Sürekli Kaybeden Birine Tezahürat Yapmak




Selam blogcum;

Baş rolde benim olduğum bir filmin ismi olabilecek bir başlıkla karşındayım.

İşin kötüsü devamını da getiremiyorum. Ağır dramla  başlamak olmuyormuş demek ki arada bir yere mi sıkıştırsaydım acaba? Yok yok başladım bir kere devam edeyim değil mi ama?

Bazılarına ilginç geliyorum galiba. Sanki kutupta siyah ayıyım, efendime söyleyim Serengeti'de albino yılanım falan öyle bir incelemekli bakışlar. Kız normalim cidden yani genelde normalimdir arada manyaklıklarım oluyor ama hep öyle değilim yani. Keşke öyle olsam oooh kafamda rahat olur,mis gibi. Dur buna çalışayım ben. :D

Ay çok karışık bir yazı olacak bu. Bir sevdiklerim var bu ara anlatamam.İnsanları böyle bağrıma basasım geliyor. Ama karşı karşıya gelince olmuyor. Ama seviyorum işte.

Sonra yapmak istediklerim var. Sanki böyle milim milim yaklaşıyorum gibi geliyor.Mutluyum işte çok şükür.

Bir de başlığa ufacık değineyim. Beni desteklemenin zor olduğunu biliyorum ama  başarmak isteyince çabalıyorum ve başarıyorum. Benim bildiğim şey bu.Ha bazen fazla çabalamam gerekiyor ama oluyor yani.Bu yüzden hiç bir şeycikler sorun değil. Ufak zaman meseleleri.

Hem bunları daha kaç defa anlatacağım bilmiyorum. Bazı insanlar inatla anlamıyor.
Onlara Şevket Hoca halimle çemkiriyorum.
Lütfen yani biz bunnarı patlıcanla anlattık, dedektörlen annattık. Anlayın artık daa?

Haydin sevgiyle kalıın...







Yorumlar

  1. Benzetmeleriniz çok rğlenceliydi efendim, sonunu iyi bağlamışsınız Şevket Hoca ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlendiyseniz amacına ulaşmış bir yazı olmuş demek ki,çok mutlu oldum teşekkürler :))

      Sil
  2. Üzüntücük bir yazı bekliyordum güldüm okurken :)) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ gösterip sol vuran yazı ilk giriş baya acıklı ama farkettim onu :))
      Güldürdüysem ne mutlu bana :"))
      En en içten kocaman sevgilerimi gönderiyoruum :)

      Sil
  3. güzel ve açıklayıcı bir yazı olmuş eşofmanlı hocada cabası :)

    YanıtlaSil
  4. Di mi di mi artık anlamışlardır o zaman yihuu :)
    Bir de teşekkürler güzel yorumunuz için :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar