Bugün Ben -öykü-



Bugün hava biraz bulanık. Hışırtılar çıkararak yürüdüm dökülen yaprakların üzerinde.İşlerimi halledip erkenden döndüm eve.

Bugün ben biraz bulanığım. Yemek yapmak istedim ama soğandan bir milim şaştı bıçağım. Belki onun da yaşardı gözleri,göremedi soğanı.Belki bıçağın göz yaşlarıydı benim kanım.

Hiç telaşlanmadım suya tuttum elimi.Ruhu üfledi babannemin,hiç acımadı.

Yara bandını açtım,bunları tek elle açmak neden bu kadar zor diye söylendim kendi kendime.Yapıştırdım sonra pamuklu yer kesiğin tam üstüne,işte oldu.

Televizyonu açtım sonra. Yok, izleyecek bir şey yok.

Kapattım televizyonu,bilgisayarı açtım. Facebookta bir şeyler beğendim.Kuzenim yeni sevgiliyse fotoğrafını eklemiş Allah tamamına erdirsin diye yorum yaptım,sonunda gülücük. Son ikisine de aynısını demiştim.Kendimi tuhaf hissettim.Sonra facebook sesi geldi bilirsiniz işte, beğenmiş yorumumu amin demiş.Aynı ötekiler gibi.Acaba o da tuhaf hissetti mi kendini? Sormadım.

Twittera baktım beni takip etmeye başlayan üç kişi var. İkisini takip ettim birinin tipini beğenmedim. Hem takip ettikleri de kızdı hep,kesin sapıktı bu sapık.

Balkonda kuşları saydım. Şimdi geçenle beraber on iki.Son akşam yemeğine davet ettim kuşları.Balkona döktüm ekmek sepetindeki kırıntıları.Bir kaçı geldi sadece,vefakar havarilerimi fotoğrafladım.

Bugün ben böyleydim  içimden geldi,sana yazdım.Bugün ben böyleydim,içimden sana geldim,duymadın.


Yorumlar

  1. ne güzel günmüş ne güzel anlatmışsın.
    :)

    babaanne üflemesi. çok sevdiim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkiler gibi günlük kesit oldu bu ehe.
      :):)

      :))

      Sil
  2. içimden sana geldim duymadın :)
    Bir öykü beklerken 2 tane gördüm nasıl mutlu oldum sevgili dost bunu da çok çok çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel yaa :) Normal olayları senin dilinden okumak ayrı bir güzel :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar