Nisan

 


Esirgeyen ve bağışlayan Allah'ın adıyla.

Gökyüzüne bakıp bir derin nefes almak.

Ne büyük nimet.

Biliyorum onlarca tutulacak el var. Onlarca güldürülecek yüz. Onlarca üşüyen avuç. Onlarca muhtaç, yüzlerce aç.

Kalbimin unutkan oluşu beni incitiyor. Türlü lezzetlerden türlü lezzetlere yuvarlanırken şükrün eksikliği yırtıcı bir sessizlik.

Sevgiye aç. İlgiye aç. Doymak bilmez. Mütemadiyen aç. 

Biliyorum ki her yaşanan bana bir hiza vermek içindir. 

Yoldan çıkmaya meyletmişimdir, dönmem içindir.

Durmuşumdur ilerleyebilmem içindir. 

Geriye doğru gidiyorumdur durdurulmam içindir. 

İmtihan dünyasıdır bilirim.

Bir damla olarak başladığım bu seyahat bana okyanusu gösterdi.

Hissetmek istiyorum.

Çünkü yaşamak böyle bir şey şaşırarak bütün ufak görünen şeylere.

Hayranlık duyarak.

Haşyet duyarak.

Çünkü yaşamak merhamettir.

Benim merhametten eksik yanım çok.

Allah'ım sen merhametinle bağışla beni, beni tamamla.

Benim diyecek sözüm de yok gerçi.

Biliyorum kimsenin aklına gelmem Sen olmasan.

Biliyorum ki benim yerim bellidir. 

Acizlik.

Eh olsun o kadar.

Geldik yine gitmek için.

Sevgiyle.


Şeyma

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar