yok şehri tehlikede!!!

      bu resmi neden koydum bilmiyorum, daha sağlam durmamı sağlayan resimlerden biri bu. dayan varlığım sağ çıkacaksın bu savaştan der gibi belki de zevk alıyor değen yağmur damlalarından kim bilir farklı anlamlar çıkarmak bizim elimizde:))


Yok şehrinin varlıklı insanlarıyız biz. Dışarıdan görünmeyen şehrimiz için dışarıyı göstermeyen duvarlar inşa edilmiş kendi yokluğumuzda yaşayagelmişiz asırlardır. Şehrimizin yokluğu şu zamanlarda tam bir muamma. Var şehrinde sürekli adımız anılırken nasıl şüphe etmeyiz yokluğumuzdan. Güvenlik kuvvetleri hakkımızdaki dedikoduları yok etmek için var güçleriyle çalışıyorlar. Ama biz yine de korkuyoruz ya şehrimiz var olursa?Bir var'lığın esaretine düşmemek için atalarımız tarafından kurulmuşken şehrimiz,biz yeni nesil nasıl olur da koruyamayız şehrimizin yokluğunu.

Ben mi kimim?

Ben yok şehrinin okullarında çalışan bir öğretmenim. Buradaki çocuklara şehrimizin yıkılmaz kanunlarını,yaşamak için kendimizle yaptığımız deruni savaşı tanıtıyorum. Yalnızca iki yıl benimle ve arkadaşlarımla olan bu çocuklar sonrasında tanıttığımız bu deruni savaşa giriyorlar. Ve okul bittiğinde çok azı iki yıl geçirdikleri öğretmenleri hatırlıyor. Üzücü.

Böyle anlattığıma bakmayın mesleğimi elbette seviyorum. Zaten biz doğmadan önce yetenek levhalarımızın köşesine yazılan mesleklerimiz kısacık ömre sahip olan ruhlarımız için biçilmiş kaftan. Yine de burdaki herkes kendi mesleğinin dışında bir çok yeteneğe sahip tıpkı var şehrinde olduğu gibi. Onların bizden üstün olduğunu asla düşünmedik,düşük yetenekleriyle ele aldıkları işlerde deneme yanılma yoluyla başarısızlık denen kavramı tatmaları onları bizden üstün kılmıyor bence.Biz üstün yeteneklere sahip olduğumuz meslekleri yapıyoruz. Bu yüzden burda hiç bir iş aksamıyor. Ve burda sert kanunlarla herkes ahlaklı,arlı, hırlı...

Ve şimdi var şehri büyük gizemlerle dolu görünüyor, meraklı gözler var şehrini görmek meraklı ayaklar var şehrini adımlamak istiyor. Bilinmeyenin dayanılmaz çekiciliği.

Şimdiki nesle kadar hiç kimse bir başkaldırıda bulunmadı evet yüzyıllardır bu topraklarda hüküm süren yok şehri şimdi büyük çalkantıda. Geçen dönem öğrencim olan üç çocuk şu anda var şehrinde ve tahminlerimiz varlığımıza dair dedikoduları onların yaydığı yönünde.

Hem onlar adına hem şehrimiz adına korkuyoruz.

bir öykü denemesi- dünyada bir yer-

not:) sessiz gemim senden etkinlenmiş miyim biraz ne :):)

Yorumlar

  1. Ya bu yok şehri nerede şeyma tarif et de bende gideyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz görmek nasip olmadı yok şehrini yokluğun duvarları yıkılamadı henüz devam edersek beraber yıkıp görürüz nerde olduğunu belki de kim bilir?:))

      Sil
  2. geldim gördüm gittim yine geliycam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak gelmişsin benden önceee gel gel yine gel:))

      Sil
    2. delüüüüüü.
      :)
      ne rahatsız etmesi beee tey allam yaaaa.
      :)
      rahatsız edebilirsin hihihi.
      :)
      n. narda, deep gibi deyince zaten senin yazın kötü, öykülerin kötü demek istemiş ki.... hah hah hah haaaaaa.
      :)
      allam ya zaten iyi yazıyorsun kiiiii hafııız.
      :)
      n.narda iyidir, o da bizdendir.
      ama bu iyi biş mi bilmem artık onun için kikiriki.
      :)

      Sil
    3. omo omo baak böyle güleceğimi bilemedimdi ki :))

      iyi demiş tabisii büyük iltifat ama o yorumuma demiş "ki" lerini çarptım ya ondan sanırım eheehee:)))

      aay du bi dakka ne ka çabuk cevap yazdın böyle sen yaa bak ne diyceğimi bilemedim tamam o vakit içime su serptin su valla biraz paranoyak bi yanım var da beniim tenk yuuu:))

      Sil
  3. hımm, giriş-gelişme iyi. Bir de devam et bitir, oh fantastik novella.

    Devam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiimm bitiricem inşallah devaaam:))

      Sil
    2. ooo dedikodunun sahşbş de burdaymış,mösyö Deep :)

      Ki'lerinde ve diğer yazım şekillerinden bahsetmiştim tabi ki de! Aşk olsun mösyö, bu matmazelin kalbini kırmayınız,ben size hiç bir zaman öyle demedim, yazdıklarınız hakkında. Sadece daha iyisini yazabilecğini biliyorum,dedim. Ama tercih senin, blog senin. Üstelik yazdıklarının büyük kısmında ince göndermelerin var.

      Sil
  4. n.narda.

    allam biliyorum kiii.
    :)
    ne kalp kırması ama ama seni güldürmek için öle dedim kiii.
    :)
    duuuur seeeen biraz daha ince göndereyim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok incelmeyiniz mösyö, kırılırsınız felan,allah korusun sonra işin yoksa doktor ara :)

      Neyse Şeymacımın yerini kalabalıklaştırmayayım. Bi kere meslektaşım çıkacak o. Oradan torpilli. Kuzum Şeyma,hangi dal bakiim seninki?

      Sil
    2. :))) ooo sohbet koyulaştı unuttunuz beni sandımdı:))
      bak torpilim de var benim deeeep :))
      bilgisayar benim mini mini birken nası bitecek bu dört yıl diyorum amaaa:))

      Sil
    3. Biter,göz açıp kapayıncaya kadar. Sadece uzatma okulu ve ekstra donanıma sahip olmak için çabala. Malum ekmek aslanın midesinde artık,:( rakiplerden bir adım ilerde olman lazım.
      Selamlar.

      Sil
    4. herkes zaten kursa gttiklerini bildikleri programlama dilleri falan anlatıyo gözüm korkttu çok çalışıcam inşallah sıkı sıkı sarılıcam derslere bulabildiğim her kaynağa:))

      Sil
  5. bak ama bu öykü fantazi öykü olmuş. distopya öykülerinden. devamı yok muuuu bununnn.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Resim çok hüzünlü amaa..

    Ama amaa, bu ne güzel öykü böyle.. Çok anlamlı şeyler var içerisinde.. Kendimi Yok şehrinde hayal ettim, tam bana göre ^.^

    Fantastiğe bayıldığımı biliyorsun değil mi :)

    Etkilenmek ne kelime Şeyma, beni aşmışsın diyorum ve devamını merak ediyorum :) Var mı devamı, hı?

    Du bakıyım yazmışsındır belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. omo buna yorum yapmamışım ya:OO

      bilirim ki bilirimkiii :))
      bu kısma bittim beeaa böyle bi havalandım da of be çingum ne demek beni aşmışsın esin kaynağım olur mu öyle şey cık olmaz olabilemez mahzen ini biliyoz o ismini söyleyebilemediklerim :))öykümsülerime devam edicem ve seninkileri de baştan alıp okuycam inşallah sistematik yapıım da deep gibi böyle geri kalmayım gündemden:))

      Sil
    2. Hahaha :D Alemsin çingum ^.^

      Sil
  7. Senin hikaye denemelerini okuyunca bir garip hissediyorum ya.. Çok güzel yazıyorsun, valla :)
    Ayrıca yazılarını bıraktığım yerden okumaya başladım. Çok yazmışsın be Şeyma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen çok yoktun güzellik ne ka çok gidip geldim görürsün yazılardan ha gelcem ha gelcem derken ancak geldim ben dee:DDD

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar