    4. Gelsin gelsiin çok sevindim. :) ıhım tartışmak istemiyorum. :D

      Sil
  3. Tatlım.......Bazen çok şeyler anlatmak istersinde kelimeler sınırlıdır ya ..Bu gece biraz öylece bir ruh halindeyim..Tek söyleyebileceğim..
    Sevildiğini bil oldu mu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablam benim sen de mi üzgünsün bugün. kelimeler sınırlı olması ne çok yıpratıyor insanı değil mi?
      Arseli ablam beyaz ablam sen de seviliyorsun ki dualarım hep seninle bunu bil sen de.umarım ikimiz de iyi oluruz çok çok yakında.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. öyle oldu galiba.gitseler ama hep gitseler daha güzel olmaz mı :)

      Sil
  5. böyle melankoli tarzdan yazılar yazma demiycem çünkü yazınca rahatlıyor insan. rahatlanamanı sağlıyacaksa yaz :) benim sıkıntım da, böyle durumlarda yazmamak. bilmiyorum, belki insanların ne düşüneceğini çok önemsiyorum ondan dolayı yazamıyorum.. herneyse öyle işte.. takmasak mı ikimiz de? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takmayalım zeynebim ama bu sefer taktım ben galiba takacağım kadar artık bi dahaki seferi:))

      yazmak rahatlatıyo mu daha mı boğuyo bilemiyorum böyle mevzularda. ben bunu yazarken mesela çok zaman geçmedi malum çok fena bi halde yazdım üstel,k yazdıkça düzelerek değil sanki daha bi daldım derinlere. yazmak değil de gelen yorumlar iyileştirdi bu yüzden hiç pişmanlık duymadım bi de dedim ki iyiki bloggerım yaa öyle işte:))

      Sil
  6. seyma ben de çok kararsızımdır, kalbim bir sarkaç gibi gider gelir durumlar arasında..insan yapısına müdehale edemiyor işte, umarım keşkelerimizin çok olmadığı bir yaşam our bizimkisi ,))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan yapısına müdahale edemiyor işte hey bu cümle bazı şeyleri açıklıyor belki :) umarım umarım hem de öyle çook umarımki ben de hiç pişmanlık duymadan öylesine bir onurla yaşamak ne güzel olur di mi:))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar