Serçe Gibi Sıçrayarak Yaşamak




Sevgili blog;

Aradan zaman geçtikçe yazmak zorlaşıyor.

Tüm bu zamanda hiç yazmadığımdan değil.

Bütün bu zamana bir demlenme olarak bakıyordum. Tanelerim yere inmiş ve yeterince lezzetli olmuştum. 

Kendime bile fazla romantik teşbihler. Her neyse yanılmışım.

Zaman bazı şeylerin tadını kaçırabiliyor. Eğer dozu iyi ayarlayamadıysanız tabi.

Yine de garip bir şekilde sevildiğimi hissediyorum.

Ulaşılmazlığın verdiği derin rahatlık.

Benim de acılarım vardı ve unutmadım. Yine de şimdiki hafifliğim mucizevi. Mesela dilim kanayarak da olsa affettim diyebiliyorum. Başınıza gelen musibetler zinhar benden kaynaklı değil. Affettim çünkü bu yükle daha fazla yürüyemezdim. Affettim çünkü bana böylesi öğretildi. Çok şükür.

Oh be dünya varmış.

Yirmi sekiz yaşındaysanız ve herkes size ders veriyorsa hayat bazen şöyle iki omzundan tutup sarstığınız, pek de sevmediğiniz uzak bir arkadaşa benziyor. Pardon da bu cüreti sana kim veriyor, diyorsunuz. Fıtratınız geveze. Değiştirmek nâmümkün. 

Eh geri adım. Bizim de kulak ardı ettiğimiz tonlarca cümleler var. Yine de insanlar kendilerini önemli görmekte ısrarcı. Bu içlerini daha rahat hissettirecekse devam etsinler madem, ziyanı yok. Nasılsa bir kulağımızdan girip öbüründen çıkıyor.

Şikayet makamında değilim. O makama tekrar dönmeye hiç niyetim yok. Allah muhafaza. Şükür makamına da henüz gelmedim. Sabır makamında sallantılıyım. Pek iyi performans gösteremedim, yine de milyon şükür felakete sürüklenmedim.

Gele gide gele gide biliyorum bu yola da alışacağım. Başka yollardan yine sana geleceğim. Durup dinlenmeden değişeceğim. Çünkü insan böylece büyür. Belki bir buğday tanesi olgunlaşırım. Belki bazı imtihanlardan layığıyla geçerim.

Belki mahşere utanmadan girmenin yollarını bulurum.

Belki bir şekilde anlaşabiliriz. Belki aynı anda okuduğum kitap sayısını azaltırım sırf sana vakit ayırabilmek için. 

Belki bir şekilde anlaşabiliriz. Çok görüşemese bile kavuştuğunda kaldığı yerden devam eden dostluklar gibi. Hala neşeli, hala sıcak kalabiliriz.

Olmaz mı?

En içten sevgilerimle...

Şeyma  



Yorumlar

Popüler Yayınlar