Lisemi Andım :D


Sayın blogcum;

Taslağımı ne kadar abuk subuk şeyle doldurduğumu bilsen yayınladığım abu subuk yazıları daha sakin karşılarsın diye düşünüyorum.

Az önce lise poşetimi açtım.

Şimdi çok yaşlı sayılmam.

Ama mal geldim mal gidicem bu dünyadan ahanda bunu niye yaptım şunu yapsaydım keşke diye diye saçlarımı ağarttığım doğrudur.

Ve sayın blogcum bu bir vefa borcudur bilinsin.

Lisemi ve ordaki arkadaşlarımı çok çook seviyorum.

Şimdi bir kaçının beni sinir ettiğini söyleyebilirim evet ama o zaman için gerçekten ergenliğimin zirvesindeyken ahh hadi ama diyecek söz bulamıyorum. Hepimiz ayrı ayrı saf ve azıcıcık salak olmuyor muyuz?

Neyse neyse çok duyguluyum şu an.

Ayrıca bazı öğretmenlerime karşı aşırı aşırısı vefasız olduğumu da biliyorum.

Her zaman aklımda olduklarını bilseler keşke.

Keşke dimdik karşılarına çıkacak gücü kendimde bulsam.

Sanki şey gibi hmm nasıl denir hani birilerine bir şeyler anlatırken ağlayasınız geliyor ya işte benim için de lise arkadaşlarım ve öğretmenlerim öyleler.

Rezil olacağımı hissediyorum.

Ama az tanıdığım için pişman olduklarım var, çok sevip söylemediklerim var, son dakkada saçma sapan sözlerle kırdıklarım var.

Onları birazcık üzdümse benim de ayrıca üzüldüğümü söyleyemediklerim var.

Öyle işte aah duygulu halime katlanamıyorum.

Bir keresinde 9. sınıftı sanırım aşık olduğumu falan sanmıştım ve geceleri yatmadan önce o kişiyi düşünüp yaşasııın derdim.

Öyle de saçma bir aşk anlayışım vardır.:D

Neyse sonra ne oldu bu kişinin başkasına aşık olduğunu öğrendim, o zaman yıkılmış olmalıyım.

Ahahaa ne yıkılıcam beee teheeey bir kaç gün tınmıştım herhalde sonra ders çalışmışımdır kesin :D :D

Sonra o kıza ben de aşık olabilirmişim baya dedim. Güzel insanlar tanıdım çok çok şükür.:D

Sonra çıtı pıtı güler yüzlü kişiler sayesinde belki hala hayattayım.

Bilmiyorum bana göre lisedeyken fazlasıyla yaşamıştım.

Kızardım köpürürdüm ama akışın içindeydim değişikti.

Çocukluk çok ayrı ergenlik bambaşka gençliğimi de böyle tatlı hatırlasam mümkün mü evrencim?

Öperim gözlerinden...

P.S. : Bir keresinde pikniğe gitmiştik oralarda bir sürü fotoğraf çekmişim abartmışım.Şantaj yapabileceğim fotolar bilem çıkar onların içinde ilerde düşerim belki peşlerine :P :D

P.S.S. : Aşure günü bile yapmıştık kova kova aşure getirdilerdi. Vıcık vıcık şeyleri çok sevmem ortalıkta ama çoşku başkaydı.

P.S.S.S: İnsanları zaman zaman korkutan bir donukluğumun olduğunun farkındaydım ve o hala var gözümü kırpmadan baya bakıyorum.

P.S.S.S.S : Blog benim için ikinci lise gibi geldi şu an. :D


Yorumlar

  1. Ben lisede yazdığım mektupları da günlükleri de yırtıp attım. Neden? Malım çünkü. Sandım ki onlar evrene negatif enerji yayıyor, yok edersem her şey güzel olacak. Negatif benim. Kendimi yırtıp ataymışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim günlüklerim de var attığım ya yırtıp yırtıp yeniden yazardım. Hele bir gün bir yakın arkadaşıma her gün bir şey yazmaya karar vermiştim bir hafta falan geçti biz dövüştük falan sonra onları da yırttım sonra ince ruhumu işte yok ettiler böyle böyle :D
      Mektuplar zaten ayrı muamma ben birilerine kızınca küsünce mektup yazan bir tiptim hala da var o mallık da neyse işte çantamı üç-beş mektupla doldurdum çevrem arttıkça mektup arttıyor. İçimde kızdıklarımı komple mektuba yazıyorum ama veremiyorum versem biliyorum ki olay çıkacak :D

      Sonra mektuplar yırtıldı tabi eprimişti baya çantada zaten. :)

      Geriye süslü sözlerin ardında günlerce gördüğüm yüzlerdeki gerçek samimiyet kaldı sanki.:)

      Sil
  2. Benide lise yıllarıma götürdünüz bende uzun bir süre sakladığım hatıra defterlerim vardı.. Şimdi nerelerde bilmiyorum.. Hayat akışım o kadar değişti ki eski arkadaşlarımdan hiç birinden bir haberim yok.. çok üzücü.. birbirimizden ayrılırken lise sonda sanki dünya başımıza yıkılmış gibi o kadar ağlamıştık ki hala unutamadığım bir anıdır yüreğimde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneler değişik yerlere götürüyor insanları ki çok normal yani. Yaşadığı çevrede olup tüm arkadaşlarıyla görüşen insan çok çok azdır.
      Ayrılışlar çok can yakıyor bizde de öyle olmuştu. Ağlamıştık gerçekti sevgilerimiz çok güzeldi. İyi ki böyle güzel günler yaşamışım diyorum. Şanslıyız :)

      Sil
  3. Lise hayatı benim icinde dolu doludur.ergenlik zamanım drmenin aksine ben yetiskin olmayı okuduğum liseden dolayı mecburen öğrendim bence.o yüzden bana da lise dendiğinde orda bir dururum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun liseden erişkin olmayı öğrenmek hikayeni merak ettim açıkcası.

      Lise bana çok çocuksu geliyor çığırtkan günlerimiz gibi geliyor hep.:)

      Sil
  4. Ben de böyle yaparım ara sıra eşerim o günleri kendimce hüzünlenirim falan.
    En sevdiğim öğretmenlere karşı vefasızlığım konusunda da yalnız değilmişim. Ha böyle bir şeyi paylaşıp rahatlamak iyi bir şey mi? Değil ama insan yapıyor işte içinden içinden seviyor, sayıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ya içindeki vicdan azabını dindirmiyor anlatmak ama yine de seviyorum bu kişileri deyince daha iyi hissettim belki de bilmiyorum :)
      Dedim ya bir gün karşılarına çıkacak kadar güvenirsem kendime bir sürpriz yapacağım kendilerine umarım çok geç kalmam :D

      Sil
    2. Ben cok gec kaldim iyice dagildilar ogretmenler. Umarim o cesaret cabucak gelir :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar