Sevgilimden Son Mektup -bir kitap-


Merhaba blogcum;

Bugün bitirdiğim güzel bir kitapla daha buradayım.

Bu kez kitabımız Jojo Moyes'in Sevgilimden Son Mektup kitabı.

Geçmiş ve gelecek arasında gidip gelinen bu kitap size çarpıcı bir son sunuyor.

Beklemediğim bir şekilde devam edip beklemediğim bir biçimde biten nadir kitaplardan oldu benim için.

Bir yasak aşka ev sahipliği yapan bu kitabın aslında düşününce klişelerle dolu olduğunun farkına varıyorum ama akış öyle güzel ve heyecanlı ki olayların içinde hissederken bunun çok da umrunuzda olduğunu söyleyemem.

Sarah Jio'nun tarihte gidiş gelişlerini çok beğeniyordum Jojo Moyes de bu türde kalbimde geniş bir yer kazandı. Öncesinde okumuş olduğumdan Senden Önce Ben kitabından oldukça farklı bulduğum bu roman ben de başka Jojo Moyes kitapları okuma isteği uyandırdı.

Sizi unutmayacağım Jennifer Stirling, Anthony O'Hare, Ellie, Jonny,Rory...

Ve fazla spoiler vermeden hemen alıntılara geçiyorum:

"Kalbimin sana ait,ümitlerimin de senin ellerinde olduğunu unutma."

"Ve eğer doğru kararı verdiğine inanıyorsan en azından şunu bil ki bu dünyada seni seven,ne kadar değerli,zeki ve iyi olduğunu bilen bir adam var.Seni her zaman seven ve bu ona zarar verse de hep sevecek olan bir adam."

"Ah... ben mutlu sonlardan hoşlanan salağın tekiyim."

"Yazmak için tek parmak yeterli.Olmadı burnunla yazarsın.Tanrım siz yaşlılar ne kadar da kibirlisiniz..."

"Hüzün yakındaydı -hep öyle olurdu- ama genellikle etkisini biraz olsun azaltacak kadar anı biriktirirdi."

"Ben... seni daha önce nasıl göremedim?"

"Siz yaşlılar yalnızca görmek istediğiniz şey görürsünüz.Bizse sizin emirlerinizi yerine getirmesi gereken görünmez asalaklarız."

"Ama o küçük çaplı çılgınlığın ortasında seni anlayan,arzulayan,seni olduğundan çok daha iyi bir halde gören birine sahip olmanın dünyanın en şaşırtıcı armağanı olduğunu düşündüm."

"Her şey eninde sonunda sona erer. Bir yanım hep farklı bir şeyler yapmayı bekliyordu."

"Hayatta karmaşık olmayan hiçbir şey yoktur Rory.Sonunda hepimiz bir şeylerden ödün vererek uzlaşmaya varırız."

"Bilirsin birine kendini tekrar sevdiremezsin.Ne kadar istesen de bunu yapamazsın.Bazen zamanlama ne yazık ki yanlış olur."

"Keşke'nin çok tehlikeli bir oyun olduğunu uzun zaman önce öğrendim ben Ellie."

"Kırık kalpler gençliğin tekelinde değildir."

"Zaten hep öyle söylerlerdi.Ümit seni öldürecek."

Ve blog yazısı yazamadığım zamanlar için üzerime alındığım Don'dan Antony'ye söylenmiş sözcükler:

"Saçmalama.Neler oluyor? Yazar kaprisine mi girdin şimdi de? F. Scott Fitzgerald mısın sen?"


İşte bu kadar.

Okunmasını kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben çok keyif aldım.

Sevgiyle kalııın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar