Ofansif Muhabbetler, Yaşamak Güzel Şey, Sınırlı Bir Kaynak Olarak Sabır

 Sevgili blogcum,

Hayat gerçekten acayip. Yani demek istediğim bir şekilde vakit geçiyor, geçecek. Ama işte seçenekler. Yollar, yol ayrımları...  Bugün anladım ki hikayen seninle beraber dağılan çiçek polenleri gibi başka çiçeklere konuyor ve onları döllüyor. Evet sonra onlar olgunlaşmayı seçerse başka çiçeklere dönüşüyor. Başka hikayelere. Üstelik bu sen katıksız bir zalim olsan bile böyle. Ama olma blogcum, sen zalim olma. Çünkü hesabı var her şeyin ve o gün geldiğinde üzülmeni istemem.  

Biri benden mecburmuşum gibi bir şey istediği zaman onu yapasım bütünüyle kaçıyor. Sinirleniyorum. Bahaneler uyduruyorum. Yapacak bir şey yok blogcum kendimi bu şekilde kabul ediyorum. Samimiyetimi yitiririm yoksa.Tutuyorum onu. Kucaklıyorum. 

Sonra biri diyor ki bu zorluğu istiyor musun kendine sor. Hangi zorluğu? Karşılığı yok. Karşılıksız şeyler sıkıntılı işte. Çık ordan. Öyle olur, çıkılır. Allah büyük. 

Spor yapayım derken birtakım mahvolmaklar yaşadım. Hareketleri gitgide daha doğru yapıyorum. Ben bu saçları değirmende ağartmadım blogcum. Bildiğimiz bir şeyler var herhalde.  

Neyse işte yoruldum blogcum. Sildim bir şeyleri. Bir şeyleri hatırladım. Unutmayım diye içimden tekrarladım.  Neden? Çünkü bazı şeylerin bana yeniden yeniden yapılmasına izin vermemeye kararlıyım. İster kin deyin ister kibir. Umrumda değil. Hak etmediğim davranışlara hak ettikleri tepkileri vermezsem bumerang gibi geri gelip duracağını biliyorum artık, akıllandım. 

İşte böyle. 

Sevgiyle...

Şeyma

Yorumlar

  1. Yazdıklarına katılmamak mümkün mü sevgili Şeyma... Zorunluluk ile sorumluluk arasında "uzun, ince bir yol var.
    Zalimlik, insan kişiliğine de çok zarar veren bir şey. " Keskin sirke " olmak neden olur, anlamak öyle zor ki...
    "İçinden gelmeyen hiçbir şeyi yapmamak; Senin odak noktan zaten... Değişme lütfen.
    Sevgi ve özlemle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederiiim. Çok sık gelemiyorum buraya bunun için affınızı rica etmek durumundayım. Elimden başka bir şey gelmiyor. Ben de içtenlikle kucaklıyorum :)

      Sil
  2. Hak etmediğim davranışlara hak ettikleri tepkileri vermezsem bumerang gibi geri gelip duracağını biliyorum artık, akıllandım. " bu kesinlikle çok doğru. yaşamımda yapılan yanışlara diş sıktığım için günün sonunda hep aynı şeyleri yaşıyorum. bunun farkına varmaya başlamıştım. ama burada bu kadar açık bir şekilde okuyunca yüzüme tokat gibi çarptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dayandıkça zorluyorlar ilginç bir şekilde. Sonra başka şeyler yaşanıyor aynı imtihanlar farklı kişiler. Garip bir döngü. Çıkacağız inşallah.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar