Paxera Günlükleri #1

Sevgili blogcum;

Göz kapaklarıma inat yazıyorum.

Çünkü ne dedim her gün yazacağım.

Sana demedim ama kendime dedim.

Niye böyle bir şey dedim peki?

Çünkü hayatımın bir yerlerinde delice bir düzen olsun istedim.

Yarın delice kütüphaneye gitmek istediğimi bil mesela.

Başarısızlığa tahammülü olmayan insanlar için yeni gözler dilediğimi bil.

Sonrasında kibriyle övünenlerle çevrili bir ortamda bulunduğumu duy istiyorum.

Sevgili blogcum;

Evime güzel insanlar geldi.

Güzel insanlar çat kapı da gelebilirmiş.

Ne güzel bir sevinç.

Sonra ben misafir oldum başka güzel insanların evine.

Bugün diyorum ne güzel günmüş.

En içten sevgilerimle...

Bir garip Şeyma...

Yorumlar

  1. şimdiiii........
    oyyy yerim ben seni desem:):):) olur mu ki? :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabi ablacıııım beniiim :)
      Öperim yanaklarından kocaman kocamaaan :D

      Sil
  2. Nice güzel günler diliyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de size diliyorum efenim :)
      Hoşgeldiniiiz sefalar getirdiniiiz :)

      Sil
  3. eh iyisin yanii sevindiim :)

    YanıtlaSil
  4. Oy oy oy o güzel insanlar hiiççç eksilmesin hayatından!
    Şu blogta yazma işini benim de bir düzene sokmam lazım artık. Çok boşladım ve kendimi çok kötü hissediyorum artık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala sokamadım düzene hayırlısı bea :)

      Sil
  5. Kibriyle övünen insanlar keşke ne kadar küçüldüklerini farkedebilse :( Sağlık olsun biz yinede kendimizi biliyoruz ya :) Her günün güzel ve mutlu olsun(e tabi herkesinde) :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte canımın içi hep birlikteee musmutlu günler görelim inşallah :)
      O insanlar da ıslah olup aramıza katılırlar inşallah :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar