Pazartesi -yerime geçecek biri aranıyor-

Merhabaaa,

Nereye el sallıyoruz. Kahretmeye gene mi  yanlış kamera  üüüf  :D

Kediler kediler.



Bak şimdi şurda kenarda blog okurken başlık gördüm portakal yiyen kedi.

Bir de zeytin yiyen vardı o videoydu ama.Ben de beni yemediği müddetçe kedinin ne yediği umrumda değil diye düşündüm. Fazla bencilceydi sanırım dün de kuşun birinin danaburnu böceğini upuzuuun gagasıyla çıkarıp güp diye mideye indirmesini izledim. Tam anlamıyla güp diyeydi yalnız :D Belgesel izlemem yasaklanmalı.

Canım sıkkın blogcum.

Ödev var icraat  yok. Herkes canhıraş derslere sarılmış benim aklım beş değil on beş karıış havada zira hep   bu dönemde bu okulu bırakmanın bir yolunu bulmak gerek diye düşünüp duruyorum.Sene de üç dönem okumanın zararları,ziyanları işte   :D

Neydi  bir  de kafein bağımlılığına acayip meylim var. Hatta bağımlı olunabilecek her  şeye  meylim var. Geçen güün sigara hakkında konuşuyoruz soğukta donarken acaba bu sigaralar insanı  ısıtıyo mu ki diye düşündüm.

Minicik  şey beee onun ısıttığından nolacak  bana püfür püfür nargile gerek dedim sonra.

Sonra böyle  kanda ılık ılık gezen bir şeyler.

Tabi    ki bildiiiin pekmezden bahsediyorum benimkisi saçmalamak işte her haliyle.:D

Bu arada hasta olmaktan acayip korkuyorum ama bir yandan da  nalet şu sınavların kötü  geçmesine bir bahane gerek diye  kendimi  feda mı etsem diyorum.


Derdim büyük yani  diyorum.

Tamam çok değil ama biraz büyük geleceğim yok benim ya yok yani  napacaksak?

Hazırlamam gereken bir proje bir sunum ödevi elimde   nur topu gibi final tarihleri.

Şu günleri hiç yaşayasım yok biri benim  yerimi  alabilir mi mümkünse?

Lütfeeen!

Bak söz gülerek anarım,  biri bu  günleri benim yerime yaşasın ama o şartla.

Neyse efenim  pazartesi sendromlu yazı işte.

Gülücük  ve mutluluk sizinle olsun.

Sıkı giyinin üşütmeyin.

Mandalina portakal ne varsa yiyin sağlam kafa sağlam vücuttaymış  o da yalan bana göre  neyse  :D

Öhöhöm sevgiyle kalıın   :)

Yorumlar

  1. Bizim bi şarkımız vardı hatırlıyon mu ben sözlerini çok sevdim de siz saçma demiştiniz ya Kafamıza uymuyor maalesef her kafa poz veriyoruz yanlış fotoğrafa diyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafa poz verilir mi demiştim saçmaydı hala saçma o şarkı :D :D

      Sil
    2. ama tam şu an ki halimizi anlatıyo kısıtlı zamanda ne çok işimiz var diyo :D

      Sil
    3. Var var ölümüne ödev var ders var gönül yok heves yok ben neredeyim Tanrııım ben ne yapıyorum :D

      Sil
    4. Ben nesne notlarımı kaybettim ya hep kardeşimin dağınıklığı yüzünden :( sen fotokopi çektrmiştin ya onu bi getirsen de onu temize çeksem de en azından use filan yapıp versem hocaya :D

      Sil
    5. Bulursam getireyim nolur beraber yapalım nolur nolur noluuur :D

      Sil
    6. yapalım canıms zaten yarın kütüphanedeyiz ya :)

      Sil
    7. eveeet sabahın köründe gidelim yihhuuu :)

      Sil
  2. Öyle berbat zamanlar belli dönemlerle olur canını sıkma bi de iyi tarafından bak canım benim gibi iş kurs ve okul şeytan üçgeninde kaybolmadın en azından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuuuv seninki çok yoğunmuş ama yetişkin olmak yani tam anlamıyla yetişkin olmak zor bişi sanırım. Ama okul o üçgen veya ikigendeyse (öyle bişi yok ama neyse ) her türlü Allah yardımcımız olsun. Benim de kurs var bir tek işim yok o da olsa param olacaktı.Çok değişik şeyler düşünüyorum :D

      Sil
  3. Kafein bağımlısı olayazmıştım ben tå ki çarpıntı yapana kadar. Korkudan kahve içemiyorum şuan. Sabah ve akşam birer kupacık içiyordum ama sadecee :D
    Sigaranın ısıtıcağını sanmıyorum, hem tadıda kötü :D denemiştimde :D
    Bak nargile hiç içmedim ama ben onuda sevmem sanırım :D
    Kanda ılık ılık gezen şey pekmez he? :D
    Mutlu düşünelim mutlu olsun, belki yerine geçicek birini bulursun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de tik yaptı kaşım halay çekiyodu ayıptır söylemesi :D

      Arada içerim ben de kahve sınav dönemi. Hiç denemedim cigara bilmem uzaktan bakınca bile hoş değil ya benlik iş değil ben tembel adamım yakacam da iki de bir ağzıma koyacam da bana göre değil :D

      Nargile denerim gibime geliyo bigün duman ihtiyacımı ondan karşılamayı planlıyorum aromalı bişiler ama işin kötüsü ben kokulu şeylerden çok hoşlaşmıyorum :D

      Pekmez tabi oooh miiis :D

      Ah bulsam bulsam nası güzel olurduu :)

      Sil
  4. Halay çeken kaş :D
    Hee bende sınav dönemi içtiydim bide münazara olacaktı okulda o 1 hafta boyu içmiştim ama münazarada iptal oldu içtiğim kahveler de hiç oldu :(
    Sigara her türlü kötü işte, yok yere efor israfı :D
    Aman nargile sigaradan da zararlıymış boşveer :D
    Pekmez işe yariyor cidden :)
    Bana da lazim, birini bulursan banada yolla :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar