AYIŞIĞI KEDİSİ-bir kitap-




Eveeet yine en son okuduğum kitaptan geri geri geleceğim sanırım.

Ayışığı Kedisi kendisi gene bloggerlardan Ayşım Okudan'ın güzeller güzeli şiir ve öykü kitabı.

Önce sizi içinde kendinizi   bulacağınız şiirler kucaklıyor. Şiirlerin üzerinde küçük notlar  var. Onlar sanki  sizi şiire hazırlar gibi. Hepsi ayrı ayrı çok çok güzeldi. Tekrar tekrar okuyacağım defterlerime not alacağım bir çok şiir var içinde. Siz de okuduğunuzda benimle aynı fikirde olacaksınız bence.^^
İç duyguları şiirle yansıtmak şiirin gücü.Düşündürücü üst notları.
Cesaret verici şiirler, hüzün kokan şiirler ve aşk kokan şiirler.

Öyküler kısmına şiirlerin etkisiyle geçmiştim. Şiirlerin arasında da  zaman zaman düz yazılar var. Öyküler kısmı bambaşka.Orantılar Kasabası beni benden alan öykü oldu. Durup durup herkese anlatasım okutasım geliyor.Muhteşem ötesiydi.

Çok sevdim. Tavsiye ediyorum tabi ki bu kadar övgüden sonra.
Keyifli günler keyifli geceler efeniim :)


Yorumlar

  1. Sevgiyle Merhaba ^-^

    Güzel düşüncelerinizi ve duygularınızı okudukça öyle duygulandım ki bilemezsiniz.
    Yazdıklarımı beğenmeniz ve böyle güzel ifadelerle paylaşmanız benim için en ama en büyük ödül. Bana yaşattığınız heyecan ve tarifi imkansız güzel duygular için kocaman teşekkürler:)

    Sevgiyle kalın, daima...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz da beni o kadar mutlu etti kii:)
      Bu güzel kitabı yazıp zihninizin geri dönüşüm kutusunu bizimle paylaştığınız için ben teşekkür ederim.daha nice kitaplarınızı okumak nasip olur inşallah:))
      sevgiyle kalın^^

      Sil
  2. heey not aldım hemen :) ismi de kapak resmi de çok güzel, normalde kitapların resimlerinden pek etkilenmem ama bu çok hoş olmuş yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi çok hoş bir çekiciliği var:)
      Çingum çok beğeneceksin kesin öykü ve şiir olarak enlerini konuşuruz sen okuyunca ;))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar