Ben Kimim~Part 14~



Kırıldı testi döküldü anılar yere.

 Başım döndü belki, gözlerim iyi görmüyor  ya da ezilmesin diye bu hatıralar yarışa girdi tüm karıncalar.

Beni unutulmuşlar diyarına götüren o karanlık korkunç geceden sonra bu hikayenin ucunun nereye gideceğini ben de bilmiyordum.

Benim hikayem kelimelerini karıştırıyor anlamsız cümlelerle, hayat defterimin sayfalarını kirletiyor.Benim şarkım kontrolsüz çıkmış notalarla kulakları parçalıyordu.

Ben gitmek istiyordum. Olduğum yere ya da olmadığım, işte o zaman kendimi unutulmuşlar diyarında buldum.

Dalga geçmiş demir adamla Alice harikalar diyarında gibi demiştim.Demir adamın gözlerindeki buğular ürkütmüştü beni sonra.Hey bu kadar ciddi olma demiştim de o da bana ben hep ciddiyim demişti.Yalancı ne olacak.

--------------------------------------------------------------------
Sahi bir taş kaderinizi ortasından yarıp geçerken nasıl durdurabilirsiniz ?

Kuvars...

Ya da dikiş atma yolu var mıydı buna,hayatımın iki yakasını bir araya getirmem mümkün müydü bir şekilde?
Ve çemberin kırılmasına kimse engel olamadı.Ellerim titriyor, hafızam titriyor, hatıralar titriyordu.

Sadece bir kaç günde, Tanrım insanın hayatı nasıl bu kadar çabuk değişebiliyor?

Gölgeler beni istiyor.

Nerede nasıl barınacağını bilmeyen varlığım yaşadığı ve yaşayacağı her ortamı reddediyor sanki.Nereye koysam acizliğinden tiksindiğim bedenimi o yerde iğreti duruyor.

Demir adam bunların benim düşüncelerim olmadığını söylüyor.Devamlı,bıkmadan usanmadan. Ateşi çıkmış bir hastanın başında nöbet tutar gibi. Ona bakıp onu hatırlayamamaktan korktuğumdan belki gözümü dahi kırpamıyorum, hani unutulsam dahi zamk gibi yapıştırsam hafızama onun ismini o günler için yeterli gelecekti.

Feliks.

Fedainin emirleri ricaya dönüştü. Annemi özlüyorum, onun beni özlediğinden emin değilim.

-----------------------------------------

Kural 1: Urania da kuralları hatırlamalısın.
Kural 2: Urania yaşayanlarına değer verir.

Orada ne  kadar kaldım bilmiyorum aklımda her şey netleşinceye kadar belki de.Sayılanlar meclisi annemi çağırmış.

Unutulduğumu sanarken hatırlıyordum. Fedai'nin beni şifacılara teslim etme şekli uydurma bir diyardan başka bir şey değilmiş.Yalancı ne olacak?

Annem tüm bunları planlamış gibi beni uzun saçlı dövmeli kızla beraber gelip aldı.Adı Siraw'mış. Annemin yanında kendini tanıtırken gerçekten küçük görünüyordu. 

Bu kez üstümde beyaz geceliğim ve onunkinden aşağı kalmayacak derece uzun saçlarımla ben de oldukça havalıydım.

Fedaiye teşekkür edilip bir süre eğitimimi annemin üstlenmesine karar verildi. Gölgeler Kızıl Nehre bırakıldı ve beyaz sakallı tonton bir dedeyle görüşmek için saatlerce beklendi.Gerçekten bu kısımda çok güldüm çünkü rüyamda gördüğüm adam normal kıyafetlerin içinde tonton bir dededen farksızdı.Neden Urania'dan  göçmüş anlamış değilim.

Ona her şeyi anlattım. Kapının kırılışını ve nadir kuvarsımı.O adamsa benim ahmak olduğumu söyleyip duruyordu, tam çıkarken yeterince dikkatli olduğumu söyledi.Gerçekten önceden karşılaşmış gibiydik.

Şimdi kimliğim yavaş yavaş açığa çıkarken bir yanım bu gerçeklerle savaşmayı deniyor.

Hayatımı bir yıldızda sonlandıracağım. Fedai yer altında parlamanın çok zor olduğunu ve Siraw'ın bu yüzden böyle soğuk olduğunu söyledi. Bense gökyüzü için yaratılmışım onun dediğine göre kaynıyormuşum.
Ne büyük saçmalık...









Yorumlar

  1. "Bense gökyüzü için yaratılmışım onun dediğine göre kaynıyormuşum.Ne büyük saçmalık..." :)
    "Sadece bir kaç günde, Tanrım insanın hayatı nasıl bu kadar çabuk değişebiliyor?" İnsan, hayatında oluşabilecek değişimleri hayal ederken hep yavaş yavaş olucağını düşünüyor ama değişimler hemencecik oluyor ve etkisi uzun sürüyor :) Hayatın değişmesi bana her seferinde aynı duyguları hatta bazen daha güçlülerini hissettiriyor..
    Bu bölümde çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi bir anda olan oluyor hayatın ve sen değişiyorsun çok değişik:-)

      Çok teşekkür ederim zeynep caaan hala bu seriyi okuyan var mı diye düşünüyordum yazarken arayı açtım ya ay içime bi su serptin ki sorma :-) :-)

      Sil
    2. Emin ol yorum yazmadığı halde bile okuyan vardır ;)

      Sil
    3. Var mıdır diyosun hihi olsa güzel olur ama inşallah vardır :))

      Sil
  2. ben en başından beri takip ediyorum şeyma'm, yazmaya devam et çok güzel yazıyorsun. bu bölüm diğerlerinden daha etkileyici olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bu bu kadar uzuun yazdığım ilk şey öykü mü deyim. Öykülükten koptu gibi ama neyse devam ederim tabi okuyan olsun yeter ki duygularım karıştığı zamanlarda yazıyorum hep bölümleri bazen sık sık bazen uzun ara açık. Ondan hep bir tereddütlü içim anlayanının olması çok güzel, iyiki varsın :))

      Sil
  3. bu bölüm bilimkurguya geçti yine bi deeee bence bu bölümde sen varsın yaaa kişisel yanii.
    bi de iyi ki yazıyosun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yakalıyoruz yani hehe bunda fazlasıyla ben varım elimin ayarı kaçmış bi de iyi biliniyorum demek ki hihih mutlu oldum :):)

      :)):))

      Sil
  4. gerçekten çok iyi devam ediyorsun bu bölüm ayrı bi etkileyiciydi :) pek çok cümlene bayılıyorum en başından beri bütün hikaye boyunca, bak cümle de kuramadım yaa :)
    ee devamı nerede bunuuun?
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeey bitirmişsin valla hepsini üüüf nasıl mutlu oldum ya senin düşüncelerin çok önemli benim içiin:))

      Hehe kurmuşsun ki cümle devrik olmuş ama ben devrik cümleleri ayrı bir severim bilirsin :))

      Devamı yazılacak çingusuuu :))

      Sil
    2. :))

      Merakla bekliyor olacağım ^.^

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar