Dikkat Dikkat Blogcum Bu Bir Buluşma Yazısıdır

 Selam blogcum,

Sadece C. nin müthiş neşeli yazısından ilham alarak koşa koşa geldim.

Dikkat dikkat blogcum bu bir buluşma yazısıdır. 

Seneler seneler evvel Kayseri'de yaşarken bloggerların buluştuğunu görür, iç çekişlerle izlerdim. Şimdi bana şehir şehir blog buluşmaları nasip oluyor. Allah'ım o kadar güzel ki.

Ankara'da canımın içi Narda ile olan muhabbetlerimiz. Canım Kitap Eylemi'yle vazgeçmeyelim diye aniden karar verip buluşmalarımız, yemek sonrası tatlı ortaklığımız. Sizi çok özlüyoruum.

Gözüme azıcık toz kaçtı gibi oldu ama konumuza dönüyorum. Şahane insanlarla tanıştığım bu buluşma o kadar o kadar güzeldi ki saat 12 de olan buluşma akşam sekize yakın bitti sanıyorum. Kafe sahipleri orada kalacağımızı bile düşünmüş olabilir. 

Öncelikle Momentos'a ve Kırmızılı Ruh'a böyle bir etkinlik düzenledikleri için teşekkür ediyorum. 

Narda senin de tanışmanı isterim, dediği için zaten tahmin ettiğim tatlılıkta biri olan Sezer Hanım gerçekten şahaneydi. Arkadaşlar  çıkın çıkın gelin. O Radyo Momentos'ta duyduğunuz tatlı ses müthiş tatlı bir kadına ait. Neşesi, her muhabbete uyumu şahane bir enerji.

Kırmızı Ruh ve eşiyle tanıştığıma çok çok memnun oldum. O kadar güçlü bir ruha sahip ki. Hikayeleri beni çok etkiledi. İnsanın neler neler yaşayabileceği üzerine derin düşüncelere daldım. Nerden nereye diye hayretler ettim. Bize kalplerini açtıkları için kendilerine teşekkür ediyorum. Ve onlara bundan sonra huzurlu, mutlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum. 

Sadece C. cıvıl cıvıl birisi. Neşesi,herkesle muhabbet etmesi, gönlünün güzelliği ah keşke daha çok buralarda olabilseydi. O kadar isterdim ki yakın dost olabilmeyi. Seviyoruz merkez. Bilgilerinize. 

Kaplan Diary beyefendi ve eşi zarif bir çift olarak masamızı keyiflendirdiler. Gerçekten hoş sohbet insanlarla bir arada olmak harikaydı. 

Kafkaya Mektuplar beyefendi ile çok fazla muhabbet etme imkanı bulamasam da kendisiyle tanıştığıma memnun oldum. Fakat bunu saymayız. Ateş almaya mı geldiniz, bu ne hız? Yine gelin, yine bekliyoruz. 

Ve son olarak Makbule Öğretmenim. O kadar zarif, nahif bir hanımefendi ki. Kitabına hepimiz için ayrı ayrı yazdığı notlar. Eve dönünce teşekkür mesajı beni o kadar mutlu etti ki. Dolu dolu iyiki gitmişim dediğim bir etkinlik oldu. 

Bu aradaa elleri dolu gelen arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum. Kitaplar kitaplığımda güzide yerlerini aldılar. Kahve baharatını suyuma bile katacak kıvamdayım. Görmemişin kahve şeyi olmuş misali geziyorum. Ahahahah ama yapması çok eğlenceli.  Küpelerim de çok yakıştı. Ayrıca Kırmızı Ruh ve eşine de cömertlikleri için çok teşekkür ediyorum. 

Eveeet işte böyle bir pazar günüydü.  İncesaz'ın da dediği gibi:

 "gelsen bir pazar koksak lalezar/yazdıkça yazar değmesin nazar/narin kendisi İstanbul hanfendisi/ gönlüm düşerse bitmez bu masal"

Umarız bu masal burda bitmemiş olsun. Devamı gelecek aylara, senelere nasip olsun.

İçtenlikle...

Şeyma




Yorumlar

  1. Ay hayır kıskanmadım yaa ne münasebet! :D
    Şeyma İstanbul'da da buluşma ayarlayabilirsek ona da gellll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamana bağlı çiçeğim uyarsa neden olmasın :)

      Sil
    2. Umarım uyar bu blog dünyası en eski tanıdıklarımdansın o yüzden seninle tanışmayı çok isterim :)

      Sil
    3. Ben de ben de nasip bakalım :)

      Sil
  2. Oy, öyle güzel yazdın ki ağzımın suyu aktı resmen! ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  3. Şeymacığım, seni tanıdığım için çok memnun oldum, gerçekten iyi ki gelmişsin, ayaklarına, gülen yüzüne sağlık. <3
    11 Ağustosu Ceren gibi sen de öyle güzel aktarmışsın ki, teşekkür ediyorum sana. :)
    İnşallah Narda İzmir' e geldiğinde tekrar görüşürüz.
    Kocaman sarıldım sana. :) @>-----

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederiim. Gerçekten şahane bir gün yaşadım.
      Narda geldiğinde inşallah diyorum ve dört gözle bekliyoruum. Amaaa kimse gelmese de arada görüşelim kahvelerin boynu bükük kalmasıın :)

      Sil
  4. O'nu tanıdıktan sonra "Neden Bir Garip Şeyma ?" diye düşünürken buldum kendimi...
    O Bir Tatlı Şeyma bence. Şimdi değil, sonra anlatacağım sevgili Şeyma.
    Kısacık bir yol arkadaşlığını nasıl unuturum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa Makbule öğretmenim çok teşekkür ederiim. Bir zamanlar kendimi garip biri olarak tanımlardım. Şimdi öyle hissetmiyorum ama senelerin adını değiştirmek de istemediğim için böyle kaldı. Ben de onu çift anlamlı düşünüyorum tıpkı türküdeki gibi :"şurda bir garip ölmüş kuşlar yasına gider" Öyle bir garip. Hem tuhaf anlamında hem Allah dostu olduğu umulan yalnız kimse gibi gibi.
      Kalbimde yeriniz baki. En derin sevgilerimle...

      Sil
  5. Orada olmayı çok istediğim ama katılmamın mümkün olmadığı bir buluşmaydı. Teknik direktörlerden emanet bir ifadeyle söyleyeyim: Önümüzdeki maçlara bakacağız. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa bir dahaki buluşmaya bekliyoruz o zaman seni. Sözümüzü aldık :)

      Sil
  6. Ben de seni çok sevdim Şeyma, kilometre anlamındaki uzaklıklar insanların kalpleri söz konusu olunca hiç önemli olmuyor, yeni tanıştık ama bundan sonra inşallah birlikteyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy inşallah Ceren. Enerjin, hayata olan duruşun o kadar iyi geldi ki bana. İçimdeki mükemmel olamadığı için devamlı mutsuz olan Şeyma'yla bir kez daha çarpıştım. Hayat böyle çünkü kimse mükemmel değil herkes elinden geleni yapıyor. Yeteri kadar evlat, yeteri kadar anne, yeteri kadar kendi olabiliyor insan belki de. Görüşmek ve daha uzun muhabbetler edebilmeyi gönülden istiyorum. Allah'a emanetsin. :)

      Sil
  7. Sizi tanımak çok güzeldi. Gülen yüzünüz hiç solmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi tanımak da öyleydi. Kıymetli eşinize selamlar gönderiyorum. Hep birlikte gülelim inşallah :)

      Sil
  8. Şahane yorumun için çok teşekkürler. Çok memnun olduk tanıdığıma tanıştığıma.
    Vee bende yazdım kiii :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum ama henüz yorum yazamamıştım şimdi hemen yorum yazmaya koşuyorum. :)
      Yeniden görüşmek umarım nasip olur. Yeniden keyifli ve uzun muhabbetler edebilmeyi diliyorum :)

      Sil
  9. Bu buluşma sayesinde sizin gibi blogları tanıma fırsatım oldu. İzmir'De yoktum ama bakalım İstanbul yapılacak galiba ona katılmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'daki de çok keyifli olacaktır eminim keyifli anlar anılar biriktirmenizi diliyorum. Benim için de sizleri tanımak için imkan doğdu çok memnun oldum :)

      Sil
  10. İçten gülüşünüz aklımda en net kalan görüntü. Zaten bazen yüzlerce sözcükten daha yeğ değil midir samimi bir jest ,mimik. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim mesleğinizin kıyısından dönmüş biriyim gerçi sizin aksinize çoktan emekli olmuştum herhalde.Sanırım aramızdaki en genç blogger sizdiniz, kıymetini bilin, bir yerde wn genç kişi olmayalı çok uzun seneler oldu. Fena bir sigara bağımlısıyım zaten kalsaydım 20 dakikada bir ateş almaya kaçardım emin olun. Hepinizi tanımak çok güzeldi, tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok naziksiniz. Biraz mübalağa görüyorum bu yorumda. Ben de çok genç değilim bakmayın aramızda taş çatlasın on yaş vardır. Emeklilik yaşı da malum olduğu için emekli olabileceğinizi hiç sanmıyorum. Keşke keşke olabilse. Hayallerim olurdu kendisi.

      Evet yaşıma rağmen en genç bendim güzel bir duygu. Benim de sık rastladığım bir durum değil ama hoş :))

      Ehehe hiç sorun olmazdı sigara içen tanışlarımız var ne kadar içmesinler istesek de sigara yüzünden vazgeçtiğimiz kimse olmadı henüz. Başka hususlar daha mühim. Sizle 20 dk da bir mola vererek muhabbet etmeye tamamız biz. Yine gelin. :))

      Sil
  11. Nice şahane buluşmalarınız olsun Şeyma Hanım. ❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar