Tutunamayanlar Derneği Kuruyorum Son Kararım

Canımın içi blogcum;



Bak sessiz prensisim,canım ablacım bak gidiyorum bütün bloglar demiş ve bana da mim paslamış. Yapmasam olmaz tabiki kamoon :D

Şimdi mimi tam anlamamakla birlikle işin içine bodozlama dalmaya karar verdim. Şimdi önce bir gidip okuyalım bakalım neymişmiş ki, ne demiş bu mim Şeyma ne anlamış, diye karşılaştırmak isteyenler ablacığımın bloguna buyursun efenim. Tık Tık.

Ayrıca mim fikri gelemeden önce baştaki yazıya çok katıldığımı da belirtmek istedim. Bloglarımızı canlı tutan yorumlar olmasa ne ederdik bilmiyorum. Geçen gün Melodram'da link yorumuna kızmıştı. Yani sen o kadar haleti ruhiyeni ne bileyim beğendiğin bir şeyi paylaşıyorsun biri okusun,beğensin yorum yapsın diye bekliyorsun zart saçma alakasız bir yorum.Saç baş yolunası durumlar açıkçası.

Yorumuma cevap verilmeyince de küsüyorum ben o bloglara. Gerçi fare dağa küsmüş de yani olsun ben küsüyorum yine de :D Sonra ben cevaplar için hep dönüyorum zaten maile gönder diyorum genelde demediysem de o yazıya zırt bırt giderim yorum geldi mi ne dedi, cevap yazmam gerekir mi yeniden diye. Sonuçta yorumun yorumunda soru falan da olabilir bunlar es geçilmemeli.Geçmişsem de çok şaşkın zamanıma denk gelmiştir bu böyle bilineee. :) :)

Evet gelelim en komik,en orjinal dernek işinee. Ben de yukarılarda bir sürü lak lak ederkene aklıma bir fikir gelir diye düşünüyordum. Ama yok anacım gelmiyor. Geçen de bir yazı okumuştum gerçi böyle gereksiz bilgiler her yerde var facebookta da  resimli yazılı paylaşımlar oluyor. İşte kadınlar günde 20000 kelime konuşurmuş da erkekler az konuşurmuş da. Erkek eve gelene kadar kadın 10000 kelime konuşurmuş da erkeğe de kalan 10000 kelimeyi dinlemek kalırmış da falan filan. Benim feminist damarlarım kabarıyor böyle zamanlarda. Her neyse ben çok orjinal olmasa da Laklakçıları Koruma Derneği kurabilirdim. Şen kahkahalar atacağımız bu dernekte içimizden geldiği gibi lüzumsuz konuşurduk. :D Sol ellerimize oje sürmenin kolay yollarını bulurduk falan.  Sonracıma dans ederdik hep beraber.

Bak dans dedik de aklıma geldi. Şimdi itiraf ediyorum ben folklor takımından atılmış insanım. Bak şimdi bir hevesle folklor kulübüne yazıldık bunlar halay çekiyorlar falan tey tey tey ben, ikizim ve bir arkadaşımız var. O arkadaşımız önceden de kulüpte miydi bizle mi geldi bilmiyorum ama orada bizim sınıftan bir kaç kişi  daha vardı ve gayet başarılılardı. Herhalde biz neden yapamayalım dedik ve gittik,katıldık.Ama ben imkanı yok ayak uyduramıyorum,Sonrasında beni,kardeşimi ve arkadaşımızı ayırdılar.Biz üçümüz halay çekmeye başladık. Ama o zamanda işler pek iç açıcı değildi. Baktık ki bizim bu iş de geleceğimiz yok bir daha da gitmedik. Bize bir şey dediler mi hatırlamıyorum ama bakış, davranış da yeteneksizliğimizi vurgulamış olabilir.Çok da alınganım :D

Ondan sonra benim izcilik maceram oldu. Bizim ailede izcilik her yıl bir çocuğa geçer olmuştu. Manasız işler işte. Ablam izcilik kulübündeydi kıyafetleri falan vardı. Sonra ikizim izciliğe gitti. Sonraki yılda kıyafet var madem sıra bana gelmiş oldu. Ben ama nasıl sıkılıyorum. Rap rap rap,  rep rep rep falan. Bunaltıcı günlerdi. Bir gün gösteriye bile çıktım. Sonra izciliği de terk ettim. Sosyalleşemediğim zamanlardan biriydi.

Sonra bir de horon saçmalığı vardı.Ona da katılıcam diye neler yapmadım. Hatta o zaman o işi yürüten hocamız en sevdiğim öğretmenimdi. Nasıl yalakaydım nasıl yalakaydım görmeliydin blogcum. Ama olmayınca olmuyor işte torpilim bile işime yaramadı püüü zaten o kadın beni sevmiyordu ben size diyim.:D

Böyle Kulüplerde Tutunamayanlar Derneği mi yapsak acaba :D

Sosyalleşemedim diye üzülmeyin gidecek bir yer her zaman vardır. Buyrun efendim buyruuun :D

Sevgiyle kalıın :))

Not: Hep de unuturum birilerine paslamayı.
        Okuyan yapsın bea n'olur ki sanki :) :)

Yorumlar

  1. kulüplerde tutunamayanlar kulübü olsa acaba bunada tutunamaz mıyız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum valla denemek lazım dışardan bakınca kulüplere hevesleniyo insanda içinde olabilmek için aktif sosyal bir insan olmak gerek ya da köşeye pısmış kedi olmayı kabullenmek gerek ben ikisine de şiddetle karşıyım :D

      Sil
  2. Oyyy yirim seniiiiii:):):)

    YanıtlaSil
  3. bütün tutunamayanlar senin gibi şirinişko olsun taam mıııı :)

    YanıtlaSil
  4. Yorumuma yapılan yorumu bende takip ediyorum :D
    Yapayım bende bu mimi, ne derneği kurardım ki ben acep? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yihuu yaparsan çok sevinirim hemen okumaya geliriiim koşa koşa :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar