Distopik Roman Okumaları



Merhaba blogcuuum;

Dün bloggerda gezinirken bir güzel etkinliğe denk geldim.

Her ay kitap okumaları düzenleniyormuş.

Ve bu ayın konusu distopik romanlarmış.

Tadından yenmez.

Bir başlangıç olsun dedim ve katılmak istediğimi bildirdim.

Biblio hemen cevap vermiş sağolsun çok mutlu etti beni.

Biblio'nun blogu: Gece Kütüphanesi

Benim okumak istediğim kitap Michael Ende'nin Momo adlı kitabı.

Yanına belki bir kaç kitap daha katarım bilmiiyorum.

Sadece kesin okumaya hevesli olduğumu yazayım dedim.

Katılımcılar:
  
Evet blogcum çok güzel kitaplar seçmiş diğer arkadaşlar da belki o kitaplardan da  bir  kaçını  okurum.İnsanın iştahı açılıyor o kitapları gördükçeee  :)

                                                                                         Veee sevgiyle kalıın...

Yorumlar

  1. Ne güzel etkinlikler var oh maşallah :D ben de bu aralar üniversite kütüphanesini sömürüyorum daa kitap önerilerine ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplar çok güzel kitaplı etkinlikler aşırı güzeel :D
      Ne tür kitaplar kız ben sana akşam uzuncaaa bir mail atıcam inşallah bekle beniii :D

      Sil
  2. İlginiz ve katılımınızla mutlu olduk. Ay içinde yazılarınızı ve yorumlarınızı da zevkle okuyacağız, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok teşekkür ederiiim kitabımı bitirdim bile yakında yazısını yazacağım :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar