Bekleyenler


Her şey ama her şey öylesine yavaştır ki bu yavaşlığın sizi öldürebileceğini düşünürsünüz. Zehirli bir acelecelik damarlarınızda akarken sabır denilen erdemin demir parmaklıkları boğazınıza kadar dayanmıştır.

Bir nefeslik yer. Yerin dibinin de dibi. Ait olduğunuz yerden metrelerce uzaktayken ya da kilometrelerce veyahut tarifi mümkün olmayan ölçütlerce ne kadar özgür olduğunuzun bir önemi yoktur.

Bu böyledir.Her yer size cehennemdir.Her kelime boğazınızda düğüm, sizi size götürebilecek tüm yollar tuzaklarla çevrilidir.

Çarşaflı bir bedende bir eldiven çekiciliğinde gelir günah. Sıkılgan ve biraz da çekingen görünür gözünüze. Sinsiliğin bir yüzü masumiyettir bir yerde.

Diyorum ki sayfayı çevir bugün ben bende değilim, yerime imza atsın biri.

Diyorum ki bugün dinlemek vazifesi dahi olsa insanın anlamak bir kabiliyetten öte bir şey değildir.

Diyorum ki kapatalım tüm sayfaları ama bembeyaz yeni bir tanesini açmak olmasın bir sonraki adım. Kapatalım sadece. Öylece kağıdın mürekkeple bir olduğu bir kaç asır sunalım tozlu raflara.İçimize kokusu sinsin senelerin biz sadece susalım.

Diyorum ki ruhumuza bir doz da ben çiçek aşısı yapayım belki bu kez çiçek açarız.*

Susmanın muhabbet kuşu olmak dileğiyle...**

Sevgiyle kalın...

*,** :Didem Madak alıntıları

Yorumlar

Popüler Yayınlar