Sungkyunkwan Scandal -izlendi-

Bir dizi tanıtımıyla geri döndüm.

Yazdığım iki öyküm annemin interneti kapatmasıyla uçuvermiş.

Üzüldüm.


Neyse dizi tanıtmaya karar verdim ben de son izlediğim Sungkyunkwan Scandal.

Çok şeker bir dizi.

Benim gibi kızların erkek kılığına girdiği dizileri seviyorsanız bingooo doğru diziye rastgeldiniz.

İşte karşınızda iç akıtan takııım :D


 Bu alttaki resim kızımızın kız olmuş hali bir bölümde mecburen böyleydi. Hayat şartları işte :D
 Bu da kızımızın erkek olmuş hali güya. Ne çok gözlerin doldu senin yahu o gözler dolunca da boncuk boncuk oluyo biliyo musun ne tatlı ne tatlıı :D




Şimdi bizim baş rolümüzün biri Kim Yoon Shik  aslında bir kız ve asıl adı  Kim Yoon Hee. Ailesi fakir bu yüzden hasta olan küçük kardeşinin yerine geçip ailesinin geçimini sağlayan iyi yürekli masum kızımız. Eski Jesoen da yani Korede  kız erkek eşitliği yok. Eskiden bizde de olmadığı gibi. Kızlara eğitim özgürlüğü de yok. Ama bu yetenekli kızın ziyan olmasını istemeyen bir babası var ve babası gibi bu uğurda canını feda eden pek çok iyi kalpli insan.Senaryo bunun üzerine kurulu aradıkları önemli bir şey var Sözlerin Altın Asması.


Erkek başrolümüz Lee Soon Joon rolünde Micky Yoochun. JYJ üyelerinden biri hihi evet ben bir JYJ severiiim.:D Biraz ciddi bir rolü var 3. başbakanın tek oğlu. Arkadaşsız garibim hiç gerçek dostu olmamışmış bizim oğlan kızımızı kendine dost belleyince bakalım ne olacak ne olacak?
Bu çocuğun babası ve kızın babasının geçmişinde ne oldu. 10 yıl önceki o gece Sözlerin Altın Asması nın kaybolduğu gece. Kızın babasının Moon Jae Sin in abisinin öldüğü gece. Tüm bunlarla Lee Soon Joon un babasının ne ilgisi var ?

Ve en sevdiğim roller. Moon Jae Sin nam-ı değer Geol-oh. Çılgın at .:D Çok çok sevdiğim karakter. Kızımızı koruyan dostlarından biri. Her hareketi ayrı hoş da sonlardaki iki başrole yalnız kalma fırsatları verdiği yerler ayrı bir güzeldi. Daha çok şey gizli bu karakterde  siz de seveceksiniz bu adamı hele bir izleyin.

İşte karşınızda Go Yong Ha nam-ı değer Yeorim. O kadar tatlı ki Joong Ki baka baka doymam yani :D
Kendisiyle olan çelişkileri ciddileştiği yerler var ki oy oy üzülme sen hep gül canım benim boş ver o kötü pisleri. Milletin kulağına eğilip konuşması, dönerek gitmesi, giydiği farklı kıyafetler, o alttan alttan laf vurması. En çok bu adamı sevdim diyebilirim evet diyorum en çok bu adamı sevdiim.

Diğer karakterler mmm kim var bir kız var oğlana saran ay gıcık kız dedim dedim ama bir masumiyet de var. Ne bileyim ara bozucu ya sevemedim.

Sonra bir Cho Sun var o da baya aktifti neler yaptırmışlar garibime sonra saf odun olan asıl düşman karakter insana dönüştü de Cho Sun da kurtuldu sanırım öyle gibi hissettim ben olmamış da olabilir. Az biraz spoiler verdim burda hooop unutun bakiim burayı.




Eveeet bu dizi güzel işte izlenesi, sevilesi ,tavsiye edilesi bir dizi.

İzleyin izletin diyor yeni dizilere yelken açıyoruuum :D

Yorumlar

  1. Eneee bitirdin mi diziyi şeker :)) ben bunu izlemek isterim ki ama ama kaç bölüm ki? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dün bitti bugün yazdım hemeen :D 20 bölüm çingu çok tatlı bir dizi konusu da güzel hani yeni dünya yeni jeseon falan derken kapıldım ben normalde çok atlardım böyle ciddi şeyleri atlaya atlaya dizi izleme alışkanlığım var biraz da:D

      Sil
  2. ay o kaydedilemeyen yazılar benim de korkulu rüyam :) word kaydetmemiş mi ya, kaydedilen dosyalar gibi bir şey çıkıyor sanki, çok da anlarım ya bilgisayardan, açıklama da yapıyorum :) ama sanki vardı öyle bir şey, yanda çıkıyordu ama. kurtarılamazsa da olsun, üzülme, daha güzelini yazacaksın demek ki, ondan gitmiş diye düşünelim :)

    bir de öyle tatlı anlatıyorsun ki gülümseyerek okuyorum yazılarını hep :)
    dizi güzeldir eminim ama anlatımın daha güzel :) hoop unuttuk orayı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya ardım aradım yok bir daha çok dikkatli olacağım ya ilk de değil bu şaşkınlığım neydiyse :D

      Ay teşekkür ederim çingu bazen çok mu saçmalıyorum acaba diyorum ama dizileri anlatırken bir kaybediyorum kendimi :D

      :D

      Sil
  3. aaa ne tatlı tipler bakıyim buna.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi değil mi nasıl tatlılar ben de bu tatlılığa kandım izledim işte:D

      Sil
  4. aa çok duydum bu diziyi ama bakasım gelmemişti, bir şey çok çok çok bahsediliyorsa uzaklaşıyorum ondan nedense, herhalde şu acayip fanlar var ya onlardan dolayı bi tırsıyorum kesin saçma bişidir diye :D ama şimdi bunu okuyunca merak ettim izleyesim geldi, aklımda bulunsun bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bendeki coffee prince in durumu sen de SKK Scandal'da olmuş.Her dizi de birsaçmalık oluyor ama sevemeyeceğim bir türden değildi bu.Ben kızların erkek kılığına girmesini çok seviyorum objektif değilim ama yine de sevilesi bir dizi bi dene sevmezsen bırakırsın ama ilk üç bölüm bi izle derim ben vazgeçip geçmemeye öyle karar veriyorum hep :D

      Sil
    2. sende de oluyor demek tuhaflık bende değil yani :) peki deneyeceğim bir ara ^^

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar