"Şifreli Öykü Mimi" Başlığımız:SELFIE



Bi ben eksikmişim yani abi iyi ki çağırmışsın beni buraya diye söylenip duruyordu Selvi.İma yapıyordu kendi çapında hani hoşlanmıyordu ya kalabalıklardan hani sevmiyordu insan denince hatırlanmayacak olan insanları.Ama burdaki insanlar öyle değildi işte bir sürüüü güzel insan vardı zamanla anlayacaktı.

Elinde spot ışığı geziyordu bizim kız. Spotty tabii ya spot ışığını aramasına gerek yokmuş ki onun elindeymiş spot ışığı kendinden ışıklıymış aslında ama o görmüyormuşmuş. Baaak diyorum bu Spotty Selvi bizim gibi dertli severim ben onu.

Spotty bize selam çakıp kaçıyor ama gelir az sonra.Ah Spotty her yer sahne ki sana .

Bak canım nasıl da yumiyum çekti şimdi yumiyum5 çekti hem de dört,üç,iki kurtarmaz. Tepsilerde sunulan yumiyumlardan alıyorum. Yumiyum baş döndürüyor mudur ki belki malum şampuanlar gibidir bilemedim bak şimdi reklam yapma reklam yapma diye sonkranıyor birisi arkamdan.

Bak bak bu sonkranmak söylenmek manasında. Bu kim olaki diyorum arkamı dönüyorum anaaağğm kimse yok ya arkamda. Az aşağı bakıyorum Huysuz Cüce ymiş meğer. Ona eğlen Haticiiciim al bak yumiyum ye diyorum.Dikkat et ezmesinler seni. Homur homur karışıyor kalabalığa.

Uyuşuk Hayalperest uçuş uçuş bir elbise giymişki aman aman.Mimin sahibisi ya ondan ondan. Ama kalkmıyor ki oturduğu koltuktan elini koymuş çenesinin altına dalmış hayallere. Ben de koltuğunu öteki odaya sürüklüyorum rahat rahat hayal kursun diye neme lazım şimdi Zompir cim gelir kıkırdaklı hikayeler anlatır ona. Karanlık hayaller üretmesin diye.Kıkırdaklı derken kıkırdamalı işte.Kemiğin yumuşağı olan değil yoksa. İnsan yavrusunda misal kemikler henüz sertleşmemiştir kıkırdak hal mi olur o, hassas hal mi bilmiyorum ki tam. Ama bizim insan yavrumuz koskoca insan aman deyim.

Bakıyorum köşede kıkır kıkır bir adam. Milleti izleyip duruyor bak hele seen diyorum. Kim ola ki bu kıkır kıkır kişi tabikiii dipidiiiğğğp. Bir şey ister misin diiip diyorum. Teşekkür ederim iyiyim böyle, istersem ben kendim alırımkiii diyor. Ben de koccamaan gülümsüyorum. Ama baya kocaman :D

Eee bahar geldi Melek Bahar'sız olmaz bu parti.Nasıl ki rüzgar gülü biliniyor abla gülü de bilinsin biz abla gülüsüyüz.Ortama tam karışmamış ama çok dinliyor az konuşuyor hani.Herkes memnun halinden.

Adaşım Şeyma'da dertlerini elemini anlatıyor önce sonra neşeleniyoruz hep beraber. Amaan hepsi geçecek kii zateen.Umut Hikayem'izi yazalım biiz. :)

MyReal Aslı can da vaar,onsuz olur mu?  Arada bir diğğğp i dürtüyor.Wattpad'den gizzli gizli kütüphanesindeki kitapları okuyordur belki.Çekiklere mesaj da atıyodur belki bakıyım dur pek neşeli  peek Allah nazarlardan saklasıın :)

Pe hito'yu mutfakta yakalıyorum.Aşkın Bedenleşmemiş Haller'ni hamurla denemiyorsun değil mi diyorum. Kızarıyor belki azıcık da saçmalayışıma kızmıştır hihi. Dürte dürte içeri götürüyorum ya olsun.

Bi sürü kitap getiriyorum içerden Erdi'nin kitabı,Sade'nin kitabı,Halenur'un kitabı.*

Kavanozdaki beyin ne işe yarar ki diyor canım çingum benim,turşu beyin olmayalım tabi ne gereği var.:D


Puella İgnotuuuum diye bağırıyorum ortalık yere. Dünya tatlısı şeker bir kız fotoğraf makinesiyle geliyor içeri.

MasalKitabımınYırtıkSayfalarını yerine yapıştırıp Zeynepi kolundan çekiştiriyorum.

Bu kim diyor Selvi yanımdaki asil duruşlu kızı işaret ederek aa diyorum bilmiyor musun onu.O var ya Dune(Arrakis) gezegeninden Dük Leto'nun varisi Paul  işte. Hatta bile lakabıyla Paul Mua'd Dib in ta kendisi.

Şirin bir selamlaşma gerçekleşiyor.

Safransarı bi hava kaplıyor odayı oooo aman efendim kimler gelmişler. Bak unutur muyum ben seni hiç gel gel resim çekincez kolun uzun muymuş senin sen tut fotoğraf makinesini tamam mııı?

Titania'yayı da benim odamda buluyorum. Biraz çöplük kıvamına bürünmüş de öhöm. Gel Titania'cım diyorum koşa koşa geliyor ne olduğunu sormuyor bile.

Lily geliyor Lily oooo Maviii. Maviyi de pek severim haa meraba deyip kaçmaya çalışıyor bırakır mıyım?

Çalıkuşumda oturmuş kitaptaki altı çizili yerleri yazarına gösteriyor baak burayı çok hoş yazmışsın diyor.

Keyakiii diyorum napayım elimde değil, nerde bu kız gören çabuk getirsin buraya. Kedisi kucağında geliyor hoplaya zıplaya.

Hııh hazır olun selfiemizi çekiyoruuuum.

Şak şak şak.

İşteee bu da böylece blogger selfiemiz oluyor.

*Bloggerların kitapları mutluluktur.
Tanıdığımız Bloggerların Kitapları Ekstra Mutluluktur.

Erdi Karadeniz- Pesimisyon
Erdi'nin kendi blogundaki kitapalrım etiketine yönlendiriyorum.
Pesimisyon
Deep Tone-Sade ve Derin
Deep'in kendi blogundaki Sade ve Derin yazısına yönlendiriyorum.
Sade ve Derin
Ve son olarak Kavanozdaki Beyin blogunun sahibesi canım Hale Nur'umun kitabı

Vincet Konağı-Halen- Nur Durmuş
Idefix
D&R
Kitapyurdu

BLOGGER KARDEŞLİKTİR. HEPİNİZİ TEK TEK SEVİYORUM.

Mavikalemdekiler blogunun sahibesi benim için çok değerli olan bu insana dua etmenizi istiyorum. Doktorlarla başı dertteydi en son.

Allah'ım hasta olanlara acil şifalar versin.

Sevgiyle kalıııın...

Not: Baya uyduruk kattım :D
        Aramızda pek çok sevdiğim kişi var daha herkesleri yazamadım.
        İyi ki tanıştım dediğim bir sürü güzel insan.
        Burda olan ve burda olmayıp kalbimde olan insanlar beni farklı zamanlarda gülümsetmiş olan insanlar
        İyiki varsınız bea. :D
           

Yorumlar

  1. Bu Selfie olay olur olay. :) :)
    Ben nasıl da dalıp gitmişim öyle. Aman nazar değmesin.. :D
    Ne güzel bizi bir araya toplamışsın. Hoş olmuş. Sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mii :D
      Nazar değmesin tabi mim sahibemiiiz :)
      Sevmene sevindiiiim cidden ama bak mim yapıcısısı olarak beğendinse olmuşturtur o zaman :D

      Sil
  2. Daha çok konuşmam da daha çok yazacak vaktim olsa çok daha iyi olacakyaaa veee eveeeet biz abla gülüsüyüz kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok yazsan güzel olur ki eveeet :):)
      O da görür belki hihi güler de gamzelerinden su içer kuşlar :D:D

      Sil
  3. herkeslere merhabalar efenim :D
    nası güzel olmuş bu ya pek beğendim ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkeslerden de sana meraba diycem de benden meraba olsun tamam
      :D :D
      Oooh mis :D

      Sil
  4. Sende iyiki varsın be ;)
    Uyduruk da değil çok güzel olmuş canım :)
    Okurken nasıl mutlu oldum anlatamam ya :))
    Bu arada mavi kalem bloguna duamı ettim canım benim teşekkür ederim haber verdiğin için :*
    Kocaman kocaman öpüyorum :* ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin mi şeyma caan gülümsetmişsem amaç gerçekleşmiş demektir :)
      Ben teşekkür ederim dualarımızı esirgemeyelim birbirimizden :)
      Ben daha kocaman öperim kii :*

      Sil
  5. Daha çok okuyup daha çok yazmak istiyorum ama maalesef eldeki şartlarda ancak bu kadaru mümkün olabiliyor. :) Ama siz beni böylede seviyorsunuz demi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikisi seviyoruuz ondan daha çok olmanı istiyoruz ama anlayışlıyız da :)
      yorumları geç yayınladım dün ordan oraya koşturmaca oldu maalesef :(

      Sil
  6. çok fena gülüyorum şu anda :D

    YanıtlaSil
  7. Kıkırdayarak okudum yönlendirmeler de harika :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel yazmışsııın :) hep söylerim böyle parçaları birleştirerek bir yazı olusturmak yetenek ister :)
    teşekkür ederim , benide katmıssın :)
    kolum uzundur tabi benim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetenek kim biz kim bea uydurukçuluk işte :D
      :):)
      Doğru kişiyi bulmuşum o zamaaan :)

      Sil
  9. tam da hayattan koptuğum zamanlar. Atlamısım bu yazını. Cok sagol canım benim. N.Narda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail atacağım kısa bi zamanda inşallah. Sen iyi ol sağ ol ablacım benim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar