Seviyorum Seniii ~Blog Mim~


Demişler ki dökül bakalım okuduğun okumaktan vazgeçmediğin  bloglar kimler demiş.

Aslı vee Keyakii' ye en kocamanındaaaan teşekkür ediyoruum.

O zaman ben de başlayayım yazmaya.

Zehirlenene kadar okuduğum blogger SadeveDerin var ki hepimizin diiip'i gizemli,samimi,esprikli kişisidir buraların neşesidir.Ben seni kız sandım mı yaaa yok yapmadın de lütfeeen :D

Sıradaki blog MasalKitabımınYırtıkSayfaları.Zeynepcimdiiir. Onu çok seviyorum bu ara pek gidemedim gene ama vazgeçemediklerimdendir.Çok şeker ya o valla sevgi patlaması yaşadım şu an. :D

Ve öncedeen beri takip ettiğim diziye başlarken baktığım,kore fan script mi deniyo ona öykü mü diyeyim o yazılarını da uzun süre okuduğum(Bunu Sawako yazıyordu sanırım) iki şeker insanın paylaştığı blog Kore Günlüklerim.
Bu aradaaa bu var yukarıdakiii header bana sevgili Sawako'nun hediyesi bir de lolipoplusu var onu da feysime kapak yaptım. Burda da kullanırım bir gün inşallah. Ona bi milyon teşekküüür.


Başka kim var tabi ki Uyuşuk Hayalperest. Başka bir bakış kazandırdı bana. Hep okuduklarımdandır.Cidden çok uzun zaman oldu onu okumaya başlayalı.

Fiyuvfit vaaar Semmma biliyorsunuzdur belki -bilmiyorsanız koşun hemen:)- Bebişi olacak şimdi. Allah'ım analı babalı büyütsün inşallah sağlıklıca kavuşsun yavrusuna eheheh duaları burdan göndereyim. Eğlenceli yazar kişisidir dürüsttür,samimidir,kendinizden bir parça bulduğunuz kimsedirdir :D

Kendime gaz vermek için okuduğum blog Ben Ölmeden. Geçen gün Güven Turan buraya gelmiş. Ben bir uçtum havalara.:D Diyorum ya onun listeleri ezberledim nerdeyse ne yapmış, ne öğrenmiş, nereye gitmiş.Ben de bir şeyler yapayım dur hele dedirten blogtur. Nazarlar değmiş ona daaa aman bak ona da okuyup gönderelim. Bana ne abi ilham perim gibi o benim bak olmasın böyle şeyler. :D


Nabrut vaar yaaa taaa eskilerini bilirim  ben onun arşivleri kurcalıyorum çünkü. Yeni bir şeyler bulayım,yeni yazı gelsin diye hep beklentiliyim. Vazgeçilmezlerimdir,iyikisi vardır,bir tanedir,blog dünyası kıymetisini bilsin. :D

E. mız var Ucuz Roman. Bir iyi misin deyip kalp çalan blogger kişisidir. Pek severim kendisini yazışını da seviyorum. Gençlik işte cancağızım enerjisi de bir başka bilirim ben biliriiim.:)

Gençlikten gidiyoruz madem Beyza'nın kulakları çıtlatmasak olmaz ve Nazlı da var tabi. Öhöm Zompirink ve gülme krizine sokan yazılar. :D

Melek Bahar GöndereniBilinmiyor blogu. Arseli Ablamın abla gülleriyiz bizz yaaa.Öykü de yazıyor günlük gibi de fırsat buldukça yazıyor ben de okuyorum.:)

Benim sınıf arkadaşlarım, yol arkadaşlarım, en yakın arkadaşlarım var Huysuz Cüce vee BiBenEksiktim vaaar.Eksik olanımız pek yazmaz ama Huysuz Cüce'ciim yazar kafasına esince. Bildiğin birini okumak bir başka keyif hep derim.

Mimleyen Keyaki var yeni yeni tiryakisi olduklarımdan kendisi. Pozitif pozitif  kedili yazar kişisisi benim için ooo.


Aslı var çinguyaaa MyReal.Aslı'nın yabancılarla maceraları var. Annesiyle misafir ettikleri kişiler. Sunumları, samimi üslubu beni abla gibi kucaklayışışı eheheh uzaktan tabi ama hep hissediyorum ben bunları iyiki var:D

Sessizgemi çingum var sona yazdığıma bakmayı en kıymetlilerimden. Dert ortağım,cümle kuruşumdan hzünümü,neşemi anlayan kişidir. Ne çok severim o bilir. Kavanozdaki Beyiiin fantastik öyküler, k-pop müzik önerileri, huzur verici yazılar, gündeme dair yazılar zaman zaman yer alır blogunda :)

Çalıkuşum var yine çingular kategorisi onun yeri de çok başka benim için kitap önerileri olsun,hayat önerileri olsun. Hala varsam,yaşıyorsam SessizGemi çingumun ve Çalıkuşu çingumun yeri büyüktür,onların enerjisi çok güçlendirdi beni.Beyaz Düşler Ülkesi bir kitap yazılarını okuyun, kısa hayattan öykülerini,yazılarını okuyun derim, hatta şiddetle tavsiye ederim.

Spotty var. Spot Işığını Arayan Kız kendime acayip yakın bulduğum insan  kişisidir. Çok severiim. Kızdığı kişiler bir an önce hayatından gitsin, müstehakkını bulsun diye dua etmişliğim çoktur.Ama blogunu gizli yapmış şimdi gördüm, beni de davet ediiiin.Böhüüü ağlayacağım.

 MaviKalemdekiler var kiii onun tavsiye ettiği kitaplarla ufkum açılıyor, genişliyor.Her ruh halimle okuyamıyorum ama tam kıvamıma gelince gidiip iyice okuduğum blogdur.Zarif ve kültürlü bir hanımefendiyle tanışma fırsatını her zaman bulamıyoruz ki efendim.Bir de şey "Mavi Kale"m mi ve "Mavi Kalem" mi diye merak ettim ben hep ama söyleyemediiim. :D

Arrakis var unutur muyum? Biriktirip biriktirip okuduğum bitanecimdir. Allah'ıım  okuyor,izliyor, dinliyor yazıyor. En imrendiklerimden biri olduğunu da söyleyim buracıktan cancağazım. Ohhh mis gibi de oldu içim rahatladı ben de beş buçuk da kalkacam abi yaa :D

Böyle bir mimle tanıdığım LoverK Ne Olsun blogu. Seviyorum bu kızı beeen. İyikisi tanışmışız. Hayırlısıyla YGS sini LYS sini halleder inşallah. Bak Keyaki'nin de öyle sınavı var ona da bir sürü dua edeliiim.

Bakın bi de Sulli var ama o bir sene için yazmaya ara verdi gelecek sınavdan sonra inşallah o da hep gittiklerimdendir. Yeri geldi söyleyim sevdiğimi. :D

Gene ben büyümemiş evet 92 doğumlu ben gençleri çok sevdiğimi söyleyeceğim. :D

Başka kim var aklıma gelenler şimdilik bu arkadaşlarım ama vardır muhakkak benim ruhsal durumuma göre de değişir o dönem ne okuduğum.

 :D :D

Sürç-ü lisan etmişsem affınıza sığınırım.

Sevgilerimle...

Yorumlar

  1. Bu aralar bir iltifat bir iltifat arkadaş! Ehuheheh çok teşekkür ederim.^^
    Bütün bunların sosyal hayatıma pek de parlak yansımadığını söylemeliyim ama. Okumaktan manyadığım konusunda arkadaşlarımın neredeyse tamamı hemfikir, eh çok da haksız sayılmazlar. :D Her şey dozunda güzel^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim efenim iyikisi varsınız :D

      Ama baak manyadığını söyleyen arkadaşın olduktan sonra gerisi teferruat kii :D

      Güzel güzel her şey böyle de güzel :) :) :)

      Sil
  2. Hiii tanımadığım en çok blog varmış yaaa...
    Hepsini şimdi not aldım. Gezicem..
    Bi de uğrucam yine sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ben de çok keşif yapıyorum bu mimler sayesinde.

      :):)

      Her zaman beklerim efenim sözüm olsun ben de size geleceğim :) :)

      Sil
    2. :)
      valla varya bissürü insan tanıdım şu mim sayesinde ehehehehe
      bundan sonra puukilerim arasındasın ( isme takılma feedreader da isim bulamadım başka da - takip ettiğim bloglar arasına girenler anlamında anlamsız bi söz işte )
      :)

      Sil
    3. ehhe puuki değişik geliyor kulağa hem sevimli hem cool o zaman sen de benim puukimsin küsme diye yorum da bırakıcam inşallah :D

      Sil
  3. oyyy.. kazandırdığım o bakışı yerim ben.. :D karnımda full dolu halbuki..
    Şımardım ondan galiba.. :)
    Bende yapmak istiyorum ama korkuyorum. Liste kabarık olur diye. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama öyle valla bak çok başka bir bakış kazandırdın bana hani hem samimi hem ciddi nasıl olabilir insan derdim seni tanıdım :) :)
      Biraz biraz yazarak başlayabilirsin kii ben de iki günde tamamladım yavaş yavaş :) :)

      Sil
    2. :) Anladım.
      Dengesizliğimi çözmüşsün yani.. :p
      Şu sıra pc başında uzun uzun kalamıyorum, işler yoğun. kalabilsem bende blogun yüzünü değiştireceğim. :)

      Sil
  4. Hani adaş olduğumuzdan mı bilmem ama yazılarını okurken karşımda konuşuyormuşsun gibi geldi ve ben bunu çok sevdim :)
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle yeni tanıştıık. Öncelikle hoşgeldiin. Yorumun beni çok mutlu etti. Blogger takip şeysi çalışmadığından takip edemedim ama aklımdasın geleceğim en kısa zamanda. :)

      En içten sevgilerimle:)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim :) Takip önemli değil ki tanıdık birbirimizi yeter :)
      Kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  5. Ay çok teşekkür ederim beni yazacağını hiç düşünmemiştim:D Ben de seviyorum bu kızıı :)
    Evet Blogger camiası olarak sınava gireceklere dua edin:) İnşallah, çok mutlu oldum teşekkürler tekrardan *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk olsun bea niye yazmayacakmışım senii :D Çok gelemiyorum bakma ama severim kii :)

      Ben teşekkür ederim şahsınızla tanışmışım asıl mutluluk benim :)

      Sil
  6. O senin zerafetin canım :) İlk önce kalem diye düşünmüştüm ama şimdi Kale canım:) Blue castle :)
    Bu aralar ben de neşeli şeyler yazamıyorum zaten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi umarım neşeli şeyler de yazarsın yakında. Benim hayatımda çok önemli yere sahipsin Bir Kış Gecesi Eğer Bir Yolcuyla bambaşka bir Şeyma olduğumu hissetti İtalo Calvino,Truman Capoteyle tanışmama vesile olan kişisin çok çok önemlisin bunun ötesinde junior mühendis dediğin zamandan beri bana desteğini,sevgisini hissettiğim kişisin velhasılı kelam önemlisin. Çok çok önemlisiiin benim için hep mutlu ol isterim.:)

      Sil
  7. Yazını yeni fark ettim canım çok teşekkürler, düşüncelerin için! :) Bu arada evet hikayeyi ben yazdım, finale bağladım kurtuldum :D Ayrıca header çok yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeey ben teşekkür ederim seninle tanıştığım içiin bu fırsatı bana verdiğin için ;) Devam edicem ben ona tam bitiremedim ama merak ediyorum sonunu. :D
      Hihi eline sağlııık ya valla çok çok sevdim ben blogun bu halisini :)

      Sil
  8. Yaaa sen nasıl sevimli bişisin ki öyle yaaa :)
    kedilerden çookk korkarım ama bu pisicikleri çok sevdim çok cici bir resim :)
    Kore Günlüklerime hemennn gidiyorumm.. Diğer blogları da zaman zaman ziyaret etmişim ama tabii hiç bilmediğim bir iki blog daha var. Onlara da bakcam kii :)
    Yaa huysuzcüceyi de ben takibe alamamışım yaaa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensin sevimliiii :-D
      Dimi kucaklaşmıl kediler sevimli :-D
      Bloggerın hali fena ya. Sen baya aktifsin ya biliyosundur çok kişiyi. :-D

      Sil
    2. ebeettt kucaklaşmak hepp güzel ki zatennnn
      o zamannn kocamannn kucakladım ben de çingumu :)
      sormaa hem de ne fenaa :)
      herkes birbirinden farklı kişiyi önermiş aktif ben bile kimseyi tanımıyormuşum onu farkettim :)

      Sil
    3. Ben de sımsıkı sarıldım o zaman kiii :)
      Çok kalabalığız ondandır ama yeni kişileri tanımak tanışmak çok hoş :D

      Sil
    4. ahh kesinlikleee öylee (:
      heemmm yenilikler herrr konuda iyidir kii dimi? :)

      Sil
    5. Eveet alışınca yani bazen alışmak zor oluyor ama iyidir iyidir :) :) :)

      Sil
  9. Sayende yeni bloglar gezinmeye başladım bak :)
    gözler zatıalimi aramadı değil hanii :):))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenilik iyidirkii :-)
      Dedim ya ruh halisi yaa seviyorum ki seni bilmiyomusuuun :-D

      Sil
  10. selamlar:)
    Ne güzel bloggerlar kazandırıyorsunuz yahu, teşekkürler!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaaa hoşgeldin bloguma :-)
      Ben teşekkür ederim efenim böyle güzel bir şeye vesile olmak gibisi yok :-D

      Sil
  11. ehehe hemide blog isimlerimiz pek bi kardeşmiş^^

    YanıtlaSil
  12. ay sen herkesi seviyon beeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kişilere denk geliyorum nasıl sevmem :) :)

      Sil
  13. Yaşasın abla gülleri ittifakıııı ;)

    YanıtlaSil
  14. Deep'i kız sanan tek kişi sen değilsin ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yönlü bir insan olunca karıştırılıyor ya neyseki deep anlayışlı :)

      Sil
  15. Haiyaaa! Geç oldu okumama ama ne sevindiiim :) Ben de mi buradayım ha ben de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heehee sen deeee bulmuşum senin gibisini bırakır mıyım akıllııım :) :)

      Sil
    2. Cok simarmiyim yahu :D

      Sil
    3. Şımar şımar nolacak sanki :D

      Sil
  16. Ne güzel anlatmışsın hepsini kıskandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de başkalarında başkaları anlatılınca hafif kıskanıyorum itiraf edeyim :D
      Ama seninle de şimdi tanışmak nasipmiş uzun bir blog arkadaşlığımız olur inşallah :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar