Dear Diary



Bugünlerde erkenden uyuyorum.

Saat 7.30 uyandım.

Her şey yolunda.

Hiç bir şey yolunda değil.

Mesaj atıp atmamak da bir türlü karar veremediğim insanları beynimin arka odalarına gönderip sonsuza kadar saymaya karar verdim. Bir ömür kadar. Bir Şeyma ömrü kadar. Binlerce karınca ömrü kadar.Tüm bu günleri toplasak sonsuza kadar, toplasak ama bitmese biz de tutsak integralini alsak kestirme yoldan. Bir,iki,üç... sonsuz. Oldu bittiye getirsek her şeyi tüm olasılık sorularının cevabı bir olsa ya da tüm cevaplar olasılıksız bir sonsuz çemberinde kıvranıp dursa.

Hatta çemberin açılarından sorular uyduran hocaları da yok saysak hani yanında çoook büyük rakam olur da o miniminnicik rakamı yok sayarız hesaba katmayız ya öyle bir şeyler işte.

Tekrar uyudum. Saat artık daha geç. Şeker ihtiyacımı karşılıyorum. Biraz glikoz biraz da protein. Balıklara yemlerini vermeliyim.

Her neyse oluşturduğum tatmin listesine yüzdeleri girmeliyim. Bunu yaptığımda zorluk derecesi ve tatmin derecesini yüzdelerini yazıyorum, yazacağım daha doğrusu. Böylece hiç bir şey yapamamazlığın önüne geçmiş oluyormuşuz okuduğum kitapta böyle söylüyor. Bir de kendini sevememezlikle ilgili bir takım uygulamalar var.
Bu cidden yaratıcı bir şey ama dün mesela My Mad Fat Diary'i izliyorum. 2. sezon 1. bölüm işte psikologuyla konuşuyordu sonra diyor ki biri seni severken kendini sevmek daha kolay. Bu inanılmaz bir şey tabi onun açısından da yanlış ama yok yani imkansız. Çünkü bunların hepsi uydurukçuluk diyorum ya biri size sizi sevdiğini söylediğinde inanamıyorsunuz çünkü kendinizi sevmiyorsunuz ama siz başkasını sevebiliyorsunuz ve içinizden bu haksızlık diye bağırmak falan geliyor.

Depresyon böyle bir şey. Her neyse bunları not almaya karar verdim çünkü günlüğüme fazlaca çirkin şey yazmaya başladım. Burada her şey daha kolay gelişim gösterecekmiş gibi geliyor.

Her şey yolunda!

Aja aja fighting!

Yorumlar

  1. Gerçekten garipsiz Şeyma:) Boşver çek mesajı gitsin, ileride çekmedim de pişman oldum demezsin, çektikten sonra da pişman olup kendine küfür edebilirsin orası ayrı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bu mesaj çekme işi önemli bir mevzu yani aslında o kadar da önemli değil ama nasılsın tarzı bir şey de değil ondan öyle saçma düşüncelerim var benim sonra kızarım kendimee ondan işte aslında her halükarda aynı kapıya çıkıyomuş gibi ama düşünüyüm azıcık daha du bakıyım :D

      Sil
  2. balıklarıma baktım hala yüzüyorlar bazı dünyalarda her şey yolunda ben de bugün daha dinginim dünki huysuzluğum yok :D
    biri sizi severken kendinizi sevmek daha kolay bunu uzun uzun tartışmalıyız sevdim bu düşünceyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzmüyo olduklarını görmeni istemem :D

      Umm bilemiyorum tartışabilirz ama beni ikna edemedi bu düşünce :)

      Sil
  3. Canım sana mail atacaktım ama blogunun hiçbir yerinde iletişim için bir mail adresi bulamadım, bana mail atar mısın? bogurtlenrecelimiz@gmail.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ups bunu yayınlamayacaktım halbusi kaçmış burdan teşekkür edeyim önce o zamaaan çok çok mutlu ettin beniii çok teşekkür ederiiiiim :)

      Sil
  4. Belki o dizide denilenin bir doğruluk payı vardır. İnsan sevildiğini bilince mutlu olur, mutlu olunca sevinir, sevinince kendini sever..
    böyle uzar işte.. :)
    fazla mı saçma ki acep..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Depresyondayken olay çok farklı ama kendine yakıştıramıyorsun bu insanı daha çok üzüyor sanki sana acıdıkları için öyle davranıyorlarmış gibi geliyor. Kendi değerini insan kendi belirliyor.Benim yaşadığım buydu en azından :)

      Saçma değil cidden değil ama depresyon dediğim gibi normal insan değil kendini değersizleştirmiş insanlardan söz ediyorum ben yoksa normal insanlar için gayet mantıklı :)

      Sil
  5. Ya saslında bazen düşünüyorum da bir olay hakkında fazlasıyla düşünebilecek kadar yaşamıyoruz, kısacık ömrümüz varken içinden nasıl geliyorsa öyle yap gitsin bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mantıklı bir de kaybedecek hiç bir şeyim yok yani en azından şu anda benim bakış açımdan görünen şekilde :)

      Sil
  6. Yorum yapan kızların hepsi yazıyı anlamış, üsütne bir de yorum yapmış. Benim kafam bu aralar yerinde değil sanırım hiçbir şey anlamadım yav. :)) Erkek aklı bu kadar çalışıyor kanımca. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bee o senle alakalı değil mesele benim karmaşık aklım kararsızlığım falan kız milleti işte kulağı tersinde gösteriyorum ben hep ondandır :-D

      Ayrıcaaaa burda seni görmek beni çoook mutlu etti beniiii ziyaretin için çok teşekkür ederiiim :-)

      Sil
    2. Milyon kez de beni demişim üüfffüü :-D

      Sil
    3. Kadınları anlamak zor. :)))

      Yok normalde ben takip ediyorum sanıyordum ama etmiyormuşum. O zaman buraya nasıl geldim meçhul. Uğrarım sıkça. ;) :)

      Sil
    4. Evet biz bile anlamıyoruz kendimizi kiii :-D

      Hep beklerim o vakit.Ben de aktif değildim bi süredir geri döndüm şimdilerde.Seni her vakit okuyorum zaten ama nazarım değmiş zannımca okuyup gönderdim sanaaa :-) :-) :-)

      Sil
  7. Chinguuuu mimledim senii!! :)

    YanıtlaSil
  8. Bu ne depresyonu boyleee... Mesaj konusunda arkadaslara katiliyorum :P saka bir yana konuyu genis olarak bilmesem de mesaj atmandan yanayim. Ne olursa olsun kendin icin :) Son gunlerde ozledigim insanlara mesaj atamiyorum. Yuzum yokmus gibi. Halbuki gecmis bambaska. Neyse bunu gececek olursak gel depresyondan cikalim Seymaaaa...

    Gunlukte kotu seyler oldukca sonra onlari okudukca "ne yani gecmisim bunlardan mi ibaret!" doyebilirsin. Bir arkadasim zor zamanlarinda iyi ve ufak seyleri bir deftere yaziyordu. Sirf okuyup iyi hissetmek icin. Komik ama belki de ise yarardir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıktım nerdeyse keyakiciiim bi dersler problem işte onu da bi şekilde halletcem inşallah :-)

      Yok ya benim günlüğüm çok büyük kriz anlarını yansıtıyo ama artık daha optimistim :-)

      Hey komik değil ki bu kitapla yaptığım bir şey işe yarıyor cidden :-)

      Zaman ayırıp böyle güzel yorum yapmışsın ya çok teşekkür ederim bi deee :)

      Sil
    2. Heyyooyyoo! Dersler bir şekilde yoluna giriyor sanki Şeyma. Yani bana hep öyle oldu ya da öyleymiş gibi geldi :D

      Daha iyi daha iyi daha iyi oool :)

      Sil
    3. Mimledim bir de :)

      Sil
    4. Benim en kötü yönüm dersler beee ama düzelteciim inşallah :D

      Hepimiz iyi olalııım :D

      Mim pikiki :)

      Sil
  9. Hayırdır tatlım neyin var senin? Ayrıcaa bu kadar düşünme içinden geldiği gibi hareket et. Bir mesajdan nolcak ki?
    Hem ben inanıyorum o biri sizi sevdiği zaman siz de kendinizi seversiniz yorumuna ama işte siz kendinizi sevdiğiniz zaman da birileri sizi sevebiliyor o da doğru yani..
    Öyleee işte yaa karışık bu işler en iyisi hiçç karışmamak.

    I dont know for what but Fighting Chingu! Saranhae! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaaan fani dertler işte Aslı can. O mesaj işini unuttum unutcam dur hele hiç hatırlatma hiç :D

      İnsan depresyonda olunca her yer karanlık oluyor da bana değil çok şükür sevgileri hissedebiliyorum artıkıın ama dediğin gibi karışmamak en şukelası :D

      Life is hard chinguyaaa Aja Aja Fighthing and na du Saranghaeee! :D

      Sil
    2. Babyy ben buna cevap vermemiş miyim? :/

      Sil
    3. Verdin de gelmedi mi her şeyi yayınladım gelmemiştir ah be blogger bunu bize yapmaaa :/

      Sil
    4. interesting! :(
      Neyseee zatennn demiştim kiii life is hard, yes! but we can do it better! I am always with you chinguyaaa! :)

      Sil
    5. Yeaaaah :D I am always with you tooo chinguyaaa.İyikisi varsın :)

      Sil
    6. yaa acaba bu iyi ki varsın ingilizce nasıl söylenir :D
      fortunately I have you desek saçma mı olur kii :)
      üüfff bir türlü öğrenemedim şu dili yaaaa

      Sil
    7. Daha nasıl öğrencen beee mükemmelliyetçiyiz galiba ama çalışıyosun ki şakır şakır konuşursun da yakında :D

      Sil
    8. Mü-kem-mel mi??? yok baby ben iki kelimeyi bir araya getirsem dua etcem :D

      Sil
    9. Ay yeter ki beee gelişir zamanla oralara gidince öğreniriz hem :-D

      Sil
  10. İçinden nasıl geliyorsa öyle yap Şeymam sonra yapmayıp da pişman olması daha kötü. :)
    Bu arada ben seni ne zamandır okuyamıyordum yaaa özür dileriiim, özlemşim seni okumayı. Sen çık depresif durumdan iyi ol mutlu ol biraz tamam mı? :) Bak dinle bu tecrübeli ablanı (sen benden büyüksen rezil oldum :D) depresyon kötüdür kakadır mutlu ol. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne özürü ya ben de yeni yeni az az okuyorum ki milleti deme öyle.

      Pişman olur muyum ki bilmiyorum ya sanırım bir süre bu kararsızlık devam etse daha hayırlı olacak.:)

      Senden büyüğümdür ki ben ama rezil olmazsın bana ben kendimden küçüklerden bir sürüüü şey öğreniyorum hep. :)

      Sen de mutlu ol ama tamam mıı? :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar