Blog, Ben, Selam






Ohhooo gü-nay-dıııın!

Şimşek gibi kalktığınız bir gün olsun umarım.

Bugün blogdan bahsetmek istedim. Senden, benden, bizden.

İlk yazdığım yazılara. Noktasız, virgülsüz şu an okuduğunuzdan da beter kuralsız yazılarıma içten gelen sıcak yorumlar yapan güzel insanları anayım dedim.

İsim isim anamam belki ama o güzel insanların çoğunu hala takip ediyorum. Bazısı onlardan habersiz, bazısı karşılıklı bir takipleşme. Bazısıyla kavuşsam sarılacağım kocaman, bazısı uzun süreli kavuşamayıp kaldığı yerden devam eden dostluk gibi kopuk kopuk ama yine samimi.

Ama canımı sıkan gidip de dönmeyenler.

Burada hemen bir türkü giriş yapıyor. Giden gelmiyoor acep ne iştir?

İşe güce dalanlar var, evlenip barklanıp bizi unutanlar var, mutsuzluğunda yazıp mutluluğunda yazamayanlar var, gizli yazarken yakalandım ben kaçtım diyenler var, sınavım var bir sene yokum deyip kaybolup gidenler var. Hepsi içimizde büyük bir tortu.

Napalım sevince de vazgeçemiyoruz kolayca! Biz böyle öğrendik arkadaş. Yavan sevgiler işimiz değil. Sanal ağda gerçek bağ kurabilme kudretine sahipse kalplerimiz sorarım size bizim suçumuz nedir?


Gitme nolur dil dökmelerinin kayışı kopmuş bendenize bir katkısı olmuştur elbet.Sonra anlayış var. Anlayışın kardeşi kabulleniş. Kabullenişin eşiti ayrılık.

Unuttuğumuz olmadı mı oldu amenna ama affetmek ne güzel hüner.Aklıma düşmezse başka blogda görürüm. Gönül sevileni aramasa bulabilir mi hem,görebilir mi aramadığını?

Hem kim kimin hayatında merkez ki zaten. Herkes kendi hayatının prensi, prensesi, kralı, kraliçesi değil mi?

Bir de o ilk yorumların heyecanı işte. Fark edilmenin inanılmaz hazzı. İşte öyle güzel şeyler yorumlar.

Kim selam vermiş de daha güzeliyle selam vermemişiz hem? Kim selam vermiş de içimizdeki tüm selamları tutup koparıp önüne sermek istememişiz?

Nereden alıntıladığımı unuttuğum küçük bir paragrafla son vereceğim yazıma.

"Oysa üstüne gül devrilsin isterdin selam verdiğin herkesin.İçine yürüdüğün koruların serinliğini,baktığın derelerin şırıltısını,kokladığın güllerin heyecanını koymak isterdin o selamın içine.Muhatabın alsın o selamı bir zarf gibi açsın, esenliğin içindeki serinliği hissetsin, barışın içindeki sarılışı, içinden çıkan serçeleri salsın sabahın avlusuna. Daraltmasın kelimeleri, darıltmasın."


 Bir kuş uçtu blogcum. Ne güzel şey neşe. Ne güzel şey selam.

Oradasın biliyorum ve bundan memnunum demenin en enfes yolu.

Zorla bir baş sallama ve zoraki bir gülümseyiş değil hayır.

İçten bir gülümseyiş ve zarif bir baş sallayış belki evet.

Ben baya eğiliyorum gerçi istemsiz bir Kore dizisi etkisi kendisi.:D

Öyle işte.

Öperim gözlerinden...

P.S: Alakasız görsel. Ay seviyorum napayım?? :D

Yorumlar

  1. Öpüldün ennnnn kocamanından:):):)şeker şey seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öptüüüm ki ablaların en bi tanesii :)):))

      Sil
  2. eğilerek selamlayan bir diğer kişiden selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihaaa ay benim gibi birilerini bulunca çok mutlu oluyoruuum :))

      Sil
  3. Gunaydinlar. Evet gidenler geri donmedi, ama yepyeni birbirinden samimi ve guzel arkadaşlar geldi. Zaten önemli olanda gidenin arkasından ağıt yakmak yerine yeni geleni sevip, bağrına basmak değil mi?
    Sevgiler canım. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki yeni gelenleri bağrımıza basmak önemli ama gitmeseler de güzel olurdu hani :))

      Yeni güzel insanlarla tanışmak çok güzel bir şey ona kesinlikle katılıyorum belki de o yeni insanlarla tanışabilmemiz için o insanlar gittiler bir şekilde bilemiyorum. Çok mantıklı geldi şu an :))

      Sevgiler bendeen :))

      Sil
  4. biz de yaşlanıyoruz be şeyma, gidenlerin ardından bakarken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşlılık eksilmekse epeyce yaşlandık demektir.

      Sil
  5. Ehehe vallahi doğru dedin güzel dedin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihaa ay seni burda görünce bi sevindim instagramdan bir aşina yüz hep gelsene :D

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Ay üzerimden iki sınav geçti telefondan yanıtlayım dedim yayınlayıp yanıtlayamadım şimdi ancak kısmet oldu. Selamlar benden efenim kucakladımkii :):)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar