Sahibimle İlk Gün


Bugün farklı bir şeyler olacağını düşünerek uyandım. Ne cümle ama. Düşünerek uyanılır  mıymış asıl mesele uyurken düşünülür müymüş? Yüce okayanuslarda yaşayan bilge balinaya göre bunun doğruluk payı varmış.

Güne gülümseyerek başlayan insanlar uykularında iyi düşünen insanlarmış mesela. Neden insanları temel almış bimiyorum neyse ki bilge balina da ben de kimi ırklar için yenilebilir türden değiliz. Bazılarıysa ne bulursa yiyorlar bense her gün fanusuma atılan yemi yiyorum.Tatsız tutsuz.Yemek için yaşayan bir balık olsam kafamı sudan çıkarıp intihar ederdim neyseki öyle değilim yaşamak için yiyorum.

Neyse işte anladım bugün bir şeyler olacak. Akşama kadar arkadaşlarla laflayıp atılan yemleri kapıştık. En çok Faik unuttuğundan açlığını her yeme öyle bir koşuyordu ki sanırsınız asırlardır yemek yememiş. Bizse önümüze düşen bir kaç yeme tenezzül ediyorduk dostum Nibble'la.Bir kaç müşteri için süzgeç dalıp çıktı sudan Faruk son giden arkadaşımızdı. Aslında arkadaş sayılmazdık onunla hiç geçinemezdim.Yüzme yarışması yapalım deyip durur akvaryumun yarısında geri dönüp kazandığını iddia ederdi.Tek yüzgecimle bile ondan daha hızlı yüzerdim hıh.

Günün benim için önemli olayı akşam gerçekleşti. Soğuktan tipleri kaymış üç kişi girdi içeri. Tüm dikkatimi onlara vermeye çalışırken Nibble'ın tek gözü seğiriyordu. Demek o da anlamıştı olacakları.

Bir kaç fanus akvaryum arayışından sonra önüme kırmızı burunlu yeşil montlu bir kız geldi. Şaşırdım önce bana bakmıyordu muhtemelen hepimizi aynı görüyor dedim içimden. Nasıl da salak?

Yanına aceleyle gelen siyah montlu kız kendine pembe çizgili balık seçme derdindeydi. Ne isteğini biliyor oldukça cool dedim serin yani hava kadar serin ya da içinde yüzdüğümüz su kadar.

Dostum Nibble nefesini tuttu ve süzgeci boyladı. Sıranın bana geleceğini bildiğimden telaşla bir oraya bi buraya kaçan balıkların arasında sakince yüzüyordum. Şu olsun dedi. Hey bu işaret ettiği de kim? Şu mu? Evet evet o.

Soğuk suyumda sahibimle beraber otobüs bekledik. Ne gelmez otobüsmüş yüzgeçlerim dondu. Otobüste tek boş yer ön koltuk. Attı kendini sahibim oraya hemen, azıcık gözüme girdi hadi yalan söylemeyim.
Tüm yol boyunca beni izledi.

İndik ve yeni evime doğru koyulmaya başladık. Heyecanlıydık ikimizde. Kapı açıldı ve sahibim biz geldik dedi. Annesiydi sanırım "biz"in öteki kişisini arıyordu.

İçinde olduğum poşeti uzattı sahibim Liang Liang dediii.

Ve sevinçle karşılandım.Hoşgelmiştim ve bu hoşuma gitmişti. :D

Yorumlar

  1. anaaam çok datlı du bi daha okuycam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte balığım tatlı :D :D

      Sil
    2. nibble napsın bizim bizim tuhaf aileyle tanıştı psikolojisi bozuldu annem balığıma deli boncuğu dedi :D

      Sil
    3. Hadi bana deli diyo da nibble ın nası boncu hıh :D

      Sil
  2. Soğuktan tipleri kaymış üç kişi :D ben coolum u beybiii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da Liang liang'ın fikri işte eheheh cool kız senii :D :D

      Sil
    2. ben o coolun ben oluğumu sanmıştım amaa :D

      Sil
    3. Şeyma diyomuş ortaya dedim little little on the middle :D

      Sil
    4. alıcı huysuz olduğundan onu kastettim ama gözümün önüne getirince ikinizde aynı moddaydınız şu pembeli pembeli diye çırpınmaktaydınız ne desem bilemedim double coolsunuz siz ben de sümsük ağa işte teheeey :D

      Sil
  3. ehehe ben de iki kez okudum :)

    şimdi küçük prens böyle bir yazı okursa demez mi sana hiç; unutma şeysi keşke biz insanlara da lütfedilseydi falan. Sence nasıl olurdu, olmalı mıydı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederiiiim :)

      Unutmak olur mu ya güzel nimettir evet ama benim unutmak istemediğim çok şey var. Sevdiklerimi unutmak istemem ondan öte nasıl sevebildiğimi unutmak istemem :) :)

      Sil
    2. Hülasa; olsun tamam da yani bi sınırı da olsun hani. Öyle mi diyorsun ? :))

      Sil
    3. Aynen,unutalım ama acıyı unutalım tatlıyı değil. Hem çoğu zamanda öyledir birini kaybettiğimizde iyi anıları hatırlamamız üzer bizi. Ben de mazoşist başı hiç unutmak istemem iyi anıları. Öyle işte :)

      Sil
    4. ben çoğu acı anımı hatırlayıp gülüyorum mesela, tuhaf mı :))

      Sil
    5. Hiç değil ben mazoşist severim tuhaf insanları da severim zaten olsan bile fark etmez yanisi :) :) :)

      Sil
    6. lordum dedin o kadar, seveceksin elbet :)) ahahahhahh :D

      Sil
    7. Aaa bak seen zorunda mıyım ki acep ben zorunda olmadan severim lordum öyle dde severim böyle de diyecektim,dedim yani :D :D

      Sil
    8. sevgi zorundalık değildir :) tamam tamam anladım :)

      Sil
    9. Değildir değil.Sevdiğini sayanlar dilencilerdir ancak benim sevgimse öyle çok ki varlığımın yarısını bile saymak gelmez elimden diyen shakespeare a teşekkürler. Ve de bunu her yere yazan yamuk parmaklarıma,manyaklık :) :) :) :)

      Sil
    10. bir gün bu bloga giricem ve sana bi yazı yazıcam :) bakalım ne zaman :)

      Sil
    11. Bu bloga? Bana yazı heyecanlandırma beni ihtiyar insanım ben :D

      O zaman meçhul zamanı beklerim lordum ne zaman eserseniz bakacağım penceremden :) :) :)

      Sil
    12. evvet :) heyecanlaaan :)

      bu benim özel tekniğim :) ahah meraklandırdım şimdi de gidiyorum :P

      Sil
    13. He özel teknik deneme tahtası mıyım çok ayıptır lordum günahtır bneim gibi zavallı halkı neden heycanlandırıp gitme meylindesin :D

      Aylar aylar sonra sen yazma ben sana sorarrım diye de not düşüyüm. Yaşasın baskı. Yazasını kaçırmayım bari ben de gideyim nereye olursa artık :D

      Sil
    14. :):)))) sen böyle yüzümü güldürürsen ben çabucak yazarım kiiy.

      Sil
    15. :):):) Durup durup böyle tatlı bağlaman yok mu ah sen yok musun seeen hadi beklemeye aldım kendimi çok bekletmesen bari :D

      Sil
    16. yakıın :))))

      Sil
  4. Liang liang'ın yanında da murat menteş var :D

    YanıtlaSil
  5. hoşgelmiş sevimli balıkcıklar :D

    YanıtlaSil
  6. faik ve faruk da eklenmiş ya hikayene nasıl güldüm faik'i de ben alsaydım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heee Faruk gitmiş Faik'i de sen alaydın iyimişti hadi hayırlısı ahahhaa :D

      Sil
    2. yok ama iyiki almamışım küsüstük biz onla ona her sinirlendiğimde balığa yem verir öldürürdüm hayvancağızı :D

      Sil
    3. Ovv seni gidi sadist seni iyi yanında değil yoksa küsünce sen çayına zehir korsun adamın :D :D :D

      Sil
    4. yok sende abartma :D en fazla sakinleştirici filan koyarım :P deli etti ama beni sinir oldum sinir

      Sil
    5. Seni sinir ettiyse müstehaktır arkandayım :D :D

      Sil
    6. beklediğim cevap buydu :D siz arkamda olun herşeyi yaparım ki ben :D

      Sil
    7. Timam fare zehiri ister misin biz de olacaktı :D :D :D

      Sil
    8. he bak sait faruk faike değinemedim ilk okudğumda faruk gördüm sonra faik diyince lan okurken bile öyle mi okuyom dedim de ikisi de varmış :D

      Sil
    9. Yaaa tabi son isimleri kullandım nağbeer :D

      Sil
    10. Allah canını almasın yeaaa :D

      Sil
  7. ben beş kez okudum! en birinci benim! bana birincilik teli!

    bi de benim de vardı böyle iki tane turuncu. birinin adı manda, diğerininki lina'ydı. manda suda öylece asılı duruyodu, elimle suyu karıştırınca onunla birlikte dönüp su durunca o da duruyodu. sonradan anladım ki balıkçı bana ölü ya da ölü gibi bişey satmış. lina tek kaldı o da bunalıma girdi. bu da böyle bi anımdır.. deli miysem neysem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birinciye kocamanaaa sevgi o zaman. Sımsıkı da sarılırım uzaktan bi de bi de senin yazılara koyduğun öpücüklerden olsuun oooh mis :):)

      Mandaya yazık olmuş ama balıkçılarda hain bi insan der bu sakat diye bizim de nibble sakatmış bi gözü yokmuş meğersim :/ Bunalıma girme olabilitesi var benimkinin de var hayırlısı artık. Hepimiz deliyiz baya galiba balıklar da haklı bi de bize sakat balık veren petşopçu utansıın :D

      Sil
  8. Çok eğlenceli olmuş bu öykü :) Sanki bir animasyonun kısa bir kesiti gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık aldım da onun dilinden konuşuyum dedim zeynep iim komiklik olsun işte :D

      Sil
  9. hihi çok tatlıııı oooo da öykü de foto da.
    :)

    ama liang liang ne ki yaa.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Foto balıkın işte iki tane daha var şimdi üç oldular :D

      Çince bi isim kız ismi :D

      Sil
  10. çok şirin olmuş bu :) balığın bakış açısı, çok sevdim :)

    uff çok narinler ama ya sularının ısısına çok dikkat etmek lazım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar