PASAKLI TANRIÇA -bir kitap-


Evet yine bir kitapla karşınızdayıım.:)

Hep bir Sophie Kinsella okumak istemiştim adını duyduğum bir yazardı ama fırsat olmadı bir türlü kavuşamadık. Ta ki ben yazın da kütüphanenin açık olduğunu öğrenene kadar.Ne güzel bir sürpriz oldu benim için.:)

Kitabın temel konusundan bahsedecek olursak bir adet işkoliğimiz var Samantha Sweeting. Bu işkolik hanım kızımız Londra da en prestijli hukuk şirketlerinden biri olan Carter Spink için çalışıyor bir ticari hukuk avukatı mı denir ne denir bilemedim şimdi.Bu şirkette ortak olmak için gece gündüz 7 yıl çalışıyor. Deyim yerindeyse ssaçını süpürge ediyor bildiğin yemiyor içmiyor blackberry sine yapışık vaziyette 7 saman gibi yıl geçiriyor. Tam ortak olacağı gün bir hata yok canım böyle bir şey olabilir hem de tarihteki en geç ortak olacakken Samantha gibi bir hukuk dehası hata yapmış olabilir mi?

Belki de Smantha Sweeting için bu hata bir şanstır?Samantha'nın bir yanlış anlaşılmayla başlayan yeni hayatı.

Entrikalar,entrikalaar yine varlar anacım kurtulamadık gene diyorum şu para hırsı yok mu insana neler yaptırıyor.

Dikkat Spoiler!:
Azıcık spoiler vermiş olabilirim gene ben hiç dayanamıyorum bir şeyleri söyleyemeden ama bundan sonraki kısım hep spoiler.Bir yer vardı ki hem güldüm hem hüzünledim. İki telefonla doğum günü yemeği üüüff yapılır mı bu ya insaf yani insaf. Neyseki aileden yana tümüyle şanssız olan kızımız arkadaştan yana mini minnacık şanslı Freya iyi ki varsın yahu yoksa çok üzülürdüm bu kıza. Sonra o iş arkadaşlarının hepsinin canı cehenneme desem yeridir. Pislikleeer... Bir de Guy var ki tüm öfkemi ona akıttım oğlum bir git işine ne yapışkan şeymişsin sen öyle ııııyk.

Nathaniel,Iris,Eamon hatta Trish, Eddie sevdim ben sizi canlarım beniim.:) Ayyy bir de Melissa vardı yüzsüz çocuk ya ben olsam utancımdan bakamam kimsenin yüzüne.

Eveet bir kitapta böylece bitiverdi. Çok şükür günler sonra onca yarım kitabın arasında yine yarım olmayan bir kitabı bitirdim. Yok anam o yarımlara ne olacak ben de bilmiyorum. 

Hayatın içinden,sevimli bir kitap...

Ben sevdim bu kitabı da yazarı da.

Sevgiyle kalıın.:)

Yorumlar

  1. duydum bu kitabı, okumadım ama. eğlenceli bir kitaba benziyor, ismi de eğlenceli :) yaz günleri biraz daha hafif kitaplar daha kolay okunuyor değil mi?yarım bıraktıkların belki ağır kitaplardır şeyma. yarım bırakamıyorum ben sevmesem bile, diğer kitaba geçemiyorum biri bitmeden nedense, takıntı olmuş bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli evet böyle tek lokmada giden cinslerden nasıl bir tabirse artık:D

      Sanrım üst üste çok başladım ondan kaldılar yine bitirmeyince ben de huzursuz oluyorum ama elden ne gelir bitmiyor işte bitirebilirim umarım en azından bir kaçını.:)

      Sil
  2. ah listeler listeler.. bi dolu liste yapmıştım kaybetmiştim bi daha liste yaptım ama başa çıkılmıyo ki tutmayacağım liste artık
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor idare etmek çingum eklendikçe ekleniyor eritmek için küçük listecikler yapıyorum ama önüne bir şey gene ekleniyor. Bilmiyorum ne olacak bu gidişin sonu.
      :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar