Göz-bir kitap okundu-



Stephen King kitabı.

Tadaaa Stephen King'in ilk kitabıı.

Sizde telekinetik olup öç almak istiyorsunuz, içinizde benim gibi bir cadı varsa neden olmasın.:D

Şimdi en sevmediğiniz şahısları şöyle yamultup duvara çarpsak fena mı olur fikrindeyim ben.

Göz ise telekinetik bir ailenin kızını anlatan kitap. Telekinetik genlerden gelen bir şeymiş, yani göz rengi,kan grubu gibi falan.Değiştiremeyeceğiniz bir şey ve kız çocuklarında gözleniyormuş. Kurguya bak bizim kitabımızın baş karakteri olan kızımızda bir muhafazakar annenin kızı. Bu kelime de buraya ne iğreti durdu.Manyaklık derecesinde tutucu din konusunda.

Evlerinde bir dolap içinde de şimdi çok net hatırlamıyorum İsa veya Meryem olabilir ya da belki Hz. İbrahim ve koyun bile olabilir unuttum o kısmı ama. Kurbanla ilgili vahşice bir düşünce geçiyordu bundan eminim.Her neyse işte o dolabın içinde mavi ışıklandırmalı bir kutsal kişinin resmi var ve de anne vicdansız anne zalim anne kızını buraya gönderiyor suç işlediğinde. Neye göre suç kime göre suç?

Kızımızsa asosyal herkes onunla dalga geçiyor üç yaş akıl seviyesindeki şakalara kurban gidiyor.Su püskürtme,çelme takma vesaire.

Nereye kadar bu büyük gücü içinde tutabilirdi ki?

Kim o insanlardan intikam almak istemezdi ?


Sevgiyle kalıın :)

Not: Zaman geçince yazamıyor insan çabuk davranmak gerekmiş :)

Yorumlar

  1. benim ilk okuduğum kitabı Medyum du o da bu tarzdı zaten Stephen'ın (ben ona öyle derim yakınız biz ) pek değişmiyo ama konuyu çok güzel işliyo lisede onun gibi şeyler yamak istemiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmak istemişsindir sen de manyaksın hadi hadii :D

      Sil
    2. evet ama ajandaya yazdığım yazı alay konusu olunca bıraktım hep aile baskısı işte :D

      Sil
  2. geçen senin blogda Stephenın oyun kitabındaki kadın gibi dedim ya kitaplar karıştı sadistteki kadın diycektim :D sonra farkettim çok utandım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz anlamadıktı charlie kendi kendine utanmasaydın :D

      Sil
    2. sakın peşine düşüp araştırmayın :D çuf çuf charlie :D
      are you my mumy :D mumy mumy mumy
      taaam taaam gidiyom ben :D

      Sil
  3. Okuduğum ilk ve tek Stephen King kitabı.Gerçekten güzeldi. Özellikle o annesi kanımı dondurdu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annesi gerçekten ne kadar zalim gaddar bir kadın anlamıyorum bir insan kızına neden bunu yapar. Hayır zaten taaa en baştan sıkıntı var kadında belli de üç yaşından sonra kopmuş bildiğin.İstenmeyen telekinetik bir çocuk olmak,istenmeyen telekinetik bir genç olmak öyle bir sona sürüklüyordu. O gazete kitap vesaireden alınmış gibi gösterilen kısımlar. Gerçekten yaratıcı bir yazar Stephen King çok seviyorum ben :)

      Sil
  4. ah bunu keyifle okurum ben.
    :)

    bak bi de dean r. koontz oku bak.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyosun bu tarzı o zamaan :-)

      Hiç duymadım bu yazarı okurum tebi :-)

      Sil
  5. Stephen king i çok severim bunu da okuyacağım kesin :)

    YanıtlaSil
  6. şeymaa cep ve kara kule serisini okumalısın bi dee :) ruhlar dükkanı da iyi ama sonunu sevmedim onun ya çok basit bitiyor :) yeşil yol da harikadır. sadisti yarım bırakmıştım sevmediğimden değil de neden bilmiyorum :) filmi çok acayipti ama. gizli pencere de harikadır filmi ayrı harikadır :)
    evet evet stephen en sevdiğim korku yazarı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar