Ilgın Olmak #1



Merhaba;

Merhaba anlamının biliyor musun? Farsça kökenli bu güzel selamlaşma kelimesi benden sana zarar gelmez anlamına gelir. Sana bu hitapla yazmaya başlamamın altında yatan sebep de budur işte. Benden sana zarar gelmez az konuşsak olur mu?

Adım Ilgın.

Çok yaşlı sayılmam acayip genç de değilim. Teyzelerin kızım dedikleri yaştayım hala. Ama sorarsınız şimdi siz hangi teyzelerin? Otobüste yer verdiklerimizin hani günden gelip güne giden teyzeler, kırklı yaşın sonları ellili yaşların başlarındaki teyzeler işte.

Orta yaş sendromuna adım adım yaklaşan yirmilerin kızlarından biriyim.

Oje sürdüğüm zaman kurutucusunun da yanımda olmasını isterim.

Saçlarımı saç kremim olmadan yıkamam ve evde olduğum günler saçlarımı asla taramam.

İki düzleştiricim bir de maşam var. Maşayla bakışmak dışında bir şey yaptığımız yok ama düzleştiricilerle aram iyi oldukça iyidir.

Sabırsız biriyim. Beklemek denilen şeyden ne maksatla olursa olsun hoşlanmadı benliğim.Bu sebeple her yere dergilerle giderim bilim dergileri,moda dergileri,magazin dergileri falan. Okumaktan ziyade resimlere bakarım hızla çeviririm sayfaları. Fotoğrafik bir hafızam olsa ne güzel olurdu diye düşünürüm.

Çabuk taşarım. Saman alevi gibi değil ama bu daha çok bir evin tutuşması gibi önce kibrit sonra kağıt sonra perde, korniş,koltuk, kanepe, ev.

Bir pire için yorgan da yakarım gerekirse huylanıp da kaşınmanın alemi ne hem.Yorganlarla aramda pek iyi değil genel olarak ağırlık yapan hiç bir şeyi sevmem.

Çok zeki sayılmam ama zeki insanları severim.Zekiyim diye kasım kasım kasınan insanları sevmem. Kendini zeki sananları da sevmem.

Genel olarak temizlik yapmak hobilerimin arasında değil. Dağınık yaşamaktan hoşlandığım da söylenemez o konularda arada bir yerlerdeyim.

Yere burnu düşse almaz denilen gruba da giriyorum bazen. Hızırın tesbihini kaldırmayan gurup da beni çok sever mesela. Benziyoruz çünkü eee deli deliyi para parayı çekiyor madem tembel de tembeli çekiyor bir şekilde. Bizim neyimiz eksik.

Figen'i aradım cevap vermedi. Gittim kafeye bir çay istedim,açtım gazeteyi. Kafenin kendi gazetesi her masaya koyuyorlar ya hani onlardan. Kızlar kavga etmiş hem de kanlı bıçaklı. Bir kız da bir kıza mı aşık olmuş neymiş tövbe estağfur o da nesi. Sonra birileri evlenmiş, maç mı varmış neymiş ne zaman bu akşam mı kimle kim bana ne canım.

Biri sevgilisine kızıyor telefonda yok gelecekmiş de gelmemiş mi ne olduysa kızın cinleri tepesinde fır fır dönüyor.

Kız muhabbeti yapan birileri de tam arkama denk gelmiş. Bir de bana bakmıyormuş gibi yapıyor ya abi diyor oğlan. İşte o noktada benim kablolar kopmuş patlattım kahkahayı.  Herkes bir döndü baktı noluyor falan diye Figen geldi tam o zaman.İşte tesbihini kaldırmadım ama geldi hızır.Hal hatır sordu sarılma faslından sonra.Dedim hadi kalkayım ben önce Hızır iki mağaza gezelim.Şaşkın şaşkın baktı önce sonra kabul etti,şükürler olsun. Böylece olay mahalinden çabucak uzaklaştım.

Sonra muhabbetimize kaldığımız yerden devam edelim dedim  ama gitmedi elim klavyeye sana iki satır yazamadım.

Sana benden ve günümden bahsettim işte başka ne hakkında yazsam bilemedim.

Her neyse benim adım Ilgın tanıştığım insanları benimle tanıştıklarına gerçekten memnun etmek isterim.

Bunu deneyebilir miyim?

Yorumlar

  1. O zaman hoşgeldin Ilgın :)
    Anlat bakalım yaşadıklarını düşüncelerini kızdıklarını sevdiklerini muhabbetlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgın'la tanıştığınıza memnun olursunuz inşallah hihihi :))

      Sil
  2. Merhaba sevgili dost :) Merhaba'nın anlamını ben nerde okumuştum düşüncesi 2.paragrafa kadar terketmese de çok sevdim öykünü kız sana biraz benziyo ama dergi kısmı değil Figen bana benzeyecek mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgın bana ne kadar benziyorsa Figen de sana o kadar benzer sevgili dost konuşturmadık bile Figen'i ama daha bir umarsız tip bu Figen baksana alışveriş deyince hiç bir şey sormamış niye kalkıyoruz dur az soluklanayım derdim ben olsam ama sen olsam hııım du bakiim seni de böyle sürüklemek kolay aslında hadi kitap bakmaya gidelim demek lazım ama :D

      Sil
    2. evet mağaza diyince çok istekli olmuyom ama kitap diyince dünyanın öbür ucuna sürüklenebilirim :D

      Sil
    3. Herkesin bir zaafı vardır :D

      Sil
    4. benim bütün zaaflarımı biliyosun :D

      Sil
    5. Benimkiler de sende sevgili dost aynı savunmasızlıktayız birbirimize karşı :D

      Sil
  3. Yorgan ayrıntısına bayıldım. :)) Hiç ağırlık yapmıyordu şu ana dek, düşündürdün ya beni akşam akşam. :D Ilgın'la da tanıştığıma memnun oldum. Sevdim hikayesini. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bana hep yapar oysa ki ama ben severim aksine ama bazısı kışı hiç sevmez ay kat kat giyiniyorum ay kalın yorgan örtünüyorum diye mızmızlanır Ilgın da onlardan. :D

      Devamını da seversin inşallah araftaki glikozam beniim iyi ki geldin :))

      Sil
  4. ne güzel.
    öykün gelmiş senin iyice.
    ılgın.
    ne güzel isim.
    baktım.
    bi ilçeymiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ağaçcık ismiymiş bir de.
      Kız ismi olarak kullanılırmış.Hatta bir arkadaşımın arkadaşının isminin -facebookta cidden bu isimde biri var mı diye ararken- Ilgın olduğunu öğrendim.
      :))

      Öyküm gelmiş iyice benim eveet :)):))

      Sil
  5. Ilgın ne güzel isim :) yeni hikaye. Çok güzel bir başlangıç olmuş, dur devamını bulayım yazdıysan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu yazmadım ama elimizde başka öyküler var çingusuuu :D Eheheh pazarlamacı gibi oldu bu da şimdi öhöm ne desem bilemedim Ilgın bu aralar kayıplarda :D

      Sil
    2. ayy öyküler eveet dur unutmadım aklımda :) geleceğim okumayaa ;) ılgın geri dönse güzel olabilir ben sevdim bu arada :)

      Sil
  6. ılgın'la tanıştığımıza memnun olduk :) ne güzel anlatmış kendini. bakalım devamında ne olmuş diyorum ve ikincisine ışınlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da çalıkuşusuyla tanıştığı için memnun olmuştur eminiim :)

      İkincisi bir başka oldu Ilgın iç dünyası oldu :D

      Sil
    2. degişik bişi olmuş ama çok hoşuma gitti..
      Ilgın.. nerden aklına geldi bu isim.
      huzur veriyor böyle sesli söylerken
      :)

      Sil
    3. Direk karşındaki kişye hitap edince farklı oluyor bir olayı anlatmakla çok farklı hissettiryor, bilmiyorum yazmak eğlenceli okumak da öyledir inşallah diye devam ettiğim sericik :)
      Ilgın ismini önceden duymuştum ve yazmak için bir karakter lazım oldu böyle birine seslenir tarzda yazınca da bu isimde karar kıldım. Seviyorum bu ismi :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar