Kararlar, Yok Etmenin Dayanılmaz Hafifliği, Biraz Dinlenme Kendini Dinleme

 Sevgili blogcum,

Hayat değişik bir akışa sahip. Bugün kızdığım şeylere ertesi gün bu kadar kızacak ne vardı diyemiyorum. Uyuyup uyanıyorum ve kızgınım. Bu davranışları tasvip etmiyorum. Ne olursa olsun, insanın başına ne gelirse gelsin bu düşüncelerimin değişmezliği beni ürkütüyor. Demem o ki bana haksızlık edildi, bana yanlış davranıldı ve ben bunu tövbe unutamıyorum. Ama onlar unutsun önemi yok. Zaten insanların başına neler geliyor. Birbirimizi sevecenlikle affedebilmeyi dilerdim. Şu konumda ben aktif bir pişmanlığın olmadığı bir affı kendime yakıştıramıyorum. Eğreti duruyor üzerimde. Yalandan unuttum deme isteğim de yok. Öyle dümdüz yaşayacağım. Zaten herkes değişecek. Ben de elbet değişeceğim.

Bu konuyu kafamdan biraz uzaklaştırdıktan sonra bazı vazgeçişler yaşadım. T. Ablam bana bu zorluğu istiyor musun, diye sormuştu. Ben düşündüm. Ben iletişimsizliği, çabasızlığı, hissizliği istemiyorum. Bu benim uydurduğum bir şey. Bu benim gerçek bir tecrübeden kaçış biçimim. Kendimi bu çemberden çekip çıkarıyorum. Çünkü ben gerçekten artık bir şeyler istiyorum. Elle tutulabilir, somut bir şey. Buna karar vermek güzel oldu benim için. O zaten benim alacağım kararı iyi kötü biliyordu. Çünkü cidden bu bizi yormuştu. İnsanların önemsiz düşüncelerini bir kez daha görüyorum. Ucuz ve basit.  Hayatın kurallarını kendi hayatlarından yola çıkarak koyanlar. Kendi spot ışığımı yeniden görebilmenin derin mutluluğunu yaşıyorum.

Ben samimiyet istiyorum. Belki bir parça hayranlık, ilgi, dürüstlük, cesaret, çaba, görülmek istiyorum. Duyulmak istiyorum. Sadece yol almak istiyorum.

Bazı planlarım değişmek zorunda kaldı. Sonra birilerinden öneriler istedim. Şimdi karşımda üç beş seçenek var. Biri gönlümü bayağı çaldı. Sessizce kendimi dinlemek istiyorum. Bakalım umarım güzel insanlarla tanıştığım güzel günler geçiririm.

Yine geleceğim blogcum.

Sevgilerimle...

Şeyma



Yorumlar

  1. Çok kapalı yazıyorsun ama kendime bir şeyler çıkartıyorum. Şu örneğin: “ T. Ablam bana bu zorluğu istiyor musun, diye sormuştu. Ben düşündüm. Ben iletişimsizliği, çabasızlığı, hissizliği istemiyorum. ” Kesinlikle düşünülmeden karar verilemeyecek bir durum ama ne uzatıyor insan bazen, kendi çabasına, hislerine kıyamadığı için… Ben de vazgeçmeyi öğrenmelerdeyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım C. mecburen kapalı yazıyorum. Çünkü yedi düvele blogumu yaydığım için üzerine alınmaması gerekenler alınıyor, alınması gerekenler yanlış alınıyor falan. Çıldırtıcı.

      Gerçekten insan ne uzatıyor bazen noktası burda yaşadığım olaya o kadar cuk oturuyor ki. Fazlaca uzatılmış bir mesele ama olsun zararın neresinden dönsen kârdır sonuçta. :)

      Sil
  2. Canım Şeymacım
    Aslında herkes görülmek istemez mi? İlgi, sevgi istemez mi?
    Küçücük bir çocuk bile kızsa bile annem benimle ilgileniyor, beni görüyor diye düşünüp yaramazlıklar yapmaz mı?
    Ama şöyle de bir şey var görmek istemeye zorla gösteremezsin hiçbir şeyi, o yüzden kendini çok da yormamak gerek.
    Ayrıca laf olsun diye edilen özürleri kabul etme bence de. Yürekten samimi bir özür değilse aynı hata tekrar yapılacaktır.
    Sevgiler ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar doğru ki görmek istemeyene zorla gösteremezsin.
      Yaşananlar yaşanıyor kimseye ah etmis değilim ama bana aynı şeylerin yapılmasına izin vermemekte de kararlıyım. Allah büyük niyetimizi göre amel edebilmeyi nasip etsin diyelim.
      Kocaman sevgiler de benden. İyi ki varsın. :)

      Birgaripseyma

      Sil
  3. Blogunun adını değiştirsen belki daha özgür yazarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili dmitry blog dünyasında 2012 den beri varım. Olur da biri eser de gelmek isterse beni bulsun istiyorum. Üstelik açık yazınca da başka handikaplar çıkıyor ortaya. Mesela yukarıdaki Sevgili Sadec C. ye gönlümü tüm şeffaflığı ile açmak isterim ama her gelene tanımasam bile bunu yapmak ister miyim tartışılır. O cevabı vermemdeki maksat buydu herkese aynı yanıtı vermezdim.

      Yine de öneriniz için teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Anonim bir dedikodu blogu açalım demiştik bir ara,adsız alkolikler toplantısı tadında.fena fikir değil gibi geliyor bazen 😉aslında kim ne derse desin hatta zihnimiz bile bizi kandırmaya meyil etse, içimizde bir yer herşeyi ne kadar net hissediyor hatta biliyor, hayatta istediğimiz minik şeyler birilerinin lütuf etmesini gerektiyorsa uğurlar olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe olabilir yine de tahmin edilebilir olmamak adına dikkatli olurdum sanıyorum 😂

      O kadar güzel ki son cümleler. Büyük bir aydınlanma daha yaşadım sayende teşekkür ediyorum. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar