Durum Güncellemesi: Huzurluyum


Selam blogcum;

Bu ara pek gelemedim. 

Uykuyla aram çok iyi bu ara ondan ama. Çok güzel uyuyorum kesintisiz. Biraz uyku ilacının işi ama işe yaramaları da iyi bir şey sonuçta. :))

Çılgınca düşünmeyi bıraktığımdan beri de epey mutluyum.

Her gün yeni şeyler öğreniyorum.

Güzel insanlarla karşılaşıyorum.

Dün mesela hazırlık sınıfımdan çok sevdiğim bir arkadaşımı gördüm sarıldık kucaklaştık. Pozitif enerjili insanlar yanımda olduğu için çok şanslıyım.

İnsanlar bana destek oluyor her yönden şanslıyım.

Bunun yanı sıra biraz çalkantılı olan durumlar da var  nihayetinde adaletin yerini bulacağına inanıyorum. Bu dünyada olmazsa ahirette o insanlarla hesaplaşacak olmanın güveni içimi bir parça rahatlatıyor.

Kitap okumalarım azaldı. Elimde okumadığım iki kitabım kaldı zaten hatta bir buçuk diyeyim.. Sanırım duraklama dönemimdeyim bayramdan sonra çok daha iyi  bu okuma işine döneceğim.

Bir de ödev işim var. Yaz okulunda da başıma ödev çıkardılar ama olsun neyse ki grup olma zorunluluğu yok.Bu sefer ödeve gereken önemi gösterip elimden geleni yapacağım.

Önemsiz insanları önemsemiyorum.Bu öyle güzel bir duygu ki sevdiklerim de beni üzmüyorlar.Bu yaz huzur benimle çok şükür.


Sevgiyle kalıın:)


Resim alıntıdır.

Yorumlar

  1. Kendimi buldum galiba biraz satırların içinde. Ben de huzurlu hissettim nedense.. Çok çok çok daha güzel günler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldin.Kendini bulmana sevindim kendime yakın insanlarla tanışmaktan gerçekten mutluluk duyuyorum :)
      Beraberce çok çok güzel günlere diyorum :):)

      Sil
  2. Hep huzurlu ol inşaallah Şeyma'm. Allah hep iyilerle karşılaşırsın seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah tüm iyiler iyilerle karşılaşsa hep ne güzel olurdu öyle en azından çok kötüler denk gelmese bize yani mükemmel değilizdir elbette ama ne bileyim işte ilk 100.000 gireriz diyesim geliyor :D

      Hep birlikte güzel günler görürüz inşallah Zeynep'im:)
      Sevgiyle:)

      Sil
  3. Huzur kokulu bi post :) özledim seni fıstık :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar