Ben Kimim? -part 16-


Uyku tutmadı. Parmağımın sızlaması,aklımdaki düşünceler izin vermedi uyumama.Kalkıp kütüphaneye gitmeye karar verdim. Kapıları mühürlüydü koridorda parlak gözlü bir kuş tepemden uçtu.İki adım gerimde bir yere bir şey düşürdü ,eğildim aldım.

Bir not.
"Gelişin gecikti Flx."

Ne olduğunu merak etmiştim ve uykum da yoktu.Fedainin odasına doğru yürüdüm kapıda biriyle konuşuyordu. Gene kız.Fedai kıza doğru eğilmeye başladı.Neler oluyor?

Parmağım daha da sızlamaya başladı. Bir iki adım geriledim ama karanlıkta bir şeyi görmek için çok yaklaşmanıza gerek yoktu,koridorun diğer ucundan bana bakan iki çift gözü gayet net biçimde seçebiliyordum. Onlar da beni aynı netlikte görüyordu biraz şaşkınlık ve hayal kırıklığıyla yoğurulmuş değişik yüz ifadem iki Urania sakinini endişelendirmiş olmalıydı.

Koş koş hadi daha hızlı.Merdiven aralığına kadar soluksuzca koştum.Elimde sıktığım kağıt elimin teriyle sırılsıklam olmuştu. Mesaj önemli olabilir dedi sağduyu sahibi iç sesim. Hayır o ikisi ne yapıyordu dedi saçmalayan iç sesim.Bir şey görmedin dedi mantıklı iç sesim. Görecektin diye cevapladı saçmalayan iç sesim.Saçmalayan iç sesimi durdurup dışarı bir adım attım.

-Ödümü kopardın Fedai. Beni öldürmek istiyorsan daha acısız bir yöntem bul lütfen.

-Kaçıyorsun dedi.

Soru değil. Fedainin tuzağı.

-Kaçmıyorum birden içime koşma isteği geldi ve ben de bu isteği giderdim.

-Uyuyor olman gerekirdi.

-Senin yüzünden. O sapık kızın kolyesini getirdin. Teddy'i  evde unutmuşuz.Ve asıl mesele şu ki bu minicik kesik acıyor. Cidden acıyor.Ne kadar acıdığından haberin var mı? Nasıl uyuyabilirim?

Fedainin kaşları çatıldı. Endişeli bir şekilde yüzüme baktı. Elini elime uzattı.

-Ağrı kesici almalısın eğer çok acıyorsa. Kat aralarında koşman anlamsız.Sapık mı dedin sen?

-Hiç bir şey demedim uyumaya gidiyorum belki ağrı kesici alırım.

-"O kıza ne yapacaktın Fedai?" Daha bunu sormadın.

Arkamı döndüm.

-Umrumda değil Fedai egonu benden uzak tut.

Arkamı dönmeden elimi salladım. Birden kolumu yakaladı.

-Ahla elin yeniden kanıyor  yere damlıyor aman Tanrım bu nasıl bir kesik böyle.

Elimi elinden çektim. Diğer elimdeki kağıdı Fedainin eline sıkıştırıp odama koştum.

Beş dakika sonra kapı tıklandı. Gelen Selindi.

Urania'nın 13 sayılanından biri.

-Hala inatçıymışsın. Elinin durumunu görmeye geldim.

-Kim çağırdı seni?

-Felix.Seni görmem gerektiğini söyledi elinin acil durum olduğunu.

-Sayılanlar meclisi bir Fedai'yi mi dinliyor komik.

Elimi uzattığı eline uzattım bir şeyler mırıldanıp yaramı okşadı.

-Fedaiyi tanımıyorsun henüz. Ve belki hiç tanımayacaksın. Eğer kendi gönüllü olmasaydı kimse onun günün birinde Fedai olacağını bilmezdi Ahla. Sende ne gördü merak ediyorum.

Elim tamamiyle iyileşti.

Ertesi sabah kendi geçmişimi aramaya ara verip Felix'in geçmişini araştırdım.

Saf kan Urania ırkının son üyelerinden.

Soyluların parlayan yüzü.

Kırılgan gezegenlerin tek mirasçısı.

Yıldızlar Tarihi profesörü.

Bu kadar ünvanı ne zaman kazanmış. Urania'da okunan her kaynakta ismi geçiyor.

Sayılanlar meclisinde olmalıydı başlıklı bir tartışma kurulunda bir hafta Felix işlenmiş.

İlk kez bir soylu gönüllü Fedai oluyor.

Yüce Sirius'un sırrını bilen bu kız kim?

Fedai'ye ulaşmak için günün kalan kısmını Urania'da olabileceği muhtemel yerleri dolaşarak geçirdim ki hiç bir yerde yoktu.

Çıkışa gidip geçiş koruyucusu Tauri'ye Felix'i sordum. Bir emaneti vermeye gittiğini söyledi ben de kapıda beklemeye karar verdim. Tauri'yle çok konuşmadık bana içecek sıcak bir şeyler ikram etti.Sonrasında uyuyakalmışım ve ne kadar uyuduğumu bilmiyorum, kapı aralandı. Fedai elinde oyuncak ayım Teddy'le öyle sevimli görünüyordu ki gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıp çabucak teşekkür ettim.
Günün soruları çoktan yarına kalmıştı.Uykulu yüzümde aptal bir gülümseyişle beraber Fedai beni odama bıraktı. Tedy'den bana göz kulak olmasını istedi.Ona Teddy'nin cansız olduğunu söyledim. O da bunu bilmediğini mi sandığımı sordu. Sanrım benimle dalga geçti ama o an için umursamadım. 

-Dikkatli ol Felix.
-Ahla kurallara uy.
-Kuralların canı cehenneme.
-Cehenneme gitmek istemiyorsan kurallara uyarsın.
-Cehennem buradan kötü mü?
-Orada ben olmayacağım.
-Kurallara uyacağım.
-Söz mü?
-Ateşte demir adamın erimesine izin veremem,elbette söz.
-Şimdi uyu.
-Not?
-Uyu Ahla lütfen uyu.


Yorumlar

  1. Heyyy mimledim seni (:
    cevaplarsan sevinirimmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiim:))

      En yakın zamanda yapaarım inşallah senin mime geldim ama yorum yazamadım onun içinde ayrıca geliciiim :)

      Kucak dolusu sevgileer :)

      Sil
    2. tamam tatlım önemli değil. ne zaman müsait olursan artık :)
      ben yeni bir mim yapıyorum Kore ve hayaller dolu (:

      Sil
  2. Cehennem buradan kötü mü? :D gizemler kendini koruyor ne zaman çözülecek yaaa :)
    Ahlanın da elleri terliyo ve kendi kendine konuşuyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehee romantiğim ben :)):))
      Çözülecek endişelenme üzerinde çalışmaya başladım :)
      Ahla kime benziyor ki acaba ;)

      Sil
  3. vay beee esrarlı ahlaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :) Fazla esrarlı diyorlar ama seviyorum gizemi :) :)

      Sil
    2. Ay demelere takmıyorduk ama aklımdaa :) :)

      Sil
  4. aaaa hikaye gelmiş ya ne zamandır gelemeyince okuyamadım dur okuyorum şimdii :)

    YanıtlaSil
  5. ah neler oluyor urania da :)
    çok daha iyi gidiyor hikaye çingu ama daha da uzun bölümler istiyoruuuzz :)
    bi de yeni bölüm nerede hı :)
    neyse acele etme sakince yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gene bi sürü gelmişsiiiin :D

      Urania canlanıyor yavaş yavaş du bakalım :)

      Daha uzun bölüm ummm denerim bu hafta sonu kafamda bir şeyler oturuyor :D

      Pikikiii the mastersın sen benim için ehhe severim yorumunuu :)

      Sil
    2. kıkıkı çingu alemsin ^^

      hafta sonu tamam bekliyor olacağım :)

      yeni karakterler olsun mesela bi de ortalığı karıştırsınlar olaylar olaylar :D

      Sil
    3. Timam olaylı olsun yeni karakterler olacak heralde böyle çok az kişiyiz gibi geldi bana du du şimşekler çaktı not edeyim hafta sonu tamamlayıp yaparım ben hayırlısıyla :D

      Sil
  6. demir adam iyi sanki :) yine yanılmıyorumdur inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. neler oluyor yahu, not kimden, kız kim?
    bir de araya sevimli şeyler de sıkıştırıyorsun, ayıcık gibi :) çok hoş oluyor öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay karıştırmışım ben bundan sonra biraz ama açığa kavuşacak inşallah çok mu karıştırdım bundan sonraki bölümü acaba direkt geçiş mi oldu? :)

      :) :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar