Vedalar, Elvedalar


Bilmem sonra nedense vazgeçtim işte.

Hayranlıkla izliyorum ama güzellikler getirsin dünya onlara.

Ahım yok hiçbirine. Kırgınlığım da kızgınlığım da geçti gitti.

Umarım bakışlarının buluştukları kişiler güzel kişilerdir.

Umarım harama değmez kalpleri.

İçimde bir kıskançlık yok diyemem. Bir insanlık hali. Üstünü örtüyorum ama bir gayretle. Hata işlemekten alıkoymak eli tamam bir nebze kolay belki ama gönlü hata işlemekten geri koymak öyle zor ki.

Bu yüzden içimizde süren bir gayret var. Dışımızda başıboş duruyorsak da.

Anlatmalı mıydım diye soruyorum kendime. Öyle garip bir his ki saç diplerinden ayak parmak uçlarına kadar. Öyle acayip ki imkanı yok anlatamazdım.

Böylesi güzel olduğundandır belki böyle oldu. Yol uzun tabi nerede nasıl olur bilmem her biriyle tekrar karşılaşacakmışım hissi. Görünce sarılmalar,  yapmacık çok özledimler, alelacele bir merhabaya gizlenmiş nezaket kırıntıları.

Hayat böyle işte bak herkes gidiyor. Biz de gideceğiz. Zaten durmak kokuşmuşluğun farkına varma riskini taşıdığından çok iyi bir şey değildir bizim buralarda.

Hayır umalım, hayır bulalım diyorum.

Ramazan güzel geldi değil mi? :)


Yorumlar

  1. Ya şu başlıklarınız yok mu, hele şu satırlar; "Umarım bakışlarının buluştukları kişiler güzel kişilerdir.Umarım harama değmez kalpleri" kalbimden vurdu beni. Kalemine sağlık :') Ramazan hayrolsun inşaallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederiim böyle hissettirebiliyorsam ne mutlu bana :):)
      İnşaallah diyorum.Sevdiklerimizle hissederek,anlayarak güzel bir Ramazan geçirmek duamız kabul olur inşaallah :)

      Sil
  2. Herseyde bir hayir vardır...ramazan guzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Hayrı gören gözlerden nasip olunduktan sonra. Ama insan aciz işte her şeydeki hayra odaklanmak yerine hayırdaki şerre takabiliyor.Bu da bir sınav neticede geçebilmek ümidimiz. Hayırlı Ramazanlar :)

      Sil
  3. Umarım bakışlarının buluştukları kişiler güzel kişilerdir.

    Umarım harama değmez kalpleri.
    bu söze bittim be Şeymam.
    Hayırlı ramazanlar :* benim nezdimde zor geçiyor ramazan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çook sevindiim :):)

      Allah'ım kolaylıklar versin ablacım ilk günleri atlatalım daha rahat geçer devamı inşaallah :)

      Hayırlı Ramazanlar koccaman sarıldım, öptüm :*:)

      Sil
  4. hımmm gidenler hımm evlenip giden arkadaşlar olarak yorumladım ben bunuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah ilahi dipidiip nerde evlenip giden arkadaş beaa biz daha mezun olmaklan meşgulüzdü onu da olamıyoruz gerçi de daha evlenmelere var ama gidiyolar işte sebep bol gitmek isteyene diğ miğ?? :))

      Sil
  5. Ne güzel yazılmış bir yazı her şeyin hayırlı olanı en güzelidir her şey gönlünüzce olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Evet her şeyin hayırlı olanı en güzeli hayırlı olanı kabul etme gücü de varsa oh mis gibi. Her şey gönlümüzce olsun diyelim :)
      Kocaman sevgileer :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar