ingilizce ve ben

Şimdi kendimi meşgul etme çabam gayet başarılı sonuçları beraberinde getirdi.Kredi-burs başvurusu ara sınıflar için 1 Temmuz-2 Ağustos arasıymış security diye bir sitede ya da onun gibi bir şey sonra kyk2012.blogspot da 4 Temmuz- 7Ağustos diyor bana la havle  demek kalıyor bana da neyse ki ortak tarihler mevcut :))

İngilizce öğrenme esrüvenim tüm hızıyla devam ediyor en son ulaştığım Upper seviye ki hiç ulaşamadığımı düşünüyorum konuşma açısından gramer hadi bi derece. Ben de ne yaptım intermediate ın bir altı olan pre-intermediate den başladım çalışmaya ki bu da orta seviye oluyo gramer açısından çerez tabi ama düşünmeden şakır şakır konuşmak için gayet güzel başlangıç.Şimdi kargaya çişin faydalı desen gidip denize işermiş:)) böyle olmayayım az buçuk faydam dokunabilirse bir kişiye ne mutlu dedim internet ortamında ingilizce serüvenimin beni götürdüğü yerler hakkında bilgi vereyim dedim. ne kadar çok "dedim" dedim di mi?
bunların hepsi ücretsiz ben ücretsiz olanları kullanıyorum yani:))

1)google a  bbc learning English  yazıyoruz veee
karşımıza bu ana sayfa çıkıyor videolar, ses kayıtları(radyo kayıtları), bloglar(öğrenciler için olanları da var), küçük sınavlar ve daha neler neler karıştırdıkça öğreniyorsunuz:))

bu sitenin en sevdiğim yanı dinleme aktiviteleri pod-cast arşivi çok fazla kulağınızı ingilizceye alıştırıyorsunuz. bloglar da her konu  konuşulsa da öğretmen blogları hem kelime hem gramer açısından faydalı paylaşımlar  sunuyor.

2) Aman benim gramer kelime falan hepsi iyi de konuşma işi sakat diyenler
http://tr.englishcentral.com/ burayı ziyaret edebilirler. ücretli üye olmadan kısıtlı gibi görünse de videolar bölümünde gerçekten çok fazla alıştırma imkanı bulabilirler. önce videoyu izliyorsunuz sonra cümle cümle siz konuşuyorsunuz sistem sesinizi kaydediyor ve notlandırıyor. 




3)"the every day language learner ten week journey "http://www.everydaylanguagelearner.com/

hem blog hem mail programı. size 10 hafta boyunca öğrendiğiniz dil için yapmanız gereken şeyleri içeren mailler gönderiyorlar. herhangi bir dil ingilizce olması şart değil ben henüz 3. haftadayım ve benim için oldukça faydalı oldu. blogda da yine dil öğrenme adına yapılabilecekler mevcut:)) 

mail programına katıldığınız zaman sorununuz veya sorunuz olursa yetkili kişilere mail gönderebiliyorsunuz ben gönderdim ve o gün içinde cevap aldım çok hoşuma gitti üstelik vaay bee dedim açıkçası:))

4) interpal > arkadaş bulma sitesi mektup arkadaşı yine böyle yabancı kişlerle konuşmak için bir fırsat fakat Türklerin Türk sevgisine maruz kalmanız muhtemel yine dilinizi bilmeyen biriyle ortak bir dil konuşmak eğlenceli.:))

5) livemocha  > henüz dün tanıştığım çalışma sitesi. yine istediğiniz her dil için üye olunabilir. ücretli kısmı var altın anahtar falan satın alınabiliyor ben başkalarına yardım ederek jeton kazanıyorum. site de işler jetonla yürüyor jeton kazanıp harcıyoruz. ses kayıtlarınız yazılı metinleriniz bu dili konuşanlar tarafından eleştiriliyor siz de başkalarını eleştirerek jeton kazanıyorsunuz:))

6) ello oyunları > çocuklar için oyun önemli tabi ama  bir dil öğrenirken oyunların katkısı göz ardı edilemez ello oyunları işte bu açıdan oldukça iyi bence kısa süre takıldığım yerlerden bir tanesi:))

daha sonra aklıma gelirsee bu konuyu devam ettireceğim inşallah hele bir İngilizceyi bir ayda nereye götürebiliyorum bakayım sonra Korece dostlar:))

polyglot olmak gibi bir hayalim de var çaktırmayın. polyglot çok  dil bilen insanlara deniliyo hiper versiyonu 15 ve üzeri dil hiper olmak da gözüm yok neyse ki:))


Yorumlar

  1. İsye bunu begendm:)finaller yeni bitti ingilizceyi resmen salladim ins önumuzdeki maclara bakacagiz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :)) geçmişten ders al geleceğine bak gibi söz mü vardı uyduruk bi şey oldu şimdi böyle söyleyince ama öyle yapmak lazım işte:))
      her şey gönlünce olur inşallah:))

      Sil
    2. İngilizceleri berdim çok şükür:)

      Sil
  2. sa. kolay gelsin azminiz daim olsun.bu arada yurt disinda mi oturuyorsunuz? daha yeni fark ettim blogunuzu fazla bilgim yok kusura bakamayin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. as. yurt dışına gitmeyi gitmeyi planlıyorum diyelim ingilizcemi ilerletip cesaretimi toplayabilirsem tabi :)) ne kusuru bloguma ziyaretiniz için teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Benim blogum belirtmek için çok teşekkür ederim. Bir gün bu 10 Hafta e-ders İngilizceden Türkceye ceviri yapacağım. Halihazırda bir kitabım Türkçeye ceviri yaptım. Link Burada -
    http://www.ingilizceogrenmek.org/uploads/2/9/0/0/2900674/yola_devam_1.1.pdf

    Teşekkür ederim,

    Harun (Aaron)
    The Everyday Language Learner

    YanıtlaSil
  4. şeymacım blogunu ilk defa bu gün ziyaret ediyorum zaten bende yeniyim buralarda.verdiğin faydalı bilgiler için teşekkürler.bir çok kez yurt dışına gittim inan cesarete felan gerek yok tarzanca her şeyi hallediyorsun.yinede ingilizceyi ne kadar ilerletsek o kadar kar tabi.seni izlemeye aldım sende beni ziyaret edersen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim asıl blogunuzu zevk alarak ziyaret ettim ve etmeye de devam edeceğim inşallah takipteyim:))

      Sil
  5. bbc learning ile uzun süreli bi ilişkim var benim de ama kesinlikle işe yarıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de yarıyor gibi bakalım zaman gösterecek ingilizce kitaplar falan okuyorum hevesim kaçıyor arada ama süreklilik çok önemli zannımca bbc learning teki kaynaklar sürekliliği sağlamak açısından önemli hatta eğlenceli gibi gibi:))

      Sil
  6. BBC Learning iyidir cidden, üniversitede o siteden 'Dinleme - Telaffuz' dersi için ödev yapardık. Gayet verimli hayta.

    Da bu siteler ekmeğimizi elimziden alıyo ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar iyi olursa olsun bu siteler öğretmenlerin yerini tutamaz ki ama:))

      Sil
    2. Evet, bizim yerimizi asla tutamazlar. :)

      Sil
  7. aaa bilmez miyim.
    çok faydalı.
    iyi çalışan çok faydalanır.
    ben ingilizce delisiyim.
    çok severim çok kullanırım.

    bak bir de mac millan yayınevine gir.
    roman dinle.

    bi de eğlenceli oyun, şarkı siteleri var.
    nette ingilizce öğrenmek isteyen öğrenir disiplinli çalışırsa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mack millan için teşekkürler güzelmiş cidden her gün uğrak noktalarımdan biri olacak galiba:))
      süreklilik çok çok önemli doğru düzgün anlayıp konuşabilirsem delisi de olurum da işte:))

      Sil
  8. ben de ingilizcemi internet vasıtasıyla geliştirdim. kimi zorlu tarafları olsa da keyifli bir süreç geçirdim diyebilirim. ben sıfırdan yabancı dil öğrenilebileceğine bile inanırım internet vasıtasıyla. yapabileceğine inanmak ve düzenli çalışmak gerekiyor gerekiyor tabiki.

    bbc'nin ingilizce öğrenenler için hazırlamış olduğu bir program var: grammar challenge. londra'ya ingilizce öğrenmek için gelmiş dünyanın dört bir yanından insanlarla biraz sohbet sonra da o günün gramer konusunda alıştırma yapıyorlar. hem gramer öğretiyor hem de senin gibi çat pat konuşan insanları daha rahat anlıyorsun. ben çok sevmiştim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet inanç ve çalışma her şeyin temeli ben başlayıp başlayıp bırakıyorum uuufff:((
      yeni duydum keşfedememişim demek en yakın zamanda gidip bakiciğim inşallah tenk yuuu kedicik faydası çok dokunacak eminim:))

      Sil
  9. Bu yazına denk gelmem çok güzel oldu :) Ne zamandır ingilizcemi tazelemek istiyordum bu yüzden verdiğin linklerden çok faydalanacağım inşaAllah.. Çok teşekkür ederim canım ;)

    Ayrıca şimdiden mutlu bayramlar dilerim canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim daha çok site var ben de ihtiyaç olursa bi mail yeter yardımcı olabilmeyi çok isterim:))

      mutlu mutlu bayramlar..

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar