Ben Kimim-part 15-



Bulutlar selam durdu bu devasa ejdarha şölenine.

Ve gece döktüğünde incilerini.

Senin yıldızın ateşin kızı, aşikar edecek varlığını.

Senin yıldızın ateşin kızı, asırlardır bu mavi-siyah göklerde.
***
Size söylemiştim ucunda 13 yıldız olan bir yerde eğitiliyorum.

Bugün sadece bir yıldız diyen aşağı katlardaki arkadaşlarımdan uzaktayım.Sadece selam verdiğim insanlar evet ya da sadece Feliks'in selam verdiği insanlar,arkadaş dediklerim.Sadece bir kat yukarıda Sayılanlar Meclisinin serin güven veren varlığı beni bir nebze rahatlatıyor.

Annemde kaldığım süre boyunca Amarant'la eski yaşadığım mahalleyi turladım. Eskiden çok tanınmadığım bu mahallede birilerinin adımı andığına bile şahit oldum. Feliks Ahla'yı koruyor.

Bu iki bina aşağımızdaki Dilan Abla'nın ağzından duyduğum bir söz. Beni çileden çıkardığını söylemem gerekmiyor sanırım.

Ben korunmaya muhtaç bir zavallı değilim.

Neden ben?

Sadece her insan gibi hasta oldum. Artık bir fedai istemiyorum.

Dilan Abla yolumu kesip Feliks'le nasıl tanıştığımı sordu.Sanırım evde kaldığım bir kaç gün sokaklarda dolaşıp endamını göstermiş.Çok güzel gerçekten bana dikkat çekmemeyi öğretiyordu güya.

Ben de ona benim için hayatını riske attığını söyledim. Önce gözleri kocaman oldu sonra da o iyi biri deyip bilmiş bilmiş gülümsedi.

Annem çocukça davrandığımı düşünüyor belki bir parça haklıdır ama nasıl olup da bu garip soğuk adamın dişileri kendine çekmekte bu kadar başarılı olduğuna anlam veremiyorum.

Biz buraya yola çıkmadan beş dakika önce elinde bir torbayla kapıda tuttu bizi. Yılan Dilan.Neymiş efendim bize yolluk hazırlamış.Veda konuşmasını Fedai'min gri gözlerine dikerek yaptı ve benim yanağıma ıslak yapış yapış bir öpücük kondurup hoşça kal dedi. Tam elimi yanağıma götürüyordum ki annem "sakın" dedi sadece dudaklarını oynatmıştı.Sanki gözlerinde beni anlıyormuş gibi bir ifade vardı.

Buradayım çünkü burası arşiv katı. İki blok kitabı okumayı bitirdim bile. Urania tarihi,Urania kanunları ve benim geçmişim.

Feliks elinde altın bir zincir sallayarak geliyor.

-Beni rahatsız etme Fedai daha ziyaret etmem gereken on bir blok var.

-Sayılanlar Meclisi'nin arşivlerini sana açması çok acayip.Soy ağacının yarısı kayıp. Hangisinin soyundan geldiğini merak ediyorum.

-Şu zinciri sallamayı keser misin? Meraklarını kendine sakla ayrıca seni hala affettiğimi söylemedim.

-Bu zincir senin arkadaşının. 

-Kimin?Kim benim arkadaşım pardon?

-Dilan.Mahalledeki kız, yemeklerin torbasına koymuş,sanırım senin için.

-Bir bakayım. Aman Tanrım ucundaki şeyi açmadın mı bunun. Bak işte sana resmini vermiş. Özledikçe bakasın diye. Hıh şimdi gider misin lütfen zaten buranın havasına alışamıyorum, boğuyorsun beni.Ayrıca o kız benim arkadaşım değil.

-Ne yapacağım bunu?

-Ne bileyim ben. Boynuna as,gez  bana ne!

-O kızdan hoşlanmıyorsun.

-Bu sakladığım bir şey değil.

-Ben de hoşlanmadım.

-Neden sana çok iyi davranıyordu halbuki zincir bile vermiş baksana.

-Sen ondan hoşlanmıyorsan benim hoşlanmamam için başka sebep gerekmez Ahla.

Çok güzel,kağıt kesiği. Sanki o geceki rüyayı tekrar yaşıyorum. Her yer kırmızı.

-Ahla iyi misin?

-Ah iyiyim tamam sadece biraz kan tuttu sanırım.

 Raftan destek alıyorum.

-Biraz dinlensen iyi olur.Eline de baktırmamız gerek.

-Tamam peki biraz mola.Şeeey az önce ne demiştin elim yüzünden tam duyamadım da.

-Önemli bir şey değil. Hadi gidelim.Küçük bir yaradan akmaması gereken miktarda kan kaybediyorsun.

Gene revir. Sonrasında yeni odam. Bu seferki yıldız manzaralı. Kim olduğumu bulacağım. Yaklaştığımı hissediyorum. Bir yıldız kayıyor. Bu kadar yakından, muhteşem. Bir dilek tutuyorum, kendim bile habersizim kalbimdeki dilekten. İşte öyle,öylesine gizliden.

Yorumlar

  1. kendim bile habersizim kalbimdeki dilekten. yine çok hoş olmuş bayıldım :) O kadar baskı yaptım bi haftada ancak yazdın stephen king romanındaki kadın gibi acımasız mı olayım kötü kız :) hikaye çok güzel devam ediyo aslında roman yapabilirsin ben büyük zevkle okurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy beğenmeyeceksin diye korkarım ben o zaman daha da yazamam kötü kız :)) Romana kaç mil var güzel okuyucu kaç kulaç daha atmak lazım boğulmadan? Estağfurullah diyorum o zaman ben küçük minik bir bloggerım ;)

      Sil
    2. hihi ben zaten acımasız olamam kiii :) Ama kendini küçümseme resmen mızıkaya yaklaşmışın ben mızıkada bile o kadar ağlamadım derste ağlattın beni o yazın çok hoştu :) ben kimim serini de çok fantastik buldum bi düğüm noktası var orda Grange gibi davranırsan roman yazarlığın da olmuş demektir :)

      Sil
    3. Hassassın çok bir de sana yakındı baya o yazılar düşünüşlerimiz,hayallerimiz benzeşiyor ya onun da etkisi var :))

      Bakalım nasıl bitecek bu seri sona doğru yaklaştığımı hissediyorum Ahla gibi sonumuz hayrolsun :D

      Sil
    4. olabilir birbirimizi çok iyi anlıyoruz ruh ikizi olabiliriz Şeyda duymasın da :)
      Sonu hayrolsun diğer partta ya da sonrakinde düğüm çözülecek gibi yazarcım ama bakalım :)

      Sil
    5. Hehe aman aman duymasın :-D

      Bakalım cınım her an her şey olabilir :-D

      Sil
  2. bühüüüü.
    yorumum kayboldu yollarken.
    :)
    ahla ismini nasıl buldun ki yaa.
    bi de böle hem kişisel hem esprili hem bilimkurgu hem de fantastik konuyu nasıl bulup yazıyon ya.
    sessiz gemi de yazıyo ya böle.
    nasıl düşündün bu konuyu.
    bi de sahiden de roman gibi.
    bitir sona da bak sessiz gemiye söle bi toptan okusun bi daa.
    o da iyi anlıyo bu tür öykülerden.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorumlar nereye kayboluyosa kaybolan yorumlardan kitap çıkar bildiğin çok gidiyor benim de öyle yazık değil mi bizee :))

    Ahla ismini şirin anlamında olduğu için seçtim değişik bir isim olsun istedim isim listelerini inceliyordum zaten alfabetik sırada çok sürmedi Ahla ismini görmem tamam bu olsun dedim :D

    Evet biliyorum çingum da okudu bitirdi en son.Bi dahaki gelişinde bunu da okur artık. Ama o baya baya iyi kurgu çok sağlam tasvirler falan uçuruyo maşallah.Ben az çıtlatıp okuyucuya bırakıyorum.:))

    Ahahah benim annem hem aşçı hem öğretmen hem doktor hem ayakkabı bağlayıcısıı yorumun aklıma bu reklamı getirdi dipidiiip :D Kendiliğinden yazarken çıkıyor işte :))

    Sessizgemi zaten duyar sesini burdan ehe :))

    YanıtlaSil
  4. yeni bölümü görünce tepkim: aayy hikaye gelmiiişş :))

    yine çok iyi bir bölümdü ve kısa geldi bana doya doya okumak istiyorum bir sonraki bölümü çinguu :)

    Ahla'nın gizemini çok merak ediyorum kafamda bin tane düşünce (:

    ıyy yapış yapış öpülmesinden de hiç hoşlanmam, öyle bi akrabamız var da vedalaşırken falan öpmesin diye ne yapacağımı şaşırırım.

    Ahla'nın eğitim gördüğü yerde eğitilenler en sonunda ne oluyor merak ediyorum, hepsi koruyan mı oluyor? yaratıklara karşı dünyayı savunanlar da vardır belki. Ahla ne olacak? çok fazla sorum vaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sen okuyunca pek seviniyoruuuum :))

      Öteki daha uzun olsun o zaman denerim :)

      Sevdiğin kişiler neyse de böyle çok yakın olmadıkların hiç çekinmeden şap diye öpünce insan irkiliyor.Allah korusun bizi onlardaaan.

      Benim de kafamda bi dolu soru var çinguuu yavaş yavaş açıyorum inşallah bi daha ki bölümde soruların birazı cevap bulur gibi gibi bakalım.bu arada yorumların yönlendiriyo da beni yetişmen o açıdan da çok mutlu etti beniiii ekleyim dedim :))

      Sil
    2. :)

      heey böyle düşünmen beni mutlu ediyor çinguu teşekkür ederim :))

      bu arada uzun uzun okumaya geleceğim yine, çok yazın birikti okuyamadığım :)

      Sil
  5. heeey buldum burda kalmışım :) fazla mesai yaptın benim yüzümden, hemen cevaplamak zorunda değilsin ki Şeyma'm ya..
    tamam, bak bu öykülere de yorum yazıp gideceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değilki yakalamayı seviyorum böyle :D

      Hihi hep gel hep kal kız nolacak başımın üstüsünde yerin var aşk olsun :):)

      Sil
    2. haha Dilan'a bak sen :)

      Bu Feliks'le Ahla arasında ne olacak ki :)

      Sil
    3. Yılan Dilaan :D

      Bir şey olacak ama olamıyor gibi gibi değişik bir ilişkileri var :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar