Tekrar Tekrar–şeymanın hava durumu bulutlu

Merhaba blogcum bugün arada yazıyorum. Bu okulda yazma işine iyice alıştım.Her neyse haberin yok senin bir haftadır antidepresan kullanıyorum ama pek işe yaradığı söylenemez.Uykum artık yok.Bu ilaçların uyku getirdiğine dair bir yanılgı var.Koridorda yürürken sana yazmak ilginç hissettiriyor.Sabahları erken kalkmak  iyi hissettiriyor, dersler kötü hissettiriyor.Bazen kendimi gerizekalı gibi hissediyorum dersler ve insanlar yüzünden.Elbette esasen öyle olmadığımı biliyorum.Bir hikaye vardı tavşana ağaca tırmanmayı öğretmekle ilgili insanların başka kulvarlarda olduğunu anlatan zaman zaman  aklıma bu geliyor.Ve bir de eğer dualarımızın kabul olmayacağını söylersek gerçekten olmazmış ben bunu hep yapıyorum hep umutsuzluğa düşüp gene olmadı diyorum .Sayın blogcum her şey her zamanki gibi ama  ben başka olmak istiyorum  bu sebeple olacak ki içimdeki memnuniyetsizlik hissi bir türlü geçmiyor.Haykıra haykıra ağlamak istiyorum tüm kötü olandan uzaklaşabilmek için.Değişik şeyler oluyor insanlara dünyanın onların etrafında dönmediğini hatırlatmak istiyorum.Sanırım bugün biraz duygusalım.Görmemem gereken şeylere şahit  oluyorum bu ciddi anlamda yıpratıcı oluyor.Tekerrürden ibaret  olan tarihimden nefret ediyorum.

Yorumlar

  1. Azıcık uzaklaşıp tatil yapsan. En azından kafanı rahatlatmaz mı? Ya da sana her şeyi unutturabilcek bi uğraş bulsan. saçma oldu dimi. aklıma da bişey gelmiyor ki yap et diyim. Mutsuz olma işte tek derdim bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil fırsatım yok ya öyle maalesef olsa onu da stres yaparım :-)
      Bi çok şeyle uğraşıyorum ama bazen böyle geliyolar :-)
      Yorumun koccaman gülümsetti beniii :-))))

      Sil
  2. geçmiş olsunya sıkıntılı bir üsreçten mi geçiyorsun neden antidepresan kullanıyorsun.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal fobim için bu antidepresan da ben derdimi anlatamadığımdan yarım kaldı doktorun çaresi :-D

      Sil
  3. Çok kararmış senin için, rabbim kalbine huzur versin unnim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada geliyolar :-)
      Amiin :-)
      Sağolasıın Hilal caan :-)

      Sil
  4. üzülmeeee,mezun olunca dertler daha da büyüyor
    sonra bu günlerini arıyorsun,cidden bak...
    Allah yardımcın olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mezun olabilsem iş bulabilsem sem sem :-)
      Çok sağoluun :-)

      Sil
  5. acaba yine mi mimşlemişim seni :D kolay gelsin genç ablacım heyecanla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa unutulmamış mıyım çok teşekkür ederim gelirim ben sana ki akşaam :D

      Sil
  6. yerim seni ben :):) tatlı şey seni neymiş öyle bakiim bu yaşta antidepresan falan ..Sen muhteşem bir insansın yok öyleee:):)


    isim yazmadım tahmin et işte gamzeli bir abla:):) ( ay çok güldüm kendime şu an:) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooy nası mutlu ettin beni gamzeli ablam benim neşeli sesin kulaklarıma geldi sankiiii hehe :D

      Doktor verdi de iyi yapmış beni dediklerine göre ben çok hissetmiyorum :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar