Rastgele Şarkı Mimi :)



Anam bu şarkılı mimi okuyunca bir sevdim ben sormayın. Şimdi şarkı listemle size ne kadar musikişinas bir insan olduğumu gösterebilirim :P Ben çok karışık dinlerim her şey ve herkesten bişi vardır nerdeyse neyse başlayalım mıı :D 


KURALLAR :
1.Müzik listenizi - her nerede olursa olsun- açın ve karışık çal moduna alın.
2. Her soru için play'e basarak bir sonraki şarkıya geçin
3. Her ne kadar komikli ya da uyumsuz olursa olsun, çıkan şarkı ismini sorunun cevabı olarak yazmanız gerekiyor!
4. Dilediğiniz kadar arkadaşınızı mimleyin
5. Mim'lenmiş isimler mutlaka yapsın
6. Tadını çıkarın!


-Birisi “iyi misin” diye sorarsa cevabın…

Nev- Kelebek  çıktı görüyo musunuz? Sen boş ver onları uç gönlünce diyor. Sabah da bir kanat muhabbeti döndü. Kanat mecbur sırtta mı olacak diye tutturdum da öhhöm insanı uçurmanın yollarını ararken ben :D

-Kendini nasıl tanımlarsın?

Doojoon ft Dongwoon- When the door closses

Kapılarım kapanmış hissediyor olabilirim belki bana kapılar kapanmıştır bilemedim şu an :D


-Bir erkekte/kadında hoşlandığın şey nedir?

Pretty Reckless- Superhero

Süper kahraman olacak tabi yaa azını kaldıramaz bünyem I need a superhero cause I'm just a girl :D


-Bugün nasıl hissediyorsun?
Özgün-Zilli

Tövbe ya Rabbi ne alaka oğlum bu şimdi. Dosyaları hiç karışık dinleme huyum yok asırlardır dinlemediğim şarkılar çıkıyor ya :D He he kendimi zilli hissediyorum belki nerden bileceksin :D

-Yaşam amacın nedir?

Kazım Koyuncu- Gelavera Deresi

Bakınız karışığın zararları.Koy verdun gittun beni koy verdun gittin beni :D Hayatımın amacı mı pardon? :D

-Motton nedir?

Lenka-Don't Let Go

Bu çok şeker haaa. Sen bitanesin falan diyo. Mottom bu değil bi kere ben bi taneyim olcak o.:D Yok yok bu listeyi değiştircem ben. :D

-Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
İncesaz-Yalnızım

Söyle İstanbul şimdi mutlu musun yalnızım yalnızız yalnızlar diye devam eden şarkıdan sonra benim hakkımda böyle düşünmüyorlardır umarım :D


-En çok düşündüğün şey nedir?

Özgün-Mühür

Ne Özgün'müş anam müzik listemi sabote etmiş adam. :D

-2+2 ?

Yalın-Alışmak Zorundayım

Bu da ayrılıklı bir şey oooh miss. 2+2=5 bi kere ne alakası var :D

-En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?

Katty Perry- E.T.

İlk defa dinledim. You are alien mı diyo ne diyosa. Hey yabancıııı arkadaş yabancı mı olur bee uzaylıdır o uzaylı :D

-Hayat hikayen nedir?

Candan Erçetin- Olmaz Birtanem

Hayatımla ne alakası var lan kızıcam bak ha :D


-Büyüyünce ne olmak istiyorsun?
Shin Tae Yoon- Saranghae

Bu şarkı çok komik bee. Saranghae saranghae :D

Büyüyünce böyle komik olmak isteyebilirim gülümseten şarkı oluyum lan bak çok hoş olur :D

-Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün?

Mabel Matiz- Düş Bahçeleri

Yüreğimin kuşları konmuş telgrafın tellerine. Sezen Aksu'dan daha güzeldi bee. :)

-Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?

BTOB- Insane

Oooh adam kaçırmakta bir numara ben bunu dinlerken çok kendimden geçiyorum abi.Beni delirtmeyin :D 

-Cenazende ne çalacak?
Shakira- Rabiosa

Al işte öldü de kurtulduk diye yapıyonuz de mi bunu :D

-Hobin/ilgi alanın nedir?

Sarp Apak- Ne olurdu sanki

Hı? :D

-En büyük korkun nedir?
Maher Zain- Alhamdulillah
Ciddi klasörlere doğru kaykılmaya mı başladık bu mp4 ün random ı huylandırdı beni :D

-En büyük sırrın nedir?
B2ST- Love Story

Kıkıkı  :D

-Şu anda ne istiyorsun?

Teoman-Gökcan Şanlıman Prison Song

Bu şarkı mızıkayla başlıyo. Mızıka candır. :D

-Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?

Pretty Reckless-Since you're gone

Gittiğinden beri heee manyak hee gitmeyin oğlum niye gidiyosanız :D

-Bunu ne olarak yayınlayacaksın? 

Beş dakika bekle git- Yaşar

Belki gelmem gelemem beş dakika bekle git. :D
Soran ne sorduysa artık muamma :D

Keyaki'ye teşekkürler bu zevkli mim için.Çok eğlendim yazarken ben umarım okurken siz de eğlenmişsinizdir.


Haticik bu mim sana gelsin yavrucum :D

Bir de iyi haberli mim var onu da yapayım.Duyduğumuz iyi haberi yazcakmışız. Ben görüp hissettiğimi yazacağım.

Artık havalar güzel.Kuş sesleri var,uçurtmalar var.  Çocukların sesleri sokaklardan eksik olmaz bundan sonra. Güneş var, eğlenceli bazen keyifsiz olsam da hava güzel olunca neşeleniyorum. Ayrıca dondurma yiyebilirim bir sürü soğuk içeceği korkmadan tüketebilirim. :)


Sevgilerimle...

not: diğer mimler aklımda sınavlarım geçsin yapacağım ^_^

Yorumlar

  1. Ay bu mim çok güzel ya :D Bi de gelen şarkılara verdiğin tepki çok komik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim çok hoş eveet :-) yapmadınsa sen de yap deli kız okuyalım biz de :-)
      Bir de yüz ifademi görseydindi tepkiler tepkiler :-D

      Sil
  2. :D
    Çok güzel. Eğlenceli de olmuş. Çıkan her şarkı başka alem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alem şeyler denk geldi öyle zaten zilliden sonra umudu kestim :-D

      Sil
  3. en çok güldüğüm mim oldu sanırım :D

    YanıtlaSil
  4. Ahahah demek ki bugün zilli hissediyorsun :P

    YanıtlaSil
  5. sen insan mısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce insan tanımınızı duymam gerek sanırım sonra o şey olup olmadığıma karar verebiliriz :-)

      Sil
  6. Çok güzel cevaplar vermişsin :)
    Aaa sınavlar mühim mesele hepimizin başında :)
    Şimdiden hepsinde başarılar tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi teşekkür ederim :)
      Ben de sana başarılar dilerim kii :)

      Sil
  7. Ne komik şarkılar denk gelmiş :D Cenazesinde rabiosa çalan zilli Şeymaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De mi tuhaf geldi hep :D Rabiosa ahahha ay düşünemiyorum tüm gün evde tüneye zilliymişim meğer :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar