Bitmek ve Başlamak Aynı Kelimeler, Yargılar ve Yetişme Telaşı

 Sevgili blogcum,

Yazı yazmanın iyileştirici bir gücü var. Yaşarken fark etmediğin şeyleri fark ediyorsun. Oturdum iki satır yazıyorum. Gördüm ki hayatları hakkında detayları paylaşmaktan kaçınan insanlar benim hayatımın detaylarını öğrenmek istiyor. Kalp iki taraflı açılır oysa. Bağ iki taraflı kurulur. Alınır evet ama verilir de. Bugün durduğum bu noktada kendimi yargılanmış hissediyorum. Yine de bunu gördüğüm için memnunum. Çünkü hayatının her kararını öyle ya da böyle kendin veriyorsun. Kimseyi suçlamaya hakkın yok. Bir yetişkinsen eğer ya suyun akmasına müsade edersin ya da suyun yatağını değiştirirsin ki başka yöne aksın. Benim içime akan sular başkalaştı. Çünkü blogcum sevmek her halinle sevmektir. Ve H.'nin dediği gibi belki de: "kalbinde yerim neresi diyenler o kişiyi kalbinde nereye koyduğuna baksın." Öyledir. Samimiyet turnusolü olarak gönül kontrolü. 

İçimde durulan bir yer var. O yeri seviyorum. 

Gerçekten hayret ediyorum habire aynı duvara vurup durmak niye? Önceden şöyle anlatırdım bunu. Kanatlarını yolup hadi şimdi uç, istediğin kadar uzağa git, seni tutan yok denmesi. Ama kanatlarım yok. Ama kanatlarım güçsüz. Ama bura çok yüksek. Şimdi kanatlarım var, kanatlarım güçlü. Yine de beni çekiştiren bazı gerçekleri reddediş.  Sonra silkeleniş. Kabulleniş. Sonra yola koyuluş. 

Hayat biraz böyle yapamadıklarınızla beslenen bir vampirler sürüsü. Taze kan ihtiyacı. Herkesin hayatı kendi hayatıymış.  Herkesin gözyaşı kendine. Bu böyle. 

Kimseyi suçlamıyorum inan ki. Ben biraz geç büyüdüm. Ondan anlatmadan duramadığım bu hikayeyi ağzımda çevirip duruyorum. Tükür bu hikayeyi. Ya da yut. Sindir iyice. Yapamadım blogcum. Olacak bir gün biliyorum. Kabul de ediyorum. Beni kendi yöntemiyle seven bir sürü kişi var. Ben de onları kalpten seviyorum. Şikayetçi değilim. Sadece yaşayıp gidiyorum. 

Sana anlatacak çok şeyim var. Başka evlerde misafir edildiğimi. Sıcak karşılandığımı, sevildiğimi, düşünüldüğümü. Başkalarının rahatlığında aradığım şey bu evet, bu açıdan böyle olmak istiyorum dediğimi bilmeni isterim. Durmadığımı, sarsıldığımı, titrediğimi, öğrendiğimi...

Samimiyetle...

Şeyma


Yorumlar

Popüler Yayınlar