yok şehri'ne ne oldu?


onun hakkında hiç birden emin olamamak sinir bozucu.Neden o çocukların peşinden gitmek zorunda kaldıki.Size söylemiştim yaşam süremiz Var şehrinde yaşayanlara göre çok çok kısa ve şimdi benim bu kısa süreyi geçireceğim yaşam arkadaşım en emin olunamaz yerde.
Korkum üç misline beş misline çıktı aklım darma duman. Ne yapacağımı bilmiyorum,hiç bir şey yokmuş gibi günlük yaşantıma nasıl devam edeceğimi bilmiyorum.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
sonrası...




yorgun ve hayalkırıklığına uğramış olmak aah  nasıl saçma kaygılarım var bi bilsen ruhum bu kadar ağırlaşmayı ne zaman becerdin bilmiyorum sanki bir rüyadayım hala uyanmayı br türlü beceremiyorum.

habersizsiniz siz her şeyden sondan başa doğru gidince bir önemi kalmazmış anlatılanların bunu burada öğrenmeme rağmen uygulamak da zorluk çekiyorum.

nerde miyim ah tahmin bile edemezsiniz. ne saçmalıyorum değil mi burdaki hava beni kötü etkilemiş olmalı. burası çoğul şehir hakkında en çok haber aldığımız şehirlerden biriydi. burda olmak bizim gibi kapalı şehirde yaşayan sıkışmış ruhlar için bulunmaz nimettir inanın ben şanslı kişilerdendim. var şehrine giden o zamanlar müstakbel şimdi gerçekten hayat arkadaşımın başarısı bize bu ödülü sağlayan şey. Yok şehri şimdi güvende ve o üç çocuk da şu anda burda önce o şehrin büyüsüne kapılan bu üç küçük afacan sonra kötü yönleriyle tanışmış Var şehri nin batı girişi karanlık varlıklar yaşam alanıymış. şimdi Var şehri ni ele geçirmek için ayaklanma çıkarmışlar. duyduğumuza göre  yok şehrinin duvarlarına görünen bi kapı yapılmış ve şehrin kuralları hakkında bilgilendirilen kişiler yok şehrine kabul ediliyormuş. .

Yok şehrinin fazla güvenliği Var şehrinin güvenilmez yapısı ve Dosan ın o çocukları büyük tehlikelerden çıkarıp buraya getirişi.(Dosan benim hayat arkadaşımım ismi oluyor ona buraya gelince bir isim bulduk banaysa hala arıyoruz yok şehrinde isimlere ihtiyacımız yoktu evet)

Çoğul şehir burda çok fazla insan yaşıyor tek olan tek şey sahip olduğumuz ruhlar bedenlerimizin kopyalandığı garip cihazlar bile var. Saçmalık ruhlarını yıpratmaktan başka bir işe yaramıyor yine de buranın modası her gün birbirlerini şaşrtmak istiyorlar, elli yaşındaki bir kadını 16 yaşındaki haliyle görüyorsunuz bi gün  kopyalayıp depoluyorlarmış dediklerine göre en şaşırdığım şeylerden biri. Gerçek bir çok olay yaşanıyor ama çoğu kişi bunlardan bi haber kulaklarına taktıkları küçük mıknatıslarla ve gözlerine taktıkları minik şeffaf şeylerle gerçek olmayan şeyler izleyip dinliyorlarmış. herkes aynı şeyden bahsederken etrafı kolaçan etmek çok az kişinin uğraşı olmuş. yine de istediğimizi yapabildiğimiz mutlulukla yaşayabileceğimiz bi şehir. kafamıza göre arkadaşlar bulmamız zor olmadı.burdaki düzene  göre zevk alarak yaptığımız işlerimiz var.

gerçekten bu olayların başlangıcında böyle olacağını asla tahmin edemezdim. şimdi bambaşka bi yerde ve çok daha mutluyum. ve o kaçan çocuklara minnettarım bile diyebilirim.
bir öykü denemesi-dünyada bir yer bitiş-
not: sayfalarca şey yazdım bitmiyo inanın bitiremiyorum bi türlü garip sokak nasıl bitecek ondan da şüpheliyim. size o yazdıklarımın minicik kısmını ve az önce yazdığım kısmını veriyorum. yoksa sayfalarca uzayacak bu hikayemsi sıkmak da istemiyorum. umarım tatmin edici olabilmişimdir hiç emin değilim hatta ben bile şaşırdım niye la niye böyle bitti dedim kendime. asıl kurgumda baya yaydığım için kısa kesmenin yolunu böyle buldum galiba. kore dizileri neden kötü sonlarla bitiyor omo azıcık anlıyor muyum ne senarist bitirmeyim diye sona kadar zorluyor sonra küt keskin bitiş mutlu son pislik bakışlar eee hiç bi şey açığa kavuşmadı. ne uzun not oldu bu tamam sustum görüşmek üzereee....

Yorumlar

  1. karanlık fantazi bir öykü bu. işte o distopya denilenlerden. gayet de iyi.

    yeni daha uzun da yazıyorsun ha ne güzel.
    artık başka öykülerle devam edersin madem alıştı elin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm distopya bak bunu sevdim :)
      iyi mi olmuş cidden mii çok sevindim ya ben buna :))
      başka öyküler mmm neden olmasın alıştım da sayılır otobüste yazıyorum artık yol çok uzun da malum :)

      Sil
  2. Heey niye bitti ki böyle olabilemez *.* Kore dizilerinin sonunda hissedilen o buruk his..

    Gerçekten güzeldi keşke daha uzun yazsaydın Yok şehrini sevmiştim..

    Neyse bir dahakine daha uzun yazarsın, alıştırma yapıyorsun şuan :)

    Yeteneklisin. Ama yazmaktan korkma, kendini kısıtlama, özgürce yaz. Uzun olursa sıkar mı falan diye düşünme. Kendini serbest bırak yazarken, o zaman daha verimli olur ve ne kadar uzun olursa olsun sıkmazsın ^.^ Fantastik, deep çingumun dediği gibi distopya türü, özgür bir tür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buruk hiiis eveeet:)
      evet bu deneme daha denemeler olur onları uzun tutarım çingum tavsiyelerin için çook teşekkür ederim onlara sıkı sıkı sarılacağım çünküm:))

      Sil
    2. Rica ederim ama tavsiye verecek kadar iyi değilim henüz, sadece kendim ne yapıyorsam onu söyledim işte :)

      Sil
    3. :)))mütavazı çingum beniiim:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar