Ben Kimim ~5~


Ben Neredeyim...

Annemin beni sinir etme kabiliyeti şaşılası düzeye ulaştı.

Buraya geldiğim günden beri her akşam ve sabah arıyor. İnanabiliyor musunuz neredeyse 17 olacağım ve bu ilk yatılı okul tecrübem değil.Yemek yedim mi, iyi uyudum mu,oda arkadaşlarım nasıl, öğretmenlerimi sevdim mi bir sürü soru zinciri hem de her gün iki kere. Hafta sonu gelmeden önce bu aramalar beni çıldırtacaktı.


Okuldan ve yurttan bahsedecek olursam eğer, yurda annemle beraber giriş yaptık. Odama kadar beni bıraktı. Şunlarını şuraya bunlarını buraya koyarsın diye bir takım taktikler verdi. Oda arkadaşlarım o sırada odada yoktu annem buna çok içerledi. Biliyorum anne işte diyorsunuz yine de ilginç bir şeylerin döndüğüne emindim annem hiç böyle olmamıştı. 17 yıllık evlatlık kariyerimdeki tecrübelerim kulağıma değişik bir şeylerin yaklaştığını fısıldıyordu.

Oda arkadaşlarım Kiraz ve Selin. Kiraz içine kapanık bir kız, gamzeleri var ve tabii çok sevimli bir gülüşü. Neredeyse beline ulaşan uzun saçlarıyla göz kamaştırıcı güzelliğine de değinmeden edemeyeceğim.Bunlar gerçek mi diye sormuştum yemekhanede tam arkasında beklerken. Küçük bir kahkaha kaçırmıştı minik dudaklarından.Çok sevimliydi evet tamamen gerçek derken. Selin dışında çok arkadaşı yok üç beş kişiyle merhabalaşıyor. O da yeni gelmiş sanırım.Selin biraz çıtlattı ismiyle ilgili bir kaç sorun yaşamış. Hani şu her şeye gülmeye odaklanmış boş beyinliler yüzünden. Annem bunları okusaydı bana çok kızardı.Belki de hak verirdi bu sıralar annem hakkında hiç bir şeyden emin olamıyorum.

Selin şen şakrak bir karaktere sahip.Okulun popüler kızı. Herkes ona hayranlıkla bakıyor. Lise 1 den beri bu okuldaymış okulun en tecrübelilerinden, herkesi tanıyor.

Bana okulu ve yurdu en ince ayrıntısına kadar gezdiren kişi Selin'di. En ince ayrıntı kısmında  fena halde yanıldığımı daha sonra öğrenecektim. Gölgem ah onu anlatmayı nasıl unuturum.Aynı sınıftayız. Selin'le acayip yakınlar.Bu arada Selin 5. sınıfta. Bunu bana söylediğinde gözlerimi fal taşı gibi açıp 5 miiii diye sormuştum.Eğer bir meslek seçemezsek kendimize uygun bir meslek bir sene daha bu okulda yatılı eğitim görebiliyormuşuz. Yatılı dershane gibi diye düşünmüştüm yine yanılmıştım ilk haftalarım yanılgılar içinde geçecekti.

                                       Ben Kimim 5- Ben Neredeyim...


Ben Kimim 1
Ben Kimim 2
Ben Kimim 3
Ben Kimim 4

Yorumlar

  1. Merak uyandıran bir bölüm olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemli oldu bu bölüm bakalım bi dahakinde bitecek mi gizemler yoksa daha da mı karışacak düğümler hehe az sonra desem tam olcak şimdi :DD

      Sil
  2. hmm neresi orası neresii? doğaüstü yetenekleri olan kişilerin eğitildiği bir yer mi ki :) bak ben de gelsem ya oraya ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğaüstü hmmm bakalım ne çıkacak bu okuldan normal hayatın keşmekeşinden uzak bu okulda neler dönüyor olabilir ki? Göreceğiz neymişmiş bakalım.Hihihi;)

      Sil
  3. cidden canım ya nasıl bir okul burası bi de hangi şehirde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi şehir bunu düşünmemiştim sen bu soruyu sorana kadar bi dahaki bölümde değineyim bu mevzuya.Yersiz yurtsuz olur ama böyle yerler çoğunlukla. Harry Potter ın çeyrekli olan tren istasyonu gibi arada sıkışmış bir yer mi yoksa bir dahaki bölümde :))

      Ay heyecan yaptım böyle iyice hemen yazarım inşallah :))

      Sil
    2. hadi bakalım bekliyorum okulun nerden nasıl bir okul nasıl bir eğitim veriliyor merak ettim :)

      Sil
  4. annene kızma Ahla, bazen tedirgin olabiliyorlar işte naparsın :) çokça araması ondandır belki :) kiraz daha iyi, onla arkadaşlık etsin bence :) ya burası ne okulu, bir gizemi var ama ne?

    YanıtlaSil
  5. hihihi acayip sıkıyolar bazen ama:D


    geliyor gelecek çingum heyecanlandırdın beni ama:)

    YanıtlaSil
  6. huhuuu :D oda arkadaşlarını sevdim :) ahla bence onlarla iyi anlaşacak ama sürprzler de çıkar gibi neysem devam ediyorum güzel güzel :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar