Usul -minicik öykümsü-



Yüzünü astı genç kız restorandan girerken içeri, vestiyerin çıkışa en yakın noktasına.

Güzeldi oysa.

Görücü usulü çirkindi ama.

Güzellik bakışta olmalıydı ne de olsa.

Benmari usulü eritilmiş çikolata gibi yavşak gülüyordu karşısındaki adam. Yayarak ve şapırdatarak yiyordu yemeğini.Karıncalar yuva yapsa kucağına cennete düştük derlerdi, ne büyük nimet.

Kız vestiyer görevlisini çağırıyordu birazını daha as yüzümün birazını daha.

Adam ayağına çarpıp duruyordu kızın, kız kaçtıkça. Çirkinleştiriyordu gülüşünü.

Bir sapıklık seziyordu kız, bir sapkınlık seziyordu masalardaki smokinli adamlar ve kürklü kadınlar.

Ne büyük uyumsuzluktu leopar desenli elbisesiyle gelen kadın. Dekoltesine kaydı bakışları görücü usulünün.

Kız gülümsedi. Ve bir adam eşlik ediyordu kadına, mendili leopar desenli. Kız tekrar güldü bu kez ağzındaki ılık sıvıyı püskürtmekten alıkoyamamıştı kendini.

Görücü usulü kıza baktı. Beğenmemiş olacaktı ki bu tavrı, kaşlarını çattı. Alnının ortasında deprem olmuş misali yarıklar oluşmaya başladı. Ekmek derdine düşen karıncalar dipsiz kuyuları boyladı.




Yorumlar

  1. böyle bir yazıya şöyle bir yprum yapasım geldi..
    yaş pasta yerken içinden kıtır kıtır ağza gelen çikolata damlası tadında bir öykü olmuş ^_^ bir solukta okunası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu nasıl güzel bir benzetme böylee amaa. :))
      Çok çok çook teşekkür ederiim :) :) :)

      Sil
  2. ama bu ne güzel ya.

    bi kere bak, yüzünü astı ve görücü usulü deyimlerini çok sevdim yaaa.

    hayal di mi bu.

    böle bi sahneyi ancak filmlerde görüyom ben yaa.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe beğendin miii bu daha güzelkii :):)

      :)

      Hayal hayal :)

      Ben de öylee galiba sanırsam bi de hayallerde işte :D

      Sil
  3. hehehe sevdim bu yazıyı :)
    aynenn devammmm!! (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ettim asllı cann :)

      Hehe sen seversin de devam olmaz mı daha güzelleri olur inşallah amiin :)

      Sil
    2. vallaa olursa sevinirim bu ara hikayelere fena sardım çünküüüü uzuunnn romanlar okumaya vaktim yok :(

      Sil
    3. çok yoğunsun sen ondan yazarım ki ben hihi kısa yazabiliyorum zaten ancak :)

      Sil
    4. bu arada şeyma senin yaş kaçtı??
      bir hikaye okuyorum şu an inanılmaz güzel yazan kızın kalemine hayran oldum! onlarca bilindik yazara şapka çıkarttırır. sana tavsiye edeceğim
      ama yaşın önemliii şimdiii (:

      Sil
    5. Yaşım yirmi bir benim ehe :-)

      Söyle söyle okurum ki pek severim yeni şeyler okumayı hele küçükler olunca daha bi hoş oluyo ki :-)

      Sil
    6. ooo sen ciddiii büyükmüşünnn (:
      ben niye seni böyleee 15-16larında gibi hissediyorum ki aceeeppp (:
      dur önce bitireyim bakalım sonu nasıl ondan sonra söylicemm :)

      Sil
    7. Di mi çok yok yaş aramızda :-D
      Ben öyleyim ya küçük gösteriyorum hep karakterden heralde görünüşümde öyledir ama :-)

      Bekliyor olucam o zamaan :-)

      Sil
    8. hehehee evet hatta neredeyse hiç yokmuşş (:
      1 en fazla 2 sanırım :)
      hehehe olabiler tabiii..
      yaaa şeyma biliyor musun daha hikaye bitmemiş. dün bir baktım bölümler bitti ama hikaye ortada kalmış. meğer yazarın sınavları varmışta sonunu getirememiş. şimdi yeni bölüm bekliyoruz heyecanla!

      Sil
    9. 92 liyim ben ve içimden en fazla birmiş gibi geldi :D

      Koreyle ilgili mi bu yoksa takip ettiğim bir kaç seri var öyle belki biliyorumdur bi çıtlatsana biraz :)

      Sil
    10. hehe için doğruları söylüyorr :))
      yk canım Kore ile ilgili değil ve blogta değil zaten (:
      heyecanlannnnn bananesiii :P :)

      Sil
    11. :)

      Anladıım ama heycanlandırıp kaçmacalar hehe meraklandım valla bitince söyle ama bak gözüm yollarda kalmasın :) :)

      Sil
    12. hehehe bu kadar heyecan yapıyorum ama belki de hiç sevmicen yanii :)
      öyleee cici bir hikaye değil çünkü.
      iyi kız kötü çocuk hem de çok çok çok kötü çocukkk
      ama aslında çok kötü olmaya zorlanmış kocaman kalpli ve kalbi olmadığına inanan çocukkk :)

      Sil
    13. Olur mu ya severim ben öyle şeyleri. Öyküyü severim temelde ki böyle duyguluysa daha da severim. Sevmemem için baya sıkıcı olması lazım olaylar olmayacak falan bknz Eylül. Allah ım bitmedi o kitap :D

      Sil
    14. bence sen o kitabı kitaplığın ennnn üst görünmez tarafına tık gitsin yaaaa :)))
      dur akşam sana atcam linki bakalım beğenecek misinnn :))

      Sil
    15. Onun yol o tarafa doğru gidiyor zaten bi taraftan yeni kitaplar alıyorum çünkü :D
      Akşam tamam bekliyorum akşamı o zaman ben de merak ettim nasıl bi şey hemen okuyup yorumumu söylerim sana :)

      Sil
    16. All bakalımmm :)))
      http://www.wattpad.com/26932879-yaramaz-%C3%A7ocuk

      Sil
  4. huhuu ben bu yazıdaki benzetme ve göndermeleri çok sevdim kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ettim kiiii :)
      yorumunu bekliyodum bi de ehhe :)

      Sil
  5. Çok şirin olmuş bayıldım okurkeen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy beğenmene çok mutlu oldum çok teşekkür ederiiim :)

      Sil
  6. yine şahane olmuş çinguu :)

    ay dün bi rahat bırakmadılar şimdi sakince hikayeyi okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öykücük bu tarz yazmak çok eğlenceli :)

      Hihi ben gelene kadar gelmişsin :)

      Sil
  7. gittikçe daha da güzel mi yazıyorsun acaba sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin mi çalıkuşusuum bu yazıları okumanı bekliyorum özellikle biliyo musuun :) :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar