"bir çatlak var her şeyde, işte ışık böyle sızıyor içeriye"


 Canım blog;

Yeni yayıın.

Evet döndüm dedim ancak nasip olmadı ki işte geldim yazısının ötesine geçebileyim.

Her sabah bir yokuşu tırmanıyorum.

Bilmediğiniz şehirlerde, bilmediğiniz yokuşlardan korkarsınız. Ben benim yokuşumdan korkmuyorum. Çünkü tanıyorum artık onu. Çünkü o da beni tanıyor.

Aniden karşıma çıkan kedileri, hiç yerlerinde durmayan bulutları, ürkütmemek için yanlarından yavaşça geçtiğim güvercinleri, bir ağacı dal dal süsleyen serçeleri, komşu sokak lambalarında ikamet eden kumruları, her sabah aynı saatte açan manavı, çocuğuyla sabırla yürüyen anneyi ve bütün bunları görüp anlamamı sağlayan minneti bana verdiğin için Allah'ım sonsuz şükrederim.

Bugün buradayım, nice karanlığımı paylaştığım bu metruk mekanda şimdi size bir avuç ışıkla geldim. Hani şu küçük mumluklarda bodur mumlar var ya hıh işte tam o kadar(cık) bir ışık. Şahane bir ışık. 

Yine Allah'a kalbime bu teslimiyeti koyduğu için hamdederim.

Durup dinlenmek yok. Bu kadar nimete bu kadar şükür az. 

Sevgili okur;

Der ki Leonard Cohen "bir çatlak var her şeyde, işte ışık böyle sızıyor içeriye."

İşte o ışığın içeri girmesi için oluşan çatlağa belki çatlaklara hep beraber şahit olduk ve bilemem belki olacağız dahasına.

Yorulacağız, sevineceğiz, üzüleceğiz, güleceğiz.

Hayat böyle.

Yine de sen elimi tut, beraber geçelim karşıya.

Bir ses olalım bu karanlıkta, bir ışık olalım, umut olalım.

Bunca ahlaksızlığın içinde edep olalım hatta durmayıp edip olalım.

Susalım. Dinlenelim. Dinleyelim.

İşte böyle sevgili okur ben ömür diye işte buna derim.

Gülümse çünkü yaşamak başlı başına bir mücadeledir. 

Yorulursan hatırla, eski zamanlarda yorgun, bıkkın ve ağzından şikayet düşmeyen kız işte şimdi burada. Artık dilinde şükür ,kalbinde olabildiğince teslimiyet.

İşte ışık böylece aydınlattı beni. :)

Sevgilerimle.


Şeyma

Yorumlar

  1. Bir direniştir yaşamak...

    YanıtlaSil
  2. Işığa talipsen çatlamayı göze al diyorsun, güzel diyorsun Şeyma ablacım :) seni okumayı özlemişiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özlemişim buralarda olmayı çok teşekkür ederim sayenizde hoş buldum :)
      Çatlamadan yaşanılmıyor çatlaktan şikayet edeceğine, giren ışığa odaklan diyorum, esasen kendime diyorum, duyanlara da demiş oluyorum aynı zamanda :))

      Sil
  3. Huzurlu olduğun kalemine yansımış bile...
    Rabbim daha güzel günler göstersin 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin cümlemiz güzel günler görelim hep beraber olsun inşaallah :)
      Ben hep dualar sayesinde geldiğime inanıyorum bu günlere, bundan sonra da nereye gidersem, nereden dönersem biliyorum ki dualar sayesinde. Allah razı olsun sizin gibi güzel örneklerim var, insan bunca seküler insanın arasında maneviyatını çabuk kaybedebiliyor, dualarınızı eksik etmeyin. Allah başımızdan eksik etmesin sizleri :)

      Sil
  4. O ışığı ve teslimiyeti bende istiyorum.
    Inşaallah
    Inşaallah
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah :)
      hayatında o kadar şahane güzellikler var ki yerinde olmak isteyecek onlarca kişi olduğundan eminim şükür biraz basamak oluyor Allah şükrü eksik etmesin hayatlarımızdan, imtihanlarımızı kolaylaştırsın inşaallah :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar